Update 3
Weken gingen voorbij, ik voelde mij beter.
Want eeuwig treuren helpt niet. Ik moest mij herpakken.
Werken deed ik terug, in het begin had ik het moeilijk met de nieuwsgierigheid van de collega's. Maar nu ben ik er een beetje overheen.

Dan moest ik ook aan de opvoeding van Sam denken. Deze week was hij zindelijk geworden!! Hij was ook zo'n schatje. De meeste dingen had hij mee van zijn vader.

Ik moest denken of ik een nieuwe man zou zoeken, En dan een broertje of zusje voor Sam zou krijgen. Dan zou hij pas blij zijn. Dan zou mij leven veranderen... Maar ehhm, ik moet wel eerst een man vinden natuurlijk...

Binnen drie dagen is Sam jarig het zal een groot feest worden. Ik belde enkele vrienden en collega's om een uitnodiging.

En nu een keertje naar het park, frisse lucht zou ons goed doen.
In het park waar ik eventjes niet oplette, knalde ik pardoes op een man... een knappe man!! "Ai! Heb je je bezeerd?" vroeg hij bezorgd. "is alles in orde met je schattige zoon?" Ik vond hem best wel lief.

"Zo... hoe noem jij?" Ik euuh noem Laura. en jij?" Waarom moest ik altijd zo idioot doen als ik eens een knappe man tegen kwam. Ik zag Wel dat hij gëinteresseert in mij was. Hij noemde Jonas. Mooie naam, dacht ik...

We raakte aan de praat. We vertelde elkaar over onze hobby's en ons werk
En blijkbaar is hij vrijgezel! Dit is mijn kans!

Sam amuseerde zich ondertussen met naar visjes te kijken.
Plotseling vroeg Jonas volkomen onverwachts "Wil je vanavond met mij uit eten?" Ik kon mijn oren niet geloven. "wauw.. ik euhh. Ja natuurlijk" zei ik opnieuw zo idioot. Zo te zien zal dit een leuke avond worden!!

Reacties a.u.b