Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

My boyfriend

Een eenmalig verhaal. Gister bedacht.

Afbeelding
Ik klap mijn boek dicht. Dit werkt niet. Leren lukt nu toch niet. Ik denk terug aan 2 dagen geleden.
Afbeelding
De telefoon gaat. "Met Brian." Klinkt er als ik niks zeg. "Hi prins van me." zeg ik. "Katie, moet je eens goed luisteren.." ik schrik. "Vertel.." Fluister ik bijna, "Ik hoorde van Clair dat je gezien bent met Sam. Ze vertelde dat ze jullie had zien ZOENEN!" Ik schrik opnieuw. "Het is uit, Katie." "Maar.." Er word opgehangen.
Afbeelding
Het is niet waar. Ik zag haar wel kijken. Telkens met Brian flirten. Wat een kreng.
Afbeelding
Woedend ga ik op bed liggen. Hoe durft Clair. En Brian gelooft HAAR! Ik veeg een traan weg. Het besef heb ik nog niet echt. Ik kan het niet geloven. Ik wil het niet geloven. Ik wil Brian SMS-en maar dat heeft geen zin meer.
Afbeelding
Ik doe de ring die ik van Brian heb gekregen af en pak de foto van het bureau.
Afbeelding
Ik smijt de foto in de prullenbak en de ring leg ik op de kast.
Afbeelding
Die avond val ik pas laat in slaap.
Afbeelding
Die ochtend staat de bus zoals gewoonlijk om 8 uur voor de deur.
Afbeelding
Ik word wakker van het getoeter. Zonder te eten ren ik naar de bus. "Doeg schat" Klinkt er vanuit de keuken. Shit! Brian en Clair zitten naast elkaar. Stiekem hoop ik dat ze geen verkering krijgen. Verdrietig staar ik voor me uit.
Afbeelding
Wat een baaldag. Mijn beste vriendin was mijn enige steun, anders was ik zo naar huis gerend.
Afbeelding
Ik krijg een SMS van Brian.
'Wat was je zielig vandaag. 'k heb met Clair zij gaat niet vreemd.' Dat moest hij vast van Clair zeggen.
Afbeelding
Ik barst weer in huilen uit.
Afbeelding
Ik sta op en loop mijn kamer uit. Ik ga naar het park.
Afbeelding
Nee he! Daar zitten Clair en Brian. Huilend ren ik weer terug naar huis. Brian en Clair hebben alleen maar oog voor elkaar. En dat allemaal, terwijl ik niks gedaan heb!
Afbeelding
Ik krijg weer een SMS. Nu van Sann, mijn beste vriendin.
'Ik ga met hem praten. Ik weet dat je niet vreemd gaat.' Dat zegt Sann al de hele middad. Ik hoop dat het goed gaat.

Die avond word er aan gebeld. Het is Brian. Ik wil de deur dicht gooien maar Brian zet zijn voet ertussen. "Het spijt me. Sann heeft alles uitgelegd. Ik heb het meteen uitgemaakt met Clair."
Afbeelding
Als het tot me door gedrongen is.. Zoen ik hem.

Einde
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie