Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Lees jij dit dagboek en hoe reageer jij?

Ik lees het en reageer in het topic.
2
33%
Ik lees het en reageer in de chatbox.
0
Geen stemmen
Ik lees het en reageer in het topic én de chatbox.
0
Geen stemmen
Ik lees het en reageer niet.
2
33%
Ik lees het niet.
2
33%
Totaal aantal stemmen: 6

19 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Maxime.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
vr 29 apr 2011, 15:46

Just Storys! *Mededeling P2.

Just Storys!
Just Storys is mijn website die ik heb gemaakt, nadat ik was gestopt met mijn 10G: familie Lawrence. Op die website zal ik al mijn verhalen plaatsen. Sommige kunnen op andere lijken omdat ik daar mijn inspirateie vandaan haal, maar ze worden zeker niet hetzelfde. Ook heb ik een poll hier in deze topic, ik zou het fijn vinden als je daarop zou reageren. :laugh

Proloog.
Afbeelding
Daar sta je dan, voor de deur van je nieuwe onderkomen voor vijf jaar. Je kijkt eens naar links en eens naar rechts en dan weer naar de grote houten voordeur, je aarzelt. Binnen zie je mensen, die mensen zien jou nog niet. Je loopt de houten trapjes op, langzaam en geruisloos, je drukt op de bel. Een zacht geluid dringt je oren binnen en voor je staat een meisje. 'Je nieuwe huisgenoot.' Denk je. Dit is mijn verhaal, het verhaal over mij, van mij, voor jou. - Lente den Water.

Meet us!
Dit is het verhaal van de vier tieners, Felice, Jeff, Lente en Pim die allemaal in een soort tehuis terecht komen, hun ouders gaan namelijk op een 5 jaar lange wereldreis. Allemaal zijn ze het erover eens dat het niet eerlijk is, hun zomaar ergens dumpen en ze zijn woedend op hun ouders. Maar de woede zijn ze bij de lieve huisbaas Ann Bergmans wel vergeten en gaan een geweldige tijd tegemoed, met vriendschap, liefde en plezier!

Inhoud!*
Proloog.
Hoofdstuk 1.

*De links leiden naar mijn site en dan weer naar de pagina waar de het hoofdstuk opstaat!





https://juststorys.weebly.com

Laatst gewijzigd door Maxime. op zo 15 mei 2011, 07:26, 6 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Maxime.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
vr 29 apr 2011, 15:46

Re: Just Storys! *V1: Proloog. 06/05/11.

Ik zal zeker snel update sims-mike! :laugh
Maar het is best moeilijk om zoveel personen in een huishouden een beetje rustig te houden, hihi. Maar eh, ik ga zo simsen en ik zeg hier dat er een update is en die staat op de website. :)

V Oh, bedankt, :)

Laatst gewijzigd door Maxime. op vr 06 mei 2011, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Maxime.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
vr 29 apr 2011, 15:46

Re: Just Storys! *V1: UPDATE! 13/05/11.

MIJN WEBSITE IS WEG!
Dat kan gewoon niet, ik log vanochtend in op Weebly en toen stond er dat ik een nieuwe website moet aanmaken! Dat is gewoon echt niet leuk meer, ik denk dat ik aan een verhaal ooit ga beginnen en die gewoon in een topic zet, dat is veel veiliger. Sorry. :cry
Gebruikersavatar
Maxime.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
vr 29 apr 2011, 15:46

Re: Just Storys! *Mededeling P2.

Er komt zeker een nieuw verhaal, maar dan op een topic, misschien dat dat ook meer lezers trekt, want het is niet echt motiverend om te schrijven maar dat bijna niemand leest. Het is echt jammer. :cry

Edit: Sorry voor pp. :$
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Just Storys! *Mededeling P2.

Aaaah nee toch :cry

Maar wat die lezers betreft: dat komt nog wel. In het begin had ik ook bijna geen lezers, maar nu toch wel best wat lezers. En er zijn heel veel lezers die niet reageren of zo, dus daar moet je je niet door laten beïnvloeden, want die lezers komen meestal echt wel. :laugh

Wow, peptalk

Maar iig, heel veel succes met je nieuwe verhaal alvast, en ik ga het zeker volgen :laugh

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie