Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

575 berichten • Pagina 7 van 29

Gebruikersavatar
liveloveme
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
do 24 mar 2011, 18:12

Re: Moederskind (10G) - HOOFDSTUK 5!!! (3/5 om 20:35)

Nieuwe lezer! :'D
Ooh, dit is echt een spannend dagboek, het is niet zo'n dagboek van: Ik sta op en ga ontbijten, ik ga naar mijn werk en kom over een paar uur terug, ik ga een boek lezen en ga slapen.
En zo ziet iedere dag er dan weer uit, en hier zit echt spanning in :'D
Woeh, ik kan niet wachten tot de volgende update, maar op een of andere manier denk ik dat die thomas dan beneden staat en die baby opvangt ofzo... x']
sorry als ik het al heb voorspeld... :sweatdrop
Afbeelding
I don't follow twitter, i just follow my heart
I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Re: Moederskind (10G) - HOOFDSTUK 5!!! (3/5 om 20:35)

Dank jullie :wub

Morgen ga ik de foto's maken voor de update en gooi ik deze weer online (A)! Wou het vandaag doen maar mijn computer deed heel raar en het spel startte tot een uurtje geleden ofzo niet op x(

EDIT; En vandaag doet mijn computer opnieuw weird x( Ik probeer nog een update te doen, en anders morgen ;O Ik ga nu in ieder geval de update een heel stuk langer maken, dus als deze online komt is ie echt HUGE :D
Afbeelding
I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Re: Moederskind (10G) - HOOFDSTUK 5!!! (3/5 om 20:35)

Hoofdstuk 6

Flashback

Ik druk zachtjes de deurklink naar beneden en gluur naar binnen. Ik zie Quinn bij het raam staan, ze heeft Ally vast en staat te shaken. “Kom op Quinn, je moet het nu doen!” hoor ik haar tegen zichzelf zeggen. Ze heeft Ally nu nog met maar één hand vast. Ik schrik me wezenloos, nog nooit heb ik me zo angstig gevoeld als nu. “Ally!” schreeuw ik terwijl ik de kamer binnenstorm.

Einde Flashback

Afbeelding

Ally zit op de grond in de woonkamer, eindelijk opgegroeid tot peuter. Ze herinnerd zich niks van het ongeluk, van toen ze uit het raam viel. Gelukkig stonden er planten en viel ze vol in de bosjes. Het enige wat ze aan de val overhield waren een paar schaafwonden. Ik drink mijn derde glas wijn leeg en sta op om naar Ally toe te lopen. “Moet je iets te drinken lieverd?” vraag ik. Ze begint te lachen en knikt.

Afbeelding

Een mode magazine ligt op het aanrecht als ik de keuken binnenloop. Bijna alle spullen van Quinn zijn weg. Toen ik haar aangegeven had bij de politie kwamen we er achter dat ze uit een inrichting ontsnapt was. Ze heeft daar gezeten sinds ik uit mijn oude stad vertrokken ben. De politie heeft haar opgehaald. "Hoe hebben we dit niet kunnen merken?” zucht ik.

Afbeelding

Ik aai haar over haar bolletje als ik het flesje met melk geef. Over een week is het alweer zo ver, dan groeit ze op tot kind. De tijd vliegt en kleine meisjes worden groot, denk ik bij mezelf. Ik weet inmiddels zeker dat ik nog een kind wil, en als Thomas binnenkomt ga ik dat vertellen.

Afbeelding

Nadat Ally de melk naar binnen heeft gewerkt pak ik haar om nog even het praten te oefenen. Ze heeft nog niet leren praten of lopen en dat moet nu toch echt gaan gebeuren. Door het goede met Quinn is alles er een beetje tussenin geschoten. Arme Ally, dat zij nou net de dupe moet worden van alle problemen met Quinn. "Mama." zeg ik, in de hoop dat ze me na zegt.

Afbeelding

Als het 8 uur ’s avonds is draag ik Ally naar boven toe. Ze is hartstikke moe na een dag vol spelen en leren en stribbelt gelukkig niet tegen. Ik trek haar een pyjama aan en leg haar in het wiegje. “En je weet het hè, als er iets gebeurd gewoon heel hard huilen.”. Ik geef haar een kus en loop naar de deuropening. “Welterusten.” Fluister ik als ik de deur achter me dicht trek.

Afbeelding

Er klinkt gerommel aan de deur, en enkele seconden later staat Thomas binnen. “Dag mooie man van mij.” zeg en geef hem een dikke zoen. Ik besluit het maar gewoon meteen te vertellen. “Lieverd, ik heb lopen nadenken…” begin ik. Hij kijkt me aan met zijn prachtige ogen. “…en ik wil nog een kind.” zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt.

Afbeelding

Thomas kijkt me aan. Ik heb heel even het gevoel dat hij het niet wilt, maar ik zit fout. Hij glimlacht en geeft me nog een zoen. “Dat is een heel goed idee lieverd.” zegt hij. “En weet je wat, laten we nu beginnen.” voegt hij er nog aan toe. Hij tilt me op en geeft me alweer een zoen. Daarna draagt hij me wiebelend naar de slaapkamer toe. Daar beginnen we aan ons tweede kindje, en vervolgens vallen we in slaap.

Afbeelding

Het is een paar dagen later, iedereen ligt te slapen en ik wordt als eerste wakker met een misselijk gevoel. Thomas ligt voor pampus en zelfs Ally ligt niet te schreeuwen boven. Met een slaperig hoofd kijk ik op de wekker, het is al 10 uur ’s ochtends. Ik loop de badkamer in en zoek naar een leuke outfit. De meeste dingen zijn te klein en sommige vind ik gewoon niks meer. Het is echt tijd om nieuwe kleding te kopen.

Afbeelding

Als ik naar de keuken loop gaat de telefoon af. Zo snel als ik kan sprint ik naar de hoorn op de huiskamer tafel. Het is eindelijk een keer rustig in huis en dat wil ik graag zo houden. “Met Jasmijn” zeg ik wat hijgerig. “Goedemorgen met Lynn Parker, ik bel u in verband met de onlangs opgenomen Quinn Legacy. Is zij bij u?”.

Afbeelding

Ik krijg een naar gevoel in mijn maag. “Nee, zij is een aantal dagen geleden al opgehaald, hoezo dat dan?” vraag ik een beetje paniekerig. “Oh. Nou, Quinn is twee dagen geleden ontslagen uit het onze inrichting en wij vroegen ons af of u haar gezien had?”.

Afbeelding

Zenuwachtig en angstig, zo voel ik me op dit moment. Ik verbreek de verbinding nadat het gesprek is afgerond en loop naar de deur toe. Gisteravond hebben we niks op slot gedaan, bedenk ik me opeens. Met een bloedvaart ren ik de trap op en duw de deur van Ally haar kamer open. Van al het geluid opent ze haar oogjes en gaat rechtop zitten in haar bedje. Ik til haar op.

Afbeelding

“Oh lieverd, ik was zo ongerust!” fluister ik als ik haar in mijn armen heb. Ik pak haar op een geef haar een dikke knuffel. Als ik me omdraai hoor ik iemand in de woonkamer lopen. Zou het Thomas zijn? Of Quinn? De zenuwen beginnen opnieuw door mijn lijf te gieren. Als ik zachtjes de trap afloop stelt de aanblik van Thomas mij gerust.

Afbeelding

Als de middag aanbreekt besluiten Thomas en ik Ally mee te nemen naar het zwembad. Het is prachtig weer en een extreem warme dag. Thomas doet een zwembroek en een shirt aan en ik loop met een jurkje over mijn bikini heen rond. Ally wordt naar de auto gedragen door Thomas en ik draai de deur op slot. Maar als hij Ally zonder kinderzitje erin zet vraag ik of we een taxi kunnen nemen, en dat vind hij gelukkig goed.

Afbeelding

Ally heeft de tijd van haar leven bij het zwembad, ook al speelt ze alleen maar aan de kant, want samen met papa of mama in het zwembad zwemmen komt er niet van. Thomas en ik trekken allebei wat baantjes om aan onze conditie te werken als het avond wordt gaan we weer met de taxi naar huis toe.

Afbeelding

Afbeelding

“Lieverd..” begin ik in de taxi. Ik heb twee mededingen voor hem. Thomas let goed op de weg maar pakt ondertussen wel mijn hand vast, terwijl hij er nog een aan het stuur heeft. “Wat is er schat?” zegt hij. “Quinn, ze is twee dagen geleden ontslagen uit de inrichting. Ze is dus op vrije voeten.” begin ik. Geen reactie, Thomas weet niet wat hij moet zeggen.

Afbeelding

Als we thuis komen en allemaal binnen zijn loop ik weer naar hem toe, terwijl ik Ally in mijn armen houd. “Er is nog iets.”. Hij berijdt zich voor op slechter nieuws, maar dit keer is het veel leuker, naar mijn mening. Ik neem diep adem en kijk hem aan. “Ik ben zwanger.” zeg ik. Wachtend op een enorme blije lach kijk ik hem aan, maar er gebeurt iets veel ergers, hij kijkt niet blij. Ik voel een stormbui aankomen en zet Ally op de grond neer.

Afbeelding

“Hoe kon je dat op zo’n moment vragen!?” schreeuwt hij opeens. “Ik had toen een bedrijfsfeestje! Ik was dronken! En juist op zo’n moment vraag jij om een kind!?” . Ik voel me opeens heel naar, ik was dat toen helemaal vergeten, ik had geen idee en hij rook niet naar de alcohol toen hij thuis kwam, en bovendien was ik zelf ook een beetje aangeschoten.

Afbeelding

“Echt waar, bekijk het Jasmijn.” snauwt hij me toe. “Dus je wilt geen kind meer? Is Ally niet het mooiste wat je is overkomen? Wil je niet nog een kind van mij?” schreeuw ik hem wanhopig toe als hij de trap op loopt. Ally kijkt alles vanaf de zijkant, geen idee waarom iedereen zo boos is. Thomas stopt midden op de trap om wat te zeggen, maar besluit toch maar door te lopen. “Rot ook maar op kl**tzak!” roep ik hem na.

Afbeelding
Dat is toch wel de grootste update die ik ooit heb gedaan (A)! Voortaan zullen updates (op progressie updates na dan) deze lengte hebben of soms zelfs nog langer, maar daar tegenover staat wel dat het wat langer duurt tot er weer een update online komt :)! Wat vinden jullie?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie