Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

575 berichten • Pagina 6 van 29

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: Moederskind (10G) - UPDATE hoofdstuk 4.5 (3/5)

Hoofdstuk 5

Die dag beviel ik van een kerngezonde dochter, mijn zwangerschap was goed verlopen ondanks de stress en er hoefde niemand aan te pas te komen. We noemde haar Ally Britt en ze leek het meest op mij. Ik was thuis bevallen toen Quinn en Thomas aan het werk waren, maar Thomas kwam zo snel mogelijk naar huis toe.

Afbeelding

Alles ging super in huis, Quinn werd helemaal plat gebeld door werkgevers die wel een klus voor haar hadden, sterker nog, ze moest op een gegeven moment gewoon klussen afslaan, want ze kreeg het veel te druk. Haar grootste klus tot nu toe was een photoshoot gemaakt door John Becani, een bekende fotograaf uit Bridgeport.

Afbeelding

Een paar dagen na de bevalling toen ik de tuin aan het opruimen was kwam Thomas naar me toe. Ik had al het gevoel dat hij iets van plan was maar had geen idee dat het zo groots was. Hij kwam voor me staan en gaf me een intieme zoen, en vervolgens ging hij op zijn knieën, ik wist niet wat me overkwam. We zijn verloofd.

Afbeelding

Afbeelding

Diezelfde dag vertelde ik het nog aan Quinn. Ze was dol enthousiast, maar ook een beetje droevig. Zij heeft nog geen vriendje, en we zijn ongeveer van dezelfde leeftijd. Maar ik weet zeker dat zij snel ook gelukkig zal worden. We gaan onze bruiloft houden in onze eigen achtertuin, een datum staat nog niet vast, maar het zal pas zover zijn als Ally is opgegroeid tot peuter.

Afbeelding

Een paar dagen vliegen voorbij en die avond zitten alleen Quinn en ik aan tafel, Thomas is werken. “Het is lekker Quinn, bedankt voor het koken.” zeg ik om de stilte te doorbreken. De laatste tijd is Quinn erg stil, praten komt er niet echt meer van. Geen reactie op mijn compliment. “Is er iets?” probeer ik voorzichtig. Quinn kijkt op. “Huh? O nee, nee niks, sorry ik was even aan het denken…”. Ik besluit maar niet verder te vragen, ze wilt het er duidelijk niet over hebben.

Afbeelding

“Ik ben erg moe Jasmijn, ik ga alvast naar bed.” roept Quinn na het eten. Ik kijk op mijn horloge, half 8, beetje vroeg naar mijn mening. Ik gooi de restjes eten in de prullenbak die al tot aan de nok vol zit. Met de volle zak in mijn handen loop ik naar buiten toe. Als ik de container open doe ligt er een briefje. Deze liggen er wel vaker, maar naar deze ben ik nieuwsgierig, het is Quinns handschrift. Ik lees het briefje door.

- Vanavond te doen: wekker zetten op 03:00 voor Ally, niet vergeten! –

Afbeelding

Ik kijk een beetje verward. Hoezo de wekker zetten voor Ally, er hoeft toch niks te gebeuren? Ik stop het briefje in mijn broekzak en ga weer terug naar binnen. Als ik de laptop voorbij loop schiet me iets te binnen. “Dat is waar ook, de uitgever zou mailen.” roep ik naar mezelf. Ik klik de laptop aan en zodra deze uit slaapstand ontwaakt zie ik dat internet nog aan staat. “Een forum? Wie zit er hier in huis op een forum? Een forum over jaloezie? Van wie is dat?” mompel ik zachtjes.

Afbeelding

Het begint toch aan me te vreten, zou Quinn jaloers zijn op mijn baby? Of op mij en Thomas? Allerlei vragen over wat ze zou kunnen gaan doen schieten door m’n hoofd. Ik raak zelfs een beetje in paniek. In Quinns slaapkamer vind ik misschien wel wat antwoorden. Stilletjes sluip ik haar kamer in, in de hoop dat ze niet wakker word. Een voor een ga ik alle laatjes af, maar op een magazine over Mode na vind ik niks ongewoons.

Afbeelding

Ik ren snel de trap af als ik Thomas binnen hoor komen. “Lieverd moet je luisteren.” roep ik hem toe terwijl ik nog wat traptrees te gaan heb. “Ik weet niet waarom ik dit denk, maar Quinn is iets van plan. Ze zit op websites over jaloezie en ik vond dit briefje in de vuilnisbak.” fluister ik paniekerig. “Stel je niet aan.” zegt hij lachend. “Quinn is echt niks van plan Jasmijn, je bent een beetje overbezorgd, dat is elke moeder.”

Afbeelding

Die nacht wordt ik wakker van een wekker. “Thomas, is die van jou?” vraag ik slaperig terwijl ik blijf liggen. Maar Thomas ligt diep te slapen. Ik luister nog is goed, en merk op dat het geluid van boven komt. Quinn, denk ik bij mezelf. Ik ga op de rand van het bed zitten en blijf goed luisteren. Ik hoor haar voetstappen, ze gaat richting de babykamer.

Afbeelding

Door de ogen van Quinn

Mijn hart bonkt in mijn keel. Het is nu echt de tijd om het te doen. Over een paar dagen zal het kindje in staat zijn naar haar moeder of vader te schreeuwen en dan ben ik erbij. Het is nu of nooit. Ik open zachtjes de babykamer deur en pak de slapende Ally uit haar wiegje. “Rustig maar meisje..” sus ik als ze haar oogjes probeert te openen.

Einde door de ogen scene

Afbeelding

Zo zachtjes mogelijk loop ik door de woonkamer en begin ik aan de eerste traptrede. Ik hoor Quinn mompelen, maar kan het nauwelijks verstaan. Wat is ze in hemelsnaam van plan? Ik heb geluk dat de nieuwe trap niet piept, anders had ze het gehoord. Nog een paar traptrees en ik ben boven, en eenmaal daar, leg ik mijn oor tegen de deur aan.

Afbeelding

Door de ogen van Quinn

Ik duw het oude raam open, een koude wind baant zijn weg naar binnen. Ik heb Ally stevig vast. “Dit is het moment meisje…” zucht ik, en pak haar met twee handen om haar middel vast. Ik ga dichter bij het raam staan en strek mijn armen. “Het zal maar eventjes pijn doen.” stel ik haar gerust. Ze begint te huilen. Ik sta enorm te trillen. Ik moet haar nu loslaten, het moet nu.

Einde door de ogen scene.

Afbeelding
... Oeh dit vast een *piep* moment voor jullie om extra lang te moeten gaan wachten op een update (minimaal tot vrijdagavond) (A)? Ach.. I'm Sorry! Wat vinden jullie ervan? Wat denken jullie? Hadden jullie dit überhaupt verwacht?
Afbeelding
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: Moederskind (10G) - HOOFDSTUK 5!!! (3/5 om 20:35)

pipapanda13 schreef:Quinn, laat die baby vallen en ik eet je virtuele hoofd op :O
ik ga me alvast voorbereiden :twisted

spannende up ;)
Mag ik dan ook een beetje?? dan maak ik er ijs van en ga ik het uitdelen xD
Owee Quinn als je die baby laat vallen dan hak ik je handen eraf!! of je vingers nee je hele arm!! :twisted
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie