Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

575 berichten • Pagina 2 van 29

Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Moederskind (10G) - Hoofdstuk 1 online! 26/4

Cool! Hopelijk snel een update :)

Maar eh, is het niet wat onoverzichtelijk om 10 generaties in dit topic te doen? :O Dat is mijn mening, maar goed, bij Accidentally Pregnant ging het ook goed.. (A)

\/ oké mooi zo! (A) Maar ik doelde niet per se op weebly hoor, er zijn nog veeel meer van die sites. (A)

Laatst gewijzigd door Evelieen op wo 27 apr 2011, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: Moederskind (10G) - Hoofdstuk 1 online! 26/4

Hoofdstuk 2

Ik wordt wakker met een enorme kater, ik voel me enorm duizelig en misselijk en besluit maar dat ik niet kan gaan werken zo, maar als ik opbel om mij voor de zoveelste keer ziek te melden wordt ik ontslagen. "Fijn is dat, weer een ander baantje zoeken." mompel ik. Ik heb niet veel geld, maar vandaag solliciteren wordt het niet, dus ik ga maar is wat mensen leren kennen. Ik pak een wafel en begin die voor de tv op te eten.

Afbeelding

Ik trek een leuk jurkje aan om een goede indruk te maken en bel aan bij een grote woning vlak bij mijn huis. Een erg leuke man stapt naar buiten en begroet me vriendelijk. "Zeg hallo, waar ben jij al die tijd geweest?" zeg ik vrij direct. Hij moet gelukkig lachen, en ziet mij volgens mij, net als ik hem, ook wel zitten. "Hoi, ik ben Thomas. Ga je even mee naar binnen?" vraagt hij. Ik knik en loop door.

Afbeelding

Terwijl ik in de gang sta komt hij met twee glazen wijn aanlopen. "Oh, dit gaat fout.." zeg ik tegen mezelf, maar ik kan het niet weerstaan het glas aan te pakken en leeg te drinken. Het is erg gezellig en we moeten veel lachen, en uiteindelijk wordt het ook iets intiemer, door de steeds lekker smakende wijntjes die ik neem. Als ik richting huis wil gaan houdt hij mij in de gang nog even tegen. "Dit moeten we vaker doen, ik vind je toch wel erg leuk." zegt hij lief.

Afbeelding

"Loop anders even met me mee?" vraag ik, in de hoop dat hij hapt. Als we door de kou lopen begin ik me erg duizelig te voelen, de vele wijntjes van net begin te werken en ik zie niet alles meer zo helder, en besef niet meer wat ik doe. Als ik thuis de deur open doe begint de romantiek pas echt. Ik pak zijn handen en begin hem te zoenen, en hij werkt niet bepaald tegen. Ik kan mezelf niet inhouden, het gebeurt gewoon, en ik weet dat dat voor hem ook geldt.

Afbeelding

Van het één op het andere moment liggen we boven op het bed, alle kleding ligt over de grond verspreid en praten komt er niet van, onze lippen maken voortdurend contact. Ik heb geen idee hoe dit verder gaat, maar ik ga er maar gewoon in mee, denk ik bij mezelf.

Afbeelding

De volgende morgen...

Opnieuw wordt ik met een kater wakker, het begint lekker deze week. "Wat is er allemaal gebeurd?" vraag ik terwijl ik op de rand van het bed zit. Als ik op wil staan om naar de badkamer te lopen schrik ik me wezenloos, ik vloek er op los. "Wat doet hij hier?" vraag ik, waardoor Thomas wakker wordt. "Goedemorgen lieveling." zegt hij. Ik zie dat hij ook enorme koppijn heeft door al die drank van gisteravond.

Afbeelding

Ik loop naar hem toe, en als ik iets wil zeggen begint hij me gelijk te zoenen. Tegenwerken zou niet slim zijn, ik vind Thomas hartstikke leuk, ook al ken ik hem pas een dag. "Heb jij enig idee wat er gisteravond gebeurd is?" onderbreek ik. Hij kijkt me aan met zijn prachtige heldere ogen. "Ik heb geen idee.." zegt hij lachend, en haalt zijn schouders op. Wat maakt het ook uit, denk ik bij mezelf, en begin hem weer hevig te zoenen.

Afbeelding
Zoo. Je zult wel merken dat ik een iets sneller tempo heb als in Accidentally Pregnant, dat komt omdat ik nog 9 generaties te gaan heb en het dus niet 20 hoofdstukken over een relatie of afspraakje o.i.d. kan doen (A)! Maar evengoed, is het een leuke update? :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie