Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

10G Forrest(sims 2) - hoofdstuk 1.1 online

Haay

jaah, ik heb Haunted House nog die up ik nog wel eens een keer x3
maar ik begin dus een 10G met sims 2, wel gewoon op m'n eigen manier zegmaar, dus gewoon met cheats en niet beginnen met een volwassen zonder enig iets ofzo
en ik ga geen moeite doen om de foto's mooier te maken, dus zonder plumbob of zonder gedachtewolkjes(omdat ik dat stom vind in sims 2), sorry daarvoor :blush
verder zal ik waarschijnlijk gewoon spelen zonder echte verhaallijnen zoals hier word je ontvoert en stuff, aangezien het toch een eigen familie blijft waar ik eerst geen 10G mee wilde starten(of zowiezo een 10G wilde starten)

maar mijn begin is een tiener, die nog bij haar ouders woont, het geld dat ze hebben(dat ik wel helemaal eerlijk verdient heb trouwens) is $226.541

het verhaal word verteld vanuit de stamhouder c:

Generatie 1:
1.0: Proloog
1.1: Hoofdstuk 1.1

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op do 14 apr 2011, 16:31, 4 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
o0simsfreak0o

Re: 1G Forrest(sims 2)

1.0: Proloog

Afbeelding
Haay! Dit ben ik(links) May Forrest met rechts van me een school vriendinnetje.

Afbeelding
Dit zijn mijn ouders Fay en Jay Forrest, ze werken beide nog fulltime en verdienen beide meer dan $3500 per werk dag, ze hebben namelijk beide de top in hun carrière. Mijn ma, Fay, als Illusionist en mij pa, Jay, als Minister van Onderwijs.

Afbeelding
Mijn lieve, gekke, drukke hond Suzie, ze is net een volwassen hond geworden.

Afbeelding
Tja, hier was ik jarig en werd ik tiener.

Afbeelding
En hier sta ik als tiener waar dit verhaal begint, ik hoop wel naar de universiteit te kunnen en een aantal beurzen binnen te slepen en natuurlijk een lief leuk gezin te starten.

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 1G Forrest(sims 2)

Leuk Jer ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
o0simsfreak0o

Re: 10G Forrest(sims 2)

ty :3
up ;D

Afbeelding
Ik wilde weer snel naar boven rennen om een boek te lezen over schoonmaken, ik most nog 2 punten halen en dan had ik alles voltooid. Als ik dat voltooid heb kon ik me weer concentreren op wat ik later moest doen als mijn moeder komt te overlijden, ik moest dat de boompjes bijhouden. We hadden samen besloten dat er bij elke generatie en kind een boompje geplaatst moest worden. Bij elke nieuwe generatie komt er een boompje bij en bij elk nieuw kind zodat was later een grote tuin hebben vol boompjes waaruit appels, citroenen of sinaasappels groeiden.

Afbeelding
Nadat ik was opgegroeid kon ik het niet laten om meteen naar de computer te rennen om een baantje te zoeken, ik vond een aantal leuke baantjes maar geen een zo leuk als Paintball medewerkster bij het leger. Ik stuurde mijn CV en kreeg de volgende dag meteen te horen dat ik was aangenomen, aangezien die plek al een paar jaar leeg was en ik geschikt was.

Afbeelding
Mijn ouders hadden mij beloofd dat ik als ik tiener werd een nieuwe kamer kreeg, ik mocht het helemaal zelf inrichten, een tweepersoonsbed, een tv, grote spiegel, posters, mijn oude ballet ding en natuurlijk wat donkerdere muren en vloer. Ik was moe en kon snel in mijn lekkere grote bed springen, toen mijn hoofd het kussen raakte was ik gelijk weg.

Afbeelding
Ik lag lekker te slapen over leuke jongens, gespierd en knap tot ik mijn wekker hoorde afgaan, mijn lippen raakte bijna 1 van de jongens hun lippen maar ik werd bruut verstoord door een stomme wekker omdat ik naar school moest. Chagrijnig stapte ik uit bed, liep naar de badkamer en ging douchen. Ik ging onder de douche vandaan, kleedde me aan, ik ging mijn haar föhnen en deed mijn make-up op, ondertussen droomde ik nog over die jongens, alleen hun lichamen herinnerde ik me nog maar dat was genoeg voor mij. Ik pakte mijn tas in en liep richting de school bus, ik stapte in en ging naast een vriendin zitten, we kletste wat en toen waren we opeens bij school.

Afbeelding
We liepen de school bus uit naar ons lokaal, ik zat in een hele nieuwe klas met allemaal pubers de 1 groter dan de anders, sommige blond en andere zwart harig. De lessen waren natuurlijk weer saai en we kregen meteen een hele hoop huiswerk opgekregen voor de volgende dag. De laatste school bel voor mij was die dag gegaan en liep weer richting de bus. Ik stapte in en zag hoe de bus steeds leger werd tot ik als enige over was. Ik stapte de bus uit en ging meteen mijn huiswerk maken aangezien ik straks moest werken.

Afbeelding
Ik had mijn huiswerk af en hoorde daarna mijn carpool, ik liep naar beneden richting mijn carpool. Ik was aangekomen bij mijn werk en werd rondgeleid door mijn baas, ik zag een klasgenoot werken iemand die ik niet zo aardig vond. Mij werd van alles uitgelegd over de paintballpistool hoe je het snelst kon herladen en de eisen, zoals geen sieraden en geen los haar, nooit zonder bescherming het veld op en nooit je paintballpistool ergens rond slingeren.

Afbeelding
Mijn dag zat er op en ik kreeg mijn dagloon van 57 simdollars, weinig maar toch. Ik werd naar huis gereden en stapte thuis weer uit, ik was best moe ik begroette Suzie en liep meteen richting bed, ik was bekaf.

(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie