Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

783 berichten • Pagina 2 van 40

Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Natte traan en zachte wang. *Deel 2 online!* (pag. 2)

Deel 3.


Afbeelding
Willemijn komt vanuit de keuken aanlopen met een dienblad met twee glazen sap erop. Ze gaat tegenover Simone zitten. Willemijn en Simone zijn vriendinnen sinds dat Simone en Dirk in hetzelfde flatgebouw kwamen wonen. Simone kijkt naar Willemijn.
‘Willemijn?’ begint Simone. ‘Dirk hoorde vanmorgen dat je ruzie had met Stefano. Hij zei dat hij je hoorde huilen en dat hij naar jou heeft geschreeuwd. Heeft hij je weer geslagen?’


Afbeelding
Willemijn kijkt haar aan.
‘Ja, hij heeft me geslagen..’ zegt Willemijn, die doet alsof het niks uitmaakt.
‘Je verdient echt beter Willemijn. Jij moet niet geslagen worden, door niemand.’ zegt Simone bezorgd.
‘Hij zegt dat hij van me houd.’ zegt Willemijn die doet alsof er niks gebeurd is. ‘Dus hij zal me nooit meer slaan.’


Afbeelding
‘Dat zegt hij elke keer en elke keer gebeurt het weer opnieuw!’ zegt Simone. Willemijn heeft er genoeg van, ze staat op en loopt richting de deur.
‘Hou nou eens op met dat gezeur de hele tijd!’ zegt Willemijn geïrriteerd. Simone loopt achter Willemijn aan.


Afbeelding
‘Wacht!’ zegt Simone. Willemijn stopt en draait zich naar Simone toe.
‘Het spijt me, maar zorg dat hij je niet meer slaat oké?’ Ze omhelzen elkaar.
‘Ik zal ervoor zorgen.’ zegt Willemijn.
‘Trouwens, ik en Dirk hebben het weer geprobeerd.’ zegt Simone terwijl ze elkaar nog steeds omhelzen.
‘Ik hoop echt dat het je lukt!’ zegt Willemijn. Willemijn drukt een sleutel in haar hand.
‘Hier, voordat het mis gaat, dan kun je me.. me helpen.’


Afbeelding
Het wordt al avond en het is al hoogtijd voor Melissa om naar bed te gaan. Ze heeft grote verhalen over haar eerste schooldag op haar nieuwe school terwijl ze haar tanden poetst.
‘Juf Olivia is echt heel aardig. Ze vertelde dat ze binnenkort een nichtje of neefje krijgt.’ vertelt Melissa terwijl al het schuim in de wasbak valt.
‘O leuk zeg. Heb je al wat vriendinnen kunnen maken?’ vraagt Isabella die via de spiegel naar haar kijkt.
‘Ja echt wel, er zitten echt hele aardige meisjes in me klas.’

Afbeelding
Na de lange verhalen over de nieuwe schooldag in de badkamer brengt Isabella Melissa naar bed.
‘Ben je blij met je kamer?’ vraagt Isabella die Melissa in stopt.
‘Echt heel blij! Bedankt mama.’ zegt Melissa, en ze sluit haar ogen. Isabella geeft haar een kus, doet het lichtje naast haar bed uit en loopt de kamer uit.


Afbeelding
Als Isabella in de gang staat gaat opeens haar telefoon af. Isabella pakt de telefoon uit haar broekzak en kijkt op het schermpje: Arnoud belt. Ze drukt op de accepteer toets.
‘Met Isabella.’ zegt ze op een minder vrolijke manier.
‘Met Arnoud, waar zijn jullie?’ zegt hij overstuur.
‘Ik ben in een andere stad, ik weet alles van jou en Saskia, hoe durf je?’
‘Kom alsjeblieft bij me terug, het is uit met Saskia.’ zegt Arnoud snel.


Afbeelding
Melissa hoort alles, ze is uit bed gestapt en staat nu bij de deur.
‘Ik en Melissa komen niet terug, je hebt het zelf verpest.’ roept Isabella. ‘Tuurlijk kom je Melissa nog te zien, maar nu even niet!’ Melissa mist haar vader heel erg, ze krijgt tranen in haar ogen.
‘Dag Arnoud!’ roept Isabella en ze hangt nijdig de telefoon op. Isabella gaat naar beneden, terwijl Melissa in haar bed stapt.

Laatst gewijzigd door Klaas op zo 31 jan 2010, 20:06, 3 keer totaal gewijzigd.

Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Natte traan en zachte wang. *Deel 3 ONLINE* (pag. 3)

Deel 4.


Afbeelding
Een paar dagen later in de avond zitten Olivia, Marloes en Joost aan tafel macaroni te eten.
‘De nieuwe collega is echt goed, vandaag redde ze het leven van een kind die een auto-ongeluk gekregen had.’ zegt Joost. ‘Lekker gemaakt, lieverd.’
‘Dankjewel.’ Marloes kijkt misselijk naar haar bord. Ze heeft het gevoel dat ze ieder moment kan gaan overgeven.

Afbeelding
En ja hoor, opeens staat Marloes op, rent naar de deur en sprint de trap op.
‘Komt door de zwangerschap hè?’ vraagt Olivia aan Joost. Joost kijkt naar de open deur waar Marloes doorheen is gerend.
‘Ja, het komt door de zwangerschap.’


Afbeelding
Marloes gaat op haar knieën op de grond en buigt zich voorover. Ze wacht tot het eruit komt. Uiteindelijk geeft ze over. Drie keer gebeurt het opnieuw. Ze staat op en trekt door. Ze heeft het gevoel dat ze helemaal geen kinderen wilt. Ze wilt niet negen maanden met zo’n dikke buik lopen, en al helemaal niet pijn lijden. Hoe gaat ze dat tegen Joost vertellen? Joost wil niets liever dan een kind. Ze loopt naar de wasbak en poetst haar tanden.


Afbeelding
De volgende middag kijken Dirk en Simone naar een romantische film. Simone ligt in de armen van Dirk.
‘Ik heb een zwangerschapstest gekocht.’ zegt ze. ‘Zal ik die nu maar doen dan?’ Dirk kijkt haar aan.
‘Ja, is goed.’ Hij laat Simone los. ‘Ik hoop zo dat het is gelukt.’ Simone is inmiddels al opgestaan. Ze loopt naar de badkamer.


Afbeelding
Ze doet precies wat er op de verpakking staat. Ze wacht met de zwangerschapstest in haar hand op de uitslag. Ze staat voor de spiegel. De uitslag komt op het schermpje te staan en Simone kijkt ernaar:

Negatief.

Ze schrikt. Ze is niet zwanger. Opeens begint ze zachtjes te huilen, ze wilt het zo graag. Ze gooit de zwangerschapstest in de wasbak en loopt naar Dirk toe.


Afbeelding
‘En?’ vraagt hij terwijl ze naar buiten komt lopen. Simone schudt haar hoofd. Er rolt een traan over haar wang.
‘Nee, niet.’ zegt ze en ze laat zich vallen in de armen van Dirk. Ze huilt.
‘Ik wil zo.. zo graag een kind.’ snottert ze. ‘Alleen het lukt niet.. ik wil het zo graag.’
‘Ik beloof je dat we een kind krijgen. Echt!’


Ik hoop dat jullie genoten hebben. Ik heb van alle vorige delen de spellingsfouten en het verleden en tegenwoordige tijd door elkaar verbetert. Het was iets te slordig.

Laatst gewijzigd door Klaas op zo 31 jan 2010, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Natte traan en zachte wang. *Deel 4 nu online* (pag. 4)

Deel 5.


Afbeelding
Isabella en Melissa zijn klaar met eten. Melissa pakt haar huiswerk en Isabella ruimt de tafel af. Melissa denkt over het telefoongesprek van haar ouders een paar dagen geleden. Ze wilt heel de tijd er al iets over vragen, maar steeds heeft ze de moed er niet voor. Melissa kijkt naar haar schrift: 32 x 5 =. Toch wilt Melissa haar moeder vertellen wat ze er van vind.


Afbeelding
Ze slaat haar schrift dicht en loopt naar haar moeder die de borden in de vaatwasser zet. Isabella neuriet een liedje.
‘Mam?’ zegt Melissa. ‘Dat gesprek hè, met papa..’
‘Welk gesprek, Melissa?’ vraagt Isabella die de laatste borden en bestek in de vaatwasser doet.
‘Dat telefoon gesprek. Wat jullie een paar dagen geleden voerden.’ Isabella kijkt naar Melissa.


Afbeelding
‘Jij hoort geen gesprekken af te luisteren!’ zegt Isabella en ze kijkt streng naar Melissa.
‘Jij hoort geen vaders bij kinderen weg te houden!’ schreeuwt Melissa tegen haar moeder. Isabella schrikt ervan.
‘Melissa hier hebben wij het al over gehad, oké?’ zegt Isabella die ook best wel boos wordt.
‘Nee, jij houdt papa bij me weg, dat is niet oké!’ Melissa rent de keuken uit, naar haar kamer. ‘Ik haat jou!’ schreeuwt Melissa.


Afbeelding
Melissa komt aan in haar kamer, ze rent naar het bed, gaat er tegen aan zitten en pakt haar beer. Alle lampen zijn uit, op een lampje na. Ze doet alsof de beer haar vader is.
‘Ik mis je papa!’ fluistert ze in het oor van de beer. Deze beer heeft ze van haar vader gekregen omdat ze zo’n goed rapport had. Ze mist haar vader meer dan ooit en haar tranen rollen tegen de beer aan.


Afbeelding
Isabella komt de kamer binnen. Ze gaat tegenover Melissa in kleermakerszit zitten. Melissa is sip met het handje van de beer aan het spelen.
‘Lieverd, papa heeft me bedrogen, hij heeft een andere vrouw. Hij zegt nu wel dat hij bij haar weg is maar dat is niet zo. Ze zijn nog bij elkaar. Ik vind niet dat hij mij mag bedriegen en ben daarom bij hem weggegaan.’ Melissa kijkt nog steeds naar de beer.
‘Ik heb jou meegenomen omdat ik altijd voor jou zorg, papa was nooit thuis, hij was wel lief, maar nooit thuis. Begrijp je het? Ik beloof dat je papa nog een keer zult zien.’
Melissa voelt zich stukken beter. Ze snapt het ook.

Afbeelding
Willemijn en Stefano staan al heel vroeg op. Stefano gaat meteen tv kijken. Willemijn gaat ontbijten. Na het ontbijten gaat Willemijn naast de tv staan.
‘Stefano, ik wil je even spreken.’ zegt ze. Stefano kijkt niet op.
‘Wacht even, ik wil dit even zien.’ zegt hij zonder haar aan te kijken.
‘Stefano, het is belangrijk!’ zegt ze geïrriteerd. Stefano kijkt haar aan, zet de tv uit een loopt naar haar toe.

Afbeelding
‘Oké schatje, wat is er?’ zegt hij op een flirt-toon. Hij wilt haar handen pakken, maar Willemijn geeft aan dat ze dat niet wil.
‘Ik wil echt niet meer dat je me slaat, anders ga ik bij je weg.’ zegt ze heel serieus. ‘Simone en ik hadden...’

Afbeelding
Hij onderbreekt haar.
‘Wat heeft die stomme koe hier mee te maken?’ schreeuwt hij boos. ‘Zij moet haar vieze kop houden, die vieze onvruchtbare trut.’
‘Wat zeg je?’ roept Willemijn. ‘Wat zeg je over mijn vriendin? Niemand noemt haar een onvruchtbare trut. En jij al helemaal niet!’

Afbeelding
‘Ik zeg wat ik wil over die vieze... vieze..’ Stefano zoekt naar het goede woord, maar Willemijn neemt nu het woord.
‘Het is uit, je kunt vertrekken. Je kwetst mij, je kwetst Simone, je slaat mij! HET IS UIT!’ schreeuwt ze door de hele kamer. Willemijn is woester dan ooit.





Afbeelding
‘Niemand dumpt mij!’ zegt Stefano rustig. Hij wilt zijn hand op tillen om haar een tik te geven, maar Willemijn probeert zichzelf te verdedigen. Ze duwt met haar handen tegen zijn hoofd.
‘Ik maak je kapot!’ schreeuwt Stefano die de handen van Willemijn in zijn gezicht heeft.

Afbeelding
Simone hoort de hele ruzie op de gang en hoort ook dat er een gevecht uitgebroken is. Ze stopt de sleutel die ze van Willemijn gekregen had in het sleutelgat en rent naar binnen. Ze schrikt zich rot. Ze ziet Willemijn en Stefano vechten.
‘Stefano, stop!’ schreeuwt ze, maar Stefano gaat gewoon verder. Simone durft er niks aan te doen. Ze staat aan de grond genageld.


Afbeelding
Uiteindelijk heeft Stefano de macht over Willemijn gekregen.
‘Jij houdt van mij! En ik van jou! Wij horen bij elkaar!’ schreeuwt hij terwijl hij tegen haar hoofd aan duwt.
‘Ik hou niet van jou! LAAT ME LOS!’ krijst Willemijn. Stefano duwt zo hard tegen het hoofd van Willemijn aan dat ze met een knal op de grond valt.


Afbeelding
Stefano kijkt nog even naar Willemijn en rent dan weg, naar buiten. Hij kijkt ook Simone nog even met een dreigende blik aan terwijl hij haar voorbij rent.
‘Hier kom je niet mee weg!’ schreeuwt hij terwijl hij het appartement uitrent.

Afbeelding
Willemijn staat op. Een traan rolt over haar wang. Ze kijkt naar Simone, die verstijft staat te kijken. De schrik is erg groot.
‘Gaat het?’ vraagt Simone die nog steeds bang is.
‘Ja, het gaat wel.’ liegt Willemijn. ‘Het is nu uit tussen ons. Je had gelijk.’ Willemijn loopt naar Simone toe, ze omhelzen elkaar. Ze wilt Stefano nooit meer zien.

Laatst gewijzigd door Klaas op zo 31 jan 2010, 20:06, 6 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie