Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

46 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: 10 G Parker, The Orphan. G1 Hfdstuk 1 Deel 2 ONLINE!

Generatie 1, Hoofdstuk 2, Deel 1!!!

Afbeelding
De volgende ochtend werden we alle twee heerlijk wakker, we hadden nog nooit zo lekker geslapen. Bo had ons wakker gemaakt met een kus op onze voorhoofden, nadat we een beetje wakker geworden waren liepen we in de piama’s ,die we van Bo hadden gekregen, naar beneden toe.
Afbeelding
“Ga lekker zitten meiden, ik heb voor jullie een lekker ontbijt gemaakt. Belegde boterhammetjes, het zal vast wel een stuk beter smaken dan in het weeshuis” Vertelde Bo terwijl we van de laatste tree stapte. We gingen gelijk zitten en konden niet wachten, onze maag was flink aan het knorren.
“Kijk eens aan, eet smakelijk” zei bo met een glimlach op haar stem terwijl ze de borden neerzetten.
We begonnen meteen te eten en het smaakte heerlijk.
Afbeelding
“ ik voel me schuldig Noah” Zei Chelsea
“ Wij zitten hier lekkere boterhammen te eten terwijl hun nog in het weeshuis zitten bij dat akelige mens” zei Chelsea droevig “we moeten ze daar weghalen Noah!!” Voegde ze er nog snel aan toe.
“Maar hoe wil je dat gaan doen dan? Heb je al een plan bedacht?” Vroeg Noah met volle mond.
“Nee dat nog niet, maar ik verzin wel wat. We kunnen verkleed gaan en als een soort collecte kinderen langs de deur gaan. Dan herkend ze ons nooit” Stelde Chelsea voor.
“Hmm dat is opzich wel een goed plan. Maar stel dat het lukt en we hebben ze bevrijd, waar moeten ze dan al die tijd blijven, Totdat ze of hun eigen familie gevonden hebben of totdat ze oud genoeg zijn en zelf een huis kunnen kopen?” antwoordde Noah.
“dat weet ik nog niet Noah, maar daar vinden we wel wat op toch?” zei chelsea met een droevige stem.
Afbeelding
“ Ik weet wel wat” zei Bo tussen het gekibbel van de meiden door, ze stopte gelijk met praten en luisterde huiverig.
“Als jullie ze uit het weeshuis kunnen krijgen dan nemen jullie ze hier mee naar toe, ik heb een redelijk groot tuinhuisje waar ze tot die tijd wel kunnen blijven en als de politie Gorgina opgepakt heeft dan kunnen we een advertentie in de krant plaatsen, misschien dat er iemand op reageerd” stelde Bo voor.
“Dat is een geweldig plan” antwoordde Noah en Chelsea in koor, waardoor ze in lachen uitbarstte.
“Vanavond gaan we er weer heen, dan lossen we dit hele gebeuren op” zei Noah enthousiast.
“maar hoe komen we aan verkleedkleren?” Vroeg Chelsea.
Bo zou die dag toch nog naar de stad gaan dus die kon voor ons twee kostuums meenemen.
“Tuurlijk neem ik dat voor jullie mee, alleen jullie moeten wel iets voor mij doen” vertelde Bo.
We luisterde aandachtig.
“Terwijl ik weg ben wil ik graag dat jullie op Mini passen en als jullie tijd over hebben, Ik heb mijn eigen moestuin waar ik mee bezig ben maar de plantjes moeten nog water hebben, dus als jullie dat ook willen doen, heel graag” zei Bo met een lieve stem.
“Tuurlijk doen we dat” Antwoordde Noah
Afbeelding
Terwijl Bo op stond en de borden in de vaatwassen zette, gingen Noah en Chelsea naar boven toe om zich om te kleden.
“Meisjes??” riep Bo naar boven. “ in de kledingkastjes die in jullie kamer staan liggen nog een aantal kleding stukken, ik weet niet of het jullie maat is maar ik denk dat jullie wel graag iets anders aan willen doen”
“Dankjewel !!” Riep Noah terug naar beneden.
We liepen gehaast naar de kledingkasten en pakte de mooiste kleertjes eruit, het was precies onze maat dus deze nichtjes zouden ongeveer van de zelfde leeftijd moeten zijn.
Ze liepen vrolijk naar beneden in de mooiste kleren die ze ooit hadden gezien.
“Oh wat mooi!! Het staat jullie enig” zei Bo met tranen in haar ogen.
Afbeelding
“Lopen jullie even mee meiden? Dan laat ik jullie de kas even zien” vroeg Bo.
We liepen achter haar aan naar buiten toe en kwamen bij een grote kas terecht.
De plantjes waren al heel goed aan het groeien maar ze waren nog niet perfect.
“Zal ik jullie dan ook gelijk maar het tuinhuis laten zien?” Voegde Bo eraan toe.
“Tuurlijk, daar zijn we heel erg benieuwd naar” Knikte Noah en Chelsea.
AfbeeldingAfbeelding
Terwijl we daar al heen liepen, zagen we het mooie tuinhuisje steeds dichterbij komen. Bo deed de deur open en voor de tweede keer vielen onze monden open.
“Wat mooi zeg!!” zei Noah. Ze keken allebei met grote ogen rond.
Afbeelding
“Nou oke meiden, jullie hebben zo nu en dan wel alles gezien, ik ga nu even naar de stad toe boodschappen halen en dan neem ik gelijk de kostuums mee” vertelde Bo terwijl ze het tuinhuis dicht deed.
10
Noah en Chelsea liepen weer naar binnen toe en ondertussen stond de taxi al te wachten die Bo naar het centrum zou brengen.
“Tot zo meiden, niet opendoen he” Zei Bo terwijl ze stond te zwaaien en de taxi instapte.
'En nu? Wat gaan we nu doen?” Vroeg Chelsea
“we gaan op de kat letten en haar moestuin bij houden” zei Noah met een opgeheven hoofd.
Afbeelding
Terwijl ze met de kat aan het spelen waren vroeg Noah “ We weten eigenlijk niet veel over Bo he?”
“ Zullen we als ze straks thuiskomt een aantal dingen aan haar vragen?”
“Uhm, Ja dat kunnen we wel doen maar wat moeten we allemaal vragen dan” zei Chelsea.
“Dat is een goeie, uhm dat moeten we dan nog even bedenken” zei Noah en ondertussen hoorde je hun hersenen kraken van al dat denken.

“IK WEET HET” Riep Noah ineens.
“We moeten vragen waar ze vandaan komt, of ze ook een vriendje heeft, zal ze zelf nog kinderen hebben? enz enz” zei Noah in alle hoogte
“ ja dat zijn nog eens goeie vragen”zei Chelsea enthousiast .
Afbeelding
Ze speelde nog een tijdje met de kat, vulde de voerbak en daarna liepen ze naar de kas toe, pakte een gieter en begonnen de plantjes water te geven.
Terwijl ze de gieter terug zette kwam er een taxi aanrijden. Bo stapte uit met 3 grote tassen.
“Ik ben er weer meiden” Riep ze door de hele tuin heen.
We kwamen snel aangerend om te zien wat ze allemaal gekocht had.
“Hier, alsjeblieft,trek maar even aan en zeg maar wat jullie ervan vinden” zei ze en we kregen een grote tas in onze handen gedrukt.
We probeerde de trap op te rennen maar de tas was te zwaar waardoor we met zijn tweeën de tas naar boven moesten slepen. Eenmaal boven aangekomen keerde we de tas om en er vielen 2 kostuums uit.

We trokken ze zo snel mogelijk aan en ze paste precies. “Precies de goede maten he Chel?”
“ Ja echt he, hoe weet ze dat toch” Giegelde de twee meiden in koor.
Ze liepen de trap af en lieten de kostuums aan Bo zien, “ Ze staan jullie perfect” zei ze met een grote glimlach.
“Ja, dat vonden wij ook al, we zijn er erg blij mee en we vinden het zo super dat je ons helpt” zei Noah
“Maar waarom help je ons eigenlijk” vroeg Chelsea nieuwschierig.
“Nou… uhm…” was het enige dat uit bo’s mond kwam.
“ Ik weet hoe jullie je voelen, ik heb zelf geen moeder meer. Mijn moeder runde een soort kostschool, waardoor ze nooit tijd voor mij had en toen ben ik uiteindelijk weggegaan”
De meiden schrokken wel een beetje van wat ze hoorde, ‘Geen moeder?’ Dachten ze alle twee. “Nou welkom bij de club” zei Noah.
“ Maar Bo?, Heb je dan ook geen vriend of man?” Vroeg Chelsea nieuwsgierig.
“Nee kind, die heb ik ook niet. Ik heb het veels te druk met mijn tuintje en met Mini dus voor een vriend, laat staan een man, heb ik al helemaal geen tijd. Niet nu op dit moment, misschien dat ik ooit nog wel een keer de prins op het witte paard tegenkom” zei Bo giechelend.
Na nog een aantal vragen te stellen waren Chelsea en Noah al een stuk meer te weten gekomen over de lieve Bo.
Afbeelding
Ondertussen begon de zon onder te gaan en de maan kwam langzaam tevoorschijn, ze zouden elk moment kunnen vertrekken om de andere kinderen uit het weeshuis te redden.
Voordat ze hun kostuum aantrokken aten ze gezamelijk nog een maaltijd. “Zitten jullie vol dames?” Vroeg Bo terwijl Noah en Chelsea hun laatste hap naar binnen schoven.
“ jaa we zitten propvol” zeiden de meiden tegelijkertijd, Dat deden ze wel vaker, daarom waren ze beste vriendinnen geworden, ze konden bijna elkaars gedachten lezen.
“Zullen we ons klaar gaan maken?” zei Noah.
Samen liepen ze de trap op en Bo deed de bordjes in de vaatwasser.
Afbeelding
Na een kleine 15 minuten liepen de twee de trap af en lieten hun kostuum en make-up weer aan Bo zien,” Taaaa-ddaaaaa” riepen ze in koor.
“Jullie zien er perfect uit, alleen één vlekje hierso” Bo bracht haar duim naar haar tong en veegde de vlek op Chelsea’s gezicht af. “zo nu zijn jullie klaar, klaar om te gaan, toch?” Vroeg Bo, en keek van de een naar de ander. De meiden keken elkaar aan “ Jaa! We zijn er klaar voor” riepen ze, en gaven elkaar een High-Five.
AfbeeldingAfbeelding
Ze pakte de bakjes die ze als collecte bussen gebruikten en liepen de deur uit, Bo liep achter hun aan. “wacht!! , Hier mijn mobieltje, ik heb het huisnummer al ingesteld als sneltoets dus als je nummer 1 ingedrukt houd dan belt hij automatisch naar huis toe” Vertelde Bo,
“Maar waarom hebben we die nodig dan? Als alles volgens plan gaat dan komen we straks weer terug met de andere” antwoordde Noah. “ Jaa maar….” Viel het stil. “voor het geval dat” voegde Bo eraan toe. “Doe voorzichtig!!” Riep ze de meiden nog na maar ze waren al zo snel aan het rennen dat ze dat niet meer hoorde.
Afbeelding
Voordat ze het wisten kwamen ze aan bij het enge weeshuis, het zag er heel eng uit van buiten, in het donker. “moeten we wel aanbellen?” Vroeg Chelsea met een trillerige stem.
“Jaa, we moeten dit doen, we moeten D en D en Lily daar weg zien te krijgen” zei Noah met een opgeheven hoofd en ze drukte op de bel.
“TRIINNNGGGG!!” Klonk het geluid van de deurbel.
“WIE STAAT DAAR ZO OP MIJN BEL TE DRUKKEN” Krijste een stem van binnenuit, het was Gorgina. Noah en Chelsea keken elkaar gespannen aan en de deur zwaaide open met een krakend geluid.
------------------------------------------------------------

En.. niet vergeten je mening te laten weten he!!:D
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: 10 G Parker,The Orphan.G1 Hfdstuk 2/1 ONLINE!24-3

@ anna,
idd dat klopt.. maar ik kreeg elke keer de foto's niet mooi als ik bijv op een verdieping omhoog klikte ofzo.. dus ik wist niet hoe ik het anders moest oplossen..:P sorry:P haha

---- Ben al wer bezig met de rest van het verhaal typen dus binnenkort weer een update:D--------
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: 10 G Parker,The Orphan.G1 Hfdstuk 2/1 ONLINE!24-3

*Hoop binnenkort weer een spannende update te plaatsen,, ik heb gedeeltelijk dingen uitgewerkt maar ik heb het enorm druk met school en stage, en heb ook een deze dage heel slecht nieuws over mijn vader te horen gekregen dus ik moet veel helpen hier in het huishouden, onderandere zorgen dat er geld binnenkomt. dat bekend dus na schooltijd naar me werk. dus heb amper tijd om te updaten maar ik zal het proberen.;)
Bedankt voor jullie begrip;)*
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie