Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

173 berichten • Pagina 3 van 9

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Lost: Hoofdstuk 1

Leuk :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Lost: Hoofdstuk 1

Distel schreef:Het lijkt een goed verhaal te worden, het begin en de opbouw komt op mij erg positief over. Volgens mij lezen jullie ook boeken, op de zinsbouw en taalgebruik te beoordelen.
Niet leuk voor andere verhalenschrijvers maar het valt mij meteen op dat er geen irritante taal en schrijffouten inzitten en dat vind ik heel ontspannen lezen.
Ga zo door, Jeremy en Nina, ik ben heel benieuwd naar het vervolg... ;-)

ps
ik ben wel zeer nieuwsgierig waarom Stephan ineens de badkamer binnenkwam :scared :S
Heel erg bedankt Distel, met die complimenten ben ik erg blij en ik denk Jeremy vast ook wel ;) Ik ben blij dat je mijn schrijfstijl fijn vindt ;)

Haha, dat met Stephan is niks bijzonders ofzo :P Hij wilde vast even douchen ofzo ;)
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Lost: Hoofdstuk 1

Dat begint al erg goed. Het wordt vast een goed verhaal. Ben benieuwd naar het vervolg en natuurlijk de screens. (Het gebouw komt in elk geval op deze eerste serie afbeeldingen goed tot zijn recht. En daar ben ik natuurlijk erg blij mee :$ )

Ik ben benieuwd naar het vervolg :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Distel
Snackventer Snackventer
Berichten:
56
Lid geworden op:
ma 07 jun 2010, 14:54

Re: Lost: Hoofdstuk 1

Nina schreef:
Distel schreef:Het lijkt een goed verhaal te worden, het begin en de opbouw komt op mij erg positief over. Volgens mij lezen jullie ook boeken, op de zinsbouw en taalgebruik te beoordelen.
Niet leuk voor andere verhalenschrijvers maar het valt mij meteen op dat er geen irritante taal en schrijffouten inzitten en dat vind ik heel ontspannen lezen.
Ga zo door, Jeremy en Nina, ik ben heel benieuwd naar het vervolg... ;-)

ps
ik ben wel zeer nieuwsgierig waarom Stephan ineens de badkamer binnenkwam :scared :S
Heel erg bedankt Distel, met die complimenten ben ik erg blij en ik denk Jeremy vast ook wel ;) Ik ben blij dat je mijn schrijfstijl fijn vindt ;)

Haha, dat met Stephan is niks bijzonders ofzo :P Hij wilde vast even douchen ofzo ;)
jahaa vast. ik dacht even dat Stephan hem een rotgeintje wilde flikken, zoals ie ineens opdook :S
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Lost: Hoofdstuk 1

wimhuiskamp schreef:Dat begint al erg goed. Het wordt vast een goed verhaal. Ben benieuwd naar het vervolg en natuurlijk de screens. (Het gebouw komt in elk geval op deze eerste serie afbeeldingen goed tot zijn recht. En daar ben ik natuurlijk erg blij mee :$ )

Ik ben benieuwd naar het vervolg :D
Wat leuk dat je het ook leest :D We zijn echt super blij met de kostschool. En ja, Jeremy maakt fantastische foto's :wub

Bedankt allemaal voor de super leuke reacties!
Gebruikersavatar
Distel
Snackventer Snackventer
Berichten:
56
Lid geworden op:
ma 07 jun 2010, 14:54

Re: Lost: Hoofdstuk 1

Nona schreef:Wauw Super!
&@wimhuiskamp prachtig moooi gebouw! :D
WOW heeft Wim dat gebouw gemaakt. COOL!
(mijn huisjes zijn meestal errrug simpel 8-) )

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie