Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Franka
Snackventer Snackventer

Make my dreams come true... - UPDATE

Hallo allemaal !

Hier ben ik weer met een nieuw dagboek. Jullie weten misschien wel dat ik ook nog een ander dagboek heb, 10G Meijer. Ik weet nog niet of ik daar mee door ga, aangezien er erg weinig wordt gereageerd en er volgens mij niemand is die het dagboek leest. Ik vind het zelf nog wel heel leuk, en als er reacties op komen zal ik er ook zeker mee doorgaan. Maar goed, nu over dit dagboek.

Proloog:

Dinsdag 1 februari

Lief dagboek !!
Welkom in mijn leven! Vanaf nu zal ik heel mijn leven met jou delen. Gewoon, omdat ik hoop dat ik je alles kan vertellen. Iemand die ik altijd zal vertrouwen. En ik denk dat ik, door in dit dagboek mijn te schrijven, mijn schrijfvaardigheid goed zal kunnen oefenen. Het is namelijk mijn droom om later een groot schrijfster te worden. Zo, nu weet je al iets meer van me. Laat ik eerst eens beginnen met mijn levensverhaal. Ik ben Maartje. Ik heb een klein zusje, Jade en een broertje, Sil. Ze zijn een tweeling. Mijn vader heb ik nooit gekend en mijn moeder is een paar weken geleden overleden aan kanker. Ik heb haar moeten beloven dat ik voor Jade en Sil zal zorgen. Dit doe ik dus ook. Ik ga zoveel mogelijk naar school en probeer geld te verdienen met het schrijven van korte verhalen op internet. Ik heb twee grote dromen die ik wil proberen waar te maken. Een daarvan is een groot schrijfster worden. Daarvoor ben ik hard aan het leren. Ik ben op school bezig met een cursus schrijven! Ik wil graag mijn diploma halen. Als het schrijven dan niet lukt, kan ik tenminste nog ergens anders aan de slag. Ik heb nog een grote droom, eentje die ik waarschijnlijk nooit waar zal maken. Ik wil mijn vader zo graag ontmoeten. Mijn moeder heeft zestien jaar geleden een one-nightstand gehad met een man uit China. Het enige wat ik van hem weet is dat hij Li Xu heet. En ik heb een wazige foto van hem. Mijn moeder heeft me verteld dat hij van plan was in Bridgeport te blijven, bij haar. Hij is teruggegaan naar China, maar daarna heeft mijn moeder hem nooit meer terug gezien. Ze heeft gebeld en geschreven, maar er kwam nooit een reactie. Hij is trouwens niet de vader van Jade en Sil, die hebben een andere vader. Ook iemand die ik niet ken trouwens. Ik ben van plan om later, als Jade en Sil op eigen benen kunnen staan, naar China te gaan om hem te zoeken.
Nou, ik vind het eigenlijk wel weer genoeg voor vandaag. Je weet nu al heel veel van me. Morgenavond kom ik weer terug. Kusjes ! Maartje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou, dit is dus de proloog van mijn dagboek. Ik denk dat jullie wel door hebben wie wie is, maar toch nog even voor de zekerheid; Op de eerste foto staat de overleden moeder van Maartje, Sil en Jade, Margot Flynn. Op de tweede foto staat Maartje zelf. Op de derde foto staat haar kleine broertje Sil en tot slot komt dan zijn tweelingzusje Jade :). Ik ben niet van plan om mijn dagboek hier te maken, ik wil het doen met powerpoint en dan op weebly. Dit is de link:

http://www.makemydreams.weebly.com

Veel plezier met lezen en ik zou het leuk vinden als jullie hierop mijn verhaal zouden reageren!!

Laatst gewijzigd door Franka op wo 02 feb 2011, 20:38, 4 keer totaal gewijzigd.

Franka
Snackventer Snackventer

Re: Make my dreams come true...

Ehm, ik had het gezien bij Jenny, van 10G Legranse. Ik vind dat namelijk makkelijker dan gewoon op Weebly, omdat ik het in een dagboek vorm wil maken. Wel met foto's ed, maar in powerpoint heb ik veel meer 'vrijheid' om de foto's neer te zetten enzo. Het zou ook wel kunnen dat je daar de pro versie van weebl voor nodig hebt. Die heb ik niet.

PS Bedankt voor jullie reacties !! :)
SunShineMimi
Mest analist Mest analist

Re: Make my dreams come true... - UPDATE

Hoe kan het dat je screens zo onscherp zijn?? vooral de 2e foto van dit topic..:O
This net alsof het uit de sims 2 komt rollen of is je dagboek ook gemaakt in de sims2?

ik ga nu je update lezen:D
-------------

GELEZEN!!..
Ennee.. SPANNEND:D:D
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie