-----------------------------------------------------------

Wakker worden! Nu is niet de tijd om lui te zijn. G in mijn kantoor NU.

Wat is er baas u klinkt zo kwaad ? Ah niks hoor, dat was niet de bedoeling. Ik heb je in mijn kantoor geroepen omdat ik vanavond de kabouter ga verkopen aan Tony Milleto. TONY MILLETO maar baas dat is de machtigste man van heel Bridgeport! Inderdaad, Daarom heb ik jullie hulp nodig. Ik zal een zendertje dragen zodat Shia en Candy kunnen meevolgen op de computer, en jij volgt me naar hun schuilplaats zodat als er iets misloopt jij effe kunt binnen springen om mij te helpen. Ok baas ik zal het de anderen gaan vertellen. G wacht ins even ik heb een klein vraagje voor je, wat denk je dat ik moet? Met wat baas. Wat moet ik aanvangen met Candy? Sorry baas maar ik volg nog altijd niet, is er iets met Candy, ofzo.
Nee, het is alleen…. Ik en Candy hebben gisteren gezoend en u weet ik niet wat ik moet doen. Ik bedoel, wat als Candy nu niets in mij ziet en zij me gewoon zoende zo lijk ze al die andere mannen zoent. En wat als ze nu wel iets ziet in mij, dan kan ze haar job toch niet meer goed doen.
Baas, u maakt u veel te veel zorgen ik ken Candy al langer dan vandaag en ik weet dat Candy heus wel anderen dingen kan om mensen af te leiden. Ik bedoel ze heeft veel meer in zich dan alleen een slet zijn. Snapt u wat ik bedoel. Bedankt G, je mag nu wel gaan.