Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

30 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: 10 Generaties Legranse ~#~ Hoofdstuk 4 online! ~#~ 21-12

Jenny schreef:Misschien stap ik over op de sims 3, maar ik heb hem uitgeleend, en dan moet ik hem nog weer even opnieuw installeren. Hij komt hopelijk binnenkort deze kant weer op. Want ik wil doorgaan! ;)
Als je hem opnieuw hebt geinstalleerd, ga je dan met deze fam verder? :) Het lijkt me ook wel leuk om de familie Levenslang weer terug te zien... :O
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
814
Lid geworden op:
di 12 jan 2010, 19:35

Re: 10 Generaties Legranse ~#~ Hoofdstuk 4 online! ~#~ 21-12

Ayumii schreef:
Jenny schreef:Misschien stap ik over op de sims 3, maar ik heb hem uitgeleend, en dan moet ik hem nog weer even opnieuw installeren. Hij komt hopelijk binnenkort deze kant weer op. Want ik wil doorgaan! ;)
Als je hem opnieuw hebt geinstalleerd, ga je dan met deze fam verder? :) Het lijkt me ook wel leuk om de familie Levenslang weer terug te zien... :O
Ja, dan wou ik met deze familie weer verder gaan! :D
Maar ik vond Levenslang ook erg leuk, alleen ik had sims 3 toen verwijdert omdat ik hem niet meer op kreeg gestart. Ik zal weer proberen als ik hem binnenkort krijg!
Gebruikersavatar
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
814
Lid geworden op:
di 12 jan 2010, 19:35

Re: 10 Generaties Legranse ~#~ Hoofdstuk 4 online! ~#~ 21-12

Sims 3 is binnen, ben bezig met installeren! Alleen: ik gebruik zo weinig mogelijk downloads, aangezien dat de vorige keer ook helemaal mis is gegaan. Hoop echt dat hij het doet!

EDIT: Gister ging ik naar feestje toe, en had dus eigenlijk verder geen tijd om te ibstalleren.. Ben nu druk bezig!!

Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!! :thumbsup
Gebruikersavatar
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
814
Lid geworden op:
di 12 jan 2010, 19:35

Re: 10 Generaties Legranse ~#~ Hoofdstuk 4 online! ~#~ 21-12

Ja, ik snap je. En zelf zou ik het echt graag afmaken, maar mijn sims laat het nooit toe, en ja: je hebt helemaal gelijk, dat dacht ik ook al, dat ze dan denken 'Ik volg het maar niet, ze rond het toch niet af.' Dat zou ik zelf ook kunnen denken. :$ Maar ik denk dat ik steeds verkeerde dingen download ofzo .. :(

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie