Ik heb hier al een eerder een dagboek gehad, maar met de installatie van sims3 ambities ben ik dat spel kwijt geraakt. Daarom ben ik nu een nieuw dagboek begonnen over Ruth Meijer, een jonge vrouw in Twinbrook. Veel plezier met lezen.
Ik zou het leuk vinden als jullie ook een reactie achter laten en misschien wat kritiek en/of verbeterpunten kunnen geven. Dan kan ik mijn verhaal steeds beter maken
Kan er misschien iemand reageren? Ik plaats bijna iedere dag een update en ben al best ver met mijn verhaal en nog heb ik maar een reactie. Als dit dagboek heel slecht is zouden jullie dan tips kunnen geven om het te verbeteren?
Heb het een aantal weken erg druk gehad, maar heb nu kerstvakantie en ben dus weer verder gegaan. Ik heb al een grote update geplaatst (samen en de grote stad) en ben van plan vandaag of morgen nog meer updates te plaatsen
Heb inmiddels ook een nieuw dagboek, Make my dreams come true. Toch zal ik daarnaast ook gewoon doorgaan met dit dagboek, omdat ik het nog steeds leuk vind een 10G voort te zetten. Ik hoop dat ik misschien nog wat reacties krijg. Misschien verbeterpuntjes?