Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

395 berichten • Pagina 7 van 20

Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 13 (Nako)*

Afbeelding

Even later komt Mai naar me toe. Ze zucht van opluchting. Ik sta op en Mai aait me over mijn hoofd.

Afbeelding

"Ze zijn gelukkig niet in deze kamer gekomen...Floortje." zegt ze zacht.

Afbeelding

Floortje? Wat is er met haar? Ik besluit het te negeren.

Afbeelding

"Janke net iets aan Mai gevraagd. Flore vraagt af wat dat was." zeg ik.

Afbeelding

"Ik vertel het je later, okay?" vraagt Mai. Ik knik.

Afbeelding

"Waarom Janke Mai Maila noemt?" vraag ik aan Mai.


Afbeelding

"Mijn echte naam is eigenlijk Mai-La-Kim. Maar meestal word ik Mai of Maila genoemd. Niemand noemt me echt Mai-La of Mai-La-Kim." ze zucht.

Afbeelding

"Dan Flore Mai Mai-La noemen?" vraag ik.

Afbeelding

"Ja. Dankje, Flore." Antwoord Mai.

Afbeelding

Opeens knalt de deur open. Janke staat er hijgend met een kwaad gezicht. Ik voel iets. Ik voel iets vreemds in me. Ik voel woede opkomen. Waarom...?!

Afbeelding

Opeens kijkt Mai geschrokken naar me. "Flore? Je ogen gloeien rood...wat is er?!!" zegt ze bang. Janke loopt naar me toe en dan...
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 14 (Nako)*

Afbeelding
Ik voelde woede in me opladen. Janke keek me raar aan.
Ineens zag ik niet Janke maar Lea voor me staan.
Afbeelding
Ik balde mijn vuisten en haalde uit naar Janke. Ik sloeg haar hard tegen haar slaap.
Afbeelding
Ineens stond Lea daar weer. Ik deinsde naar achteren.
Afbeelding
“Waar heb ik dat voor verdiend?” Vroeg Janke verbaasd.
“Jij...Lea...Ik...” Stamelde ik.
Afbeelding
“Ja! Lea is familie van me! Nou goed? Dat is mijn Nichtje!” Schreeuwde Janke kwaad.
“Janke,Misschien kun je maar beter gaan.” Mompelde Mail-La.
Afbeelding
Ik slikte. De deur sloeg dicht en ik hoorde de kwaad tikkende hakken van Janke wegtikken. “Janke was geen goed idee.” Zei Mai-La voorzichtig.
Afbeelding
Ik knikte. “Ik zal binnenkort iemand anders zoeken.” Stamelde Mai-La.
Afbeelding
“Mai-La? Ik heb honger.” Zei ik zachtjes.
Mai-La liep alweer weg en zette een bord cornflakes op tafel.
Afbeelding
“Mai-La? Mag ik ook een lepel?” Toen ik zag dat Mai-La de lepel was vergeten. Mai knikte en legde bevend een lepel op tafel.

(ACTIE GAAT VERDER!! STUUR NU JE SIMSELF IN!! JANKE BLIJFT ER VOORLOPIG IN.WE KUNNEN GEWOON NOG IEMAND GEBRUIKEN!)

-----------
Even voor de duidelijkheid, het stukje waar ik het niet mee eens was van Nako was dat over Lea, dat dat verwarrend voor de lezers zou zijn. De Lea die Janke bedoelde was niet de Lea die Flore had opgeofferd, maar echt haar nichtje. Maar toch is er een connectie tussen Janke en de Lea die Flore had opgeofferd...Jullie zullen daar later meer over te weten komen! ;-) Voor de ogen van Flore heb ik eerst rode contactlenzen bij haar opgedaan en de foto's daarna bewerkt.

Laatst gewijzigd door Yum op do 23 dec 2010, 12:13, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 16 (Ayumii)*

Afbeelding

Mijn ogen gloeiden weer rood en ik voelde lust om Janke in elkaar te rammen in me opkomen. Mai-La zag het gelukkig niet en pakte een lepel. Toch vroeg ik aan haar: "Heeft Mai-La mes?"

Afbeelding

"Ja, maar waar heb je het voor nodig Flore?" vroeg ze. Ik keek naar haar en ze schrok zich rot toen ze mijn ogen weer zag.

Afbeelding

"...Gij zijt luisteren. Gij zijt aardig, maar gij mij een mes geven." zei ik in een donkere toon zonder het te weten.

Afbeelding

Mai-La's ogen werden groot en ze schreeuwde het uit. "FLORE! WAT IS ER MET JE?!!" krijste ze. Janke hoorde het en gooide de deur open. Ze rende naar me toe, pakte me bij mijn kraag en trok me omhoog.

Afbeelding

"Jij bent niet helemaal goed snik hé! Hoe durf je Maila bang te maken?!!" schreeuwde ze en ze gooide me hard in een hoek van de kamer. Ik bloedde maar stond op. Alles deed pijn. Fysiek en mentaal.

Afbeelding

Ik liep naar Janke toe, pakte haar bij haar polsen, trok haar naar de muur en hield haar polsen tegen de muur. Ik begon haar te schoppen en Janke spartelde. Mai-La stond ondertussen op en pakte vlug haar telefoon. Ze belde de politie en ambulance.

Afbeelding

Mai-La liep naar me toe zodra ze klaar was met bellen. Ze probeerde mij los te trekken maar ik voelde me zo kwaad dat ik sterk was. Ik liet één pols van Janke los en sloeg Mai-La met mijn vrije hand omver. "Ik wil jou niet pijn doen, maar je moet mij niet storen." zei ik in een lage toon.

Afbeelding

Politie stormde opeens het huis binnen en trokken me weg. "Aha, een jonge misbruikster!" zei één van hen. Mijn ogen gloeiden nog steeds rood en ik keek hem kwaad aan en probeerde hem te schoppen maar hij ontweek me.

Afbeelding

"Hé wacht eens..." zei een andere politieman, waarschijnlijk een stuk jonger dan de andere man die ik probeerde te schoppen. Hij liet een foto van mijn nagemaakte versie zien. "Je lijkt er aardig op, meisje, maar je zou dan toch niet moeten leven? Kom mee naar het bureau en we gaan je onderzoeken." vervolgt hij. Ik was bang voor wat er zou komen. Mai-La keek me aan met tranen in haar ogen.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie