Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Willen Maaike en Jeremy nu nog een nieuw baby'tje?

Ja, maar als het weer een meisje wordt moet ze een andere naam krijgen dan Karlijn
7
64%
Ja, maar als het weer een meisje wordt dan moet ze wel weer Karlijn heten!
4
36%
Nee
0
Geen stemmen
Totaal aantal stemmen: 11

46 berichten • Pagina 1 van 3

Sarah
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

De familie Klaarsen

Welkom bij mijn dagboek over mijn grootste familie ooit, de familie Klaarsen :D De familie Klaarsen zit nu al weer in de 4de generatie.

Hoe kan je een Klaarsen herkennen? Simpel, de geboren Klaarsen's hebben blauwe of groene ogen en bruin haar. Aangetrouwde Klaarsen's kunnen van kleur verschillen. Er is maar één (geadopteerde) uitzondering, en dat is Loek Klaarsen. Hij is blond en heeft bruine ogen.

Het begint in de vierde generatie Klaarsen, bij het gezinnetje van Maaike en Jeremy. Alleen is gezinnetje zacht uitgedrukt.

Jeremy Klaarsen is (aan)getrouwd met Maaike Klaarsen en hebben 6 prachtige dochters, Selena, Miley, Luna, Demi, Melissa en Karlijn. Jeremy is op het moment een Toppiloot bij het leger, en heeft net een nieuwe interesse gevonden, namelijk fotografie! Maaike is Chef-Patissier en kan geweldig koken. Ze is wel vegetariër, maar haar kookkunsten leiden er niet onder!

Selena is hun oudste dochter. Heeft onlangs haar verjaardag gevierd en is voor het eerst naar school gegaan waar ze een nieuw vriendje heeft ontmoet, Gilles Hondius.

Miley, Luna en Demi zijn een drieling, ookal zijn ze heel verschillend. Binnenkort is hun verjaardag, maar nu zitten ze nog met de blokkendozen te spelen en gewoon drie blije peuters te zijn.

Melissa is het jongste peutertje, en Karlijn is het jongste baby'tje in huis. Eigenlijk had Jeremy stiekem een klein beetje op een jongen gehoopt met al die vrouwen in huis, maar dat betekent niet dat hij niet minder van Karlijn houdt.

* DE STAMBOOM VAN DE FAMILIE KLAARSEN *

(namen in het rood zijn dood, namen in het blauw zijn aangetrouwd. Dode aangetrouwde personen zijn paars. Personen in het groen is het gezin dat wordt gevolgd. Achter het =-tekentje staan de kinderen, die worden herhaalt in de volgende generatie)

Eerste generatie:
Remco + Evaine = Max, Dave, Eefie, Eclair, Rye, Rayan, Pieter, Kees, Mendel, Dylano

In totaal 10 kinderen

Tweede generatie:
Max + Natalie = Jacob
Dave + Lilian = Bjorn, Nyssa
Eefie + Bas = Anne, Victor, Jan, Daisy, Maaike, Sumarni, Tiemen
Eclair Klem + Jan Klem = Erik, Carla
Rye + Diana = Marije (ze is nog steeds peuter, na 3 generaties, helaas een foutje :()
Rayan + Nina = Gina
Pieter
Kees
Mendel
Dylano

In totaal 16 kinderen

Derde generatie:

(Max)
Jacob + Lars Dannenburg (vriendje)

(Dave)
Bjorn
Nyssa

(Eefie)
Anne + Alex Gaskart = Jennifer, Liselotte, Liselotte
Victor + Margreet Klaarsen (vriendinnetje & robot)
Jan
Daisy + Jente Sekemoto (vriendinnetje)
Maaike + Jeremy = Selena, Miley, Luna, Demi, Melissa, Karlijn
Sumarni + Jilla = (geadopteerd) Loek Klaarsen
Sumarni + Bobbie Haak (oude ex-schoonmaker) = Annabel Klaarsen
Sumarni + Geoffry Klaarsen (voorheen Landgraaf) = Keana Klaarsen
Tiemen

(Eclair)
Erik Klem
Clara Klem

(Rye)
Marije

(Rayan)
Gina

In totaal 12 kinderen

Vierde generatie:

(Anne)
Jennifer
Liselotte
Liselotte

(Maaike)
Selena
Miley
Luna
Demi
Melissa
Karlijn

(Sumarni)
Loek
Annabel
Keana

*Alex Gaskart*

Alex was de vriend van Anne Klaarsen, zoals ook netjes in de stamboom vermeld is. Maar Alex ging vreemd, en heeft nog de volgende kinderen:

Alex + Anne Klaarsen = Jennifer, Liselotte, Liselotte
Alex + Nina Klaarsen = Dani
Alex + Natalie Klaarsen = Kizzy
Alex + Eefie Klaarsen = Carolien
Alex + Eclair Klem = Tara Klem

Zijn daden zijn gestopt door een stukke tv, zijn resten liggen nog steeds in de achtertuin en komt soms nog wel eens langs, bijvoorbeeld om gitaar te spelen. Maar zijn geliefde Anne is al lang geleden verhuisd, en wel naar de overkant! De overburen van de familie Klaarsen is de familie Klaarsen, die onder andere bestaat uit Anne en Sumarni.

De andere grafsteen in de tuin is van Jilla Klaarsen, de dode vrouw van Sumarni, en samen met Sumarni moeder van Loek Klaarsen. Toen Jilla verdronk in het buitenzwembad in de tuin was Sumarni vol verdriet en belde ze hun oude schoonmaker, Bobbie Haak. Ze wou haar geliefde achterna, maar ze wou blijven leven voor het leven in haar buik. Nu is ze gelukkig getrouwd met een oude man, waar ze ook een dochter van heeft.

Op een gegeven moment besloten Eefie en Bas een gedeelte van hun kinderen mee te nemen naar een nieuw huis, en dat Anne achter bleef om te zorgen voor haar zusjes Sumarni en Maaike die daar bleven wonen. Bas vertrok later dan Eefie, en in de tijd verschil kocht hij een vrouwenrobot genaamd Margreet, waar hij een paar vrolijke nachten mee had. Hoe Margreet Victor voor zich heeft kunnen winnen is een raadsel. Maaike moest haar haat aan Margreet ophelderen, toen haar werd verteld dat Margreet haar baas was.

Dat is het familieverhaal van de familie Klaarsen tot nu. Als er interesse is plaats ik nog wat foto's van de andere sims in die familie.

Laatst gewijzigd door Sarah op ma 03 jan 2011, 17:55, 7 keer totaal gewijzigd.

Klik :D ---> AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Klaarsen

leuk Sarah :3
ben benieuwd!
na al die verhalen op msn ben ik benieuwd hoe en wat je hier allemaal gaat vertellen! =D
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Hoe je het nu verteld belooft het heel wat. Ik vind dit al een leuke schrijfstijl!

Ik ben heel benieuwd!
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik ben super benieuwd! Het zit er wel al goed uit!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Sarah

*UPDATE 1*

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De laatste paar gebeurtenissen, voor het verhaal wordt verteld. Selena groeit op, krijgt een eigen kamer en gaat schilderen en schrijven aan haar Science-Fiction boek 1948.
Jeremy ontmoet een collega van het werk bij de kringloop, waar hij een camera koopt en zo zijn nieuwe obsessie begint.

Afbeelding
Nog in zijn sportkleren van het joggen naar huis loopt hij naar boven om de kinderboeken waar Melissa in zat te lezen, maar nu uit heeft. Melissa zit met pretoogjes naar haar vader te staren als hij naar boven komt.

Afbeelding
Ondertussen zit Maaike in de badkamer boven naar zichzelf te staren in de spiegel. Tellend naar haar kraaienpootjes en rimpels in haar gezicht. Vandaag was haar verjaardag, en ze is nu officieel een volwassen sim. Maar nu is ze bang om ouder te worden, zo meteen verlaat Jeremy haar! Het is waar, mannen worden knapper naar mate ze ouder worden, en vrouwen juist andersom. Meestal dan.

Afbeelding
Maaike wordt gestoord in haar mijmeringen door Melissa, die hoognodig op het potje moet.

Afbeelding
Jeremy zet net het eerste kinderboek in de kinderkast en loopt terug voor de rest.

Afbeelding
Melissa krijgt allemaal complimentjes van Maaike dat ze op het potje is geweest, het was haar eerste keer! Er zit ook al een klein plasje in het potje.

Afbeelding
Beneden zit Selena aan haar boek 1948 te werken. Op een gegeven moment schreeuwt ze naar boven dat haar boek klaar is en ook echt uitgebracht zal worden door een uitgever.

Afbeelding
Het belletje van de droger gaat! De was is klaar.

Afbeelding
Maaike haalt de schone, warme, was uit de droger en slaat het deurtje zachtjes dicht.

Afbeelding
Ze kijkt naar haar voet, waar Melissa tegen aan gekropen is. Maar ze vervolgt al snel haar weg weer en Maaike gaat verder met de was.

Afbeelding
Maaike kan het niet laten om even aan de was te ruiken, mmmm, wat ruikt pas gewassen was toch lekker schoon!

Afbeelding
Melissa kruipt uit de badkamer met de koude stenen vloer naar de gang, waar een heerlijk warme wollige vloer ligt. Dan komt haar vader weer langsgelopen, en hij wil haar leren praten. Melissa is dolenthousiast.

Afbeelding
Maaike heeft het plasje uit het potje gehaald, ze trok even een vies gezicht. Maar ja, het moet toch gebeuren!

Afbeelding
Jeremy probeert Melissa het woord papa te laten zeggen, terwijl hij naar zichzelf wijst. Alleen komt er niet meer uit dan mama als hij naar zichzelf wijst.

Afbeelding
Maaike loopt naar beneden, langs Selena die aan het schilderen is.

Afbeelding
In de vuilnisbak ermee!

Afbeelding
De was is nooit helemaal klaar in dit huishouden, als de eerste was nog niet eens klaar is, kan de derde er al weer in.

Afbeelding
De ergste was die er is is die van de sportkamer, wat een stank altijd!
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

leeeuk! =D

kan niet wachten op meer, ben benieuwd hoe onze(Maaike en mijn) kindjes eruit zien als ze groter zijn! :3

v ja joh :fluit
je weet wel meer dingen niet van me :fluit

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op zo 05 dec 2010, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Sarah

Oh help! Er is iets gruwelijks mis gegaan bij mijn familie Klaarsen :bored :O

De baby, Karlijn Klaarsen, is verdwenen :cry En ik krijg haar niet meer terug. Ik weet niet wat er mis is gegaan, maar opeens was Karlijn uit het beeld verdwenen, en het plaatje als je in de wereld bent dat wijst naar je sim ging over zee :blink

De cheat resetSim Karlijn Klaarsen werkte niet, elke keer niet. Ik sloot mijn spel af, en starte het weer op, en het probleem bleef. Ik keek zo in mijn familieinvetaris (waar 8 wiegen in stonden :sweatdrop ) en haalde er 1 uit. Dat ging, maar de volgende bleef in mijn familie-invetaris zitten :mad . Ik verkocht alles in de familie-invetaris, en toen was Karlijn verdwenen uit de familie. Ze staat nog wel in de stamboom, maar in de plaatjes ect. is ze weg. Ik ben bang dat ik haar ook niet meer terug krijg. :cry

Met de foto's ben ik daar nog (lang) niet, maar ik wil het wel alvast melden, en ik heb ook een poll geopend. Wel of niet een nieuw kindje?

Stem :dag
Sarah

Vanwege het verschrikkelijk nieuws over Karlijn Klaarsen (ze kwam nu nog maar heel weinig voor) heb ik besloten om een nieuwe update te plaatsen over de Klaarsen's. Jeremy is nog steeds bezig Melissa te leren praten :twisted

===============================

*Update 2*

Afbeelding
“Zeg eens leger.”
“Lege.”
“Goed zo Melissa!”
Melissa boekt vooruitgang, en ze wordt steeds beter in dat praten!

Afbeelding
Maaike komt boven met de was, maar er komt een verschrikkelijke zweetlucht vanaf.
“Yech, wat is die stank?”
Maaike lacht, “Die stank komt anders wel mooi van jouw sportsokken, lieve schat!”
“Sank! Sank!” kraait Melissa.

Afbeelding
*Jeremy wijst op zichzelf*
“Wie ben ik?”
“Mama! Mama!”
Jeremy zucht, en schudt met zijn hoofd terwijl Maaike grinnikend verder loopt naar de badkamer.

Afbeelding
Maaike tilt de zware zak met was op de wasmachine en stelt de gewenste instellingen in voor deze wasbeurt.

Afbeelding
Na een tijdje aan de knoppen te hebben gedraaid vindt Maaike het goed en gooit de was er opgelucht in de wasmachine.

Afbeelding
Nog even de wasverzachter erin. Jeremy was het ooit eens vergeten, en het goed dat er in zat was bikkelhard geworden.

Afbeelding
Ze gooit het deksel met een harde klap dicht, zo, de was zit er weer in!

Afbeelding
Maaike kijkt even in Selena’s kamer, hoe het staat met haar huiswerk. Het mocht dan wel haar eerste schooldag zijn, maar dat betekende niet dat ze geen huiswerk opgekregen kreeg.

Afbeelding
“Selena Klaarsen! Kom naar je kamer, en wel nu!” roept Maaike zo hard als ze kan, zodat Selena die beneden staat te schilderen haar kan horen.

Afbeelding
Zo snel als ze kon rende Selena naar boven, naar haar kamer waar haar moeder al op haar stond te wachten.

Afbeelding
“Waarom heb je nog niks aan je huiswerk gedaan?” begint Maaike.
Selena kijkt een beetje angstig voor ze antwoord geeft op de vraag die haar moeder aan haar stelde.

Afbeelding
“Ik snap het niet. De lerares heeft helemaal niks uitgelegd, maar toch moeten we het maken!”
“Dan help ik je toch? Als je het niet snapt moet je het gewoon vragen, dat kan aan mij, aan je vader en zelfs aan je lerares. Wil je dat ik je help?”
Selena staart een beetje naar de grond als ze nauwelijks merkend knikt.

Afbeelding
Maaike moest Selena dit keer helpen met rekenen en taal. Na een tijdje begreep Selena het volledig hoe ze het moest doen en aanpakken, maar Maaike bleef tot de laatste som bij haar zitten. De volgende keer moest ze het immers zelf doen.

Afbeelding
“Je zei papa! Je zei papa! Tegen mij! Ik ben zo blij!”
Jeremy ziet het als een grote sprong vooruit nu Melissa hem papa noemt, in plaats van mama.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Leuke up!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Sarah

*Update 3*

Afbeelding
Karlijn begint te huilen. Ze ligt helemaal alleen in haar wiegje op haar kamertje, en huilt dan ook voor een beetje aandacht in de hoop dat ze die krijgt.

Afbeelding
Het huiswerk is net af als Maaike Karlijn hoort te huilen. Als Maaike opstaat geeft Selena haar moeder gauw een knuffel, als in ‘bedankt met helpen’.

Afbeelding
“Oh Karlijn, wat is er toch? Waarom zit je zo te huilen? Voel je je alleen of heb je gewoon honger?”

Afbeelding
Maaike tilt het baby’tje gewikkeld in de zachte roze doeken van haar bedje.

Afbeelding
Ze legt Karlijn tegen haar schouder aan, en maakt kalmerende susgeluidjes naar de baby toe. Karlijn hield op met huilen toen ze in de armen van haar moeder lag.

Afbeelding
Maaike voert haar dochtertje nog met een flesje warme melk, en die laat wel zien dat ze wel degelijk honger had.

Afbeelding
Terwijl ze Karlijn weer in haar bedje legt zingt ze er een zacht slaapliedje bij en al gauw sluiten de oogjes van Karlijn al weer.

Afbeelding
Selena is ondertussen al ver gevorderd met haar schilderij, het is al zelfs bijna klaar.

Afbeelding
“Ted-dy-beer”
“Moet je je niet gereed maken voor werk?”
“Tettieteen”
“Nee Ted-dy-beer. Ja. Ik heb het gevoel dat ik vandaag promotie ga maken!”
“Dat is geweldig nieuws.”

Afbeelding
“Sorry Melissa, maar dat is het voor nu. Misschien ga ik na mijn werk weer verder.”
“Tettieteer?”
Afbeelding
“Ik kan horen dat je hebt geoefend, het klinkt echt prachtig.”
Met een knikje neemt Maaike het compliment in ontvangst, ze is zo geconcentreerd bezig dat ze het nauwelijks in de gaten heeft dat haar man het zei.

Afbeelding
Jeremy heeft zich ondertussen omgekleed naar zijn werkkleding voor toppiloot, hopelijk is het dit keer de laatste keer. Hij wil immers een astronout worden, en maar één promotie staat tussen hem en de vervulling van zijn levenswens.

Afbeelding
Het carpool dat hem naar zijn werk brengt is er, zoals altijd, mooi op tijd. Jeremy loopt er op zijn gemak naar toe terwijl hij naar de overkant staart, waar Loek nu woont.

===================================================

Tips? Laat ze gerust achter.
Ideeën? Bijvoorbeeld voor een naam, of iemand wel of niet met die sim gaat trouwen? Laat ze gerust achter.
Download-tips? Laat ze gerust achter
(A)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie