Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wat vinden jullie van mijn verhaal tot nu toe?

Saai.
5
6%
Gaat wel.
4
5%
Leuk om te lezen.
8
10%
Mooi geschreven en erg realistisch.
25
30%
Erg mooi, Super leuk.
7
9%
Ben benieuwd naar MEER!.
33
40%
Totaal aantal stemmen: 82

213 berichten • Pagina 5 van 11

LittleOne80
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Re: De jongen zonder hart. (NIEUW)! UPDATE ONLINE!! ZIE PAG.

Er staat bij het eerste bericht dat een waargebeurd verhaal is.
Dus het zou zomaar eens kunnen zijn dat de schrijfster ook de hoofdrolspeelster van het verhaal is....
Ik vind het dus niet zo handig dat jullie zonder alles te weten zo oordelen over het meisje in het verhaal.

Bedenk ook dat meisjes die dit overkomt, die dit mee maken en die dit soms zelf laten gebeuren niet perse dom hoeven zijn.
Vaak zijn deze meisjes eerder naief en heel erg beinvloedbaar.

Ik vind je verhaal trouwens heel goed, ben ook benieuwd waar het naar toe gaat aangezien je zegt dat ze nog dommer over gaat komen.
SunShineMimi
Mest analist Mest analist

^ dankje wel voor je mededeling..:D het zo zomaar inderdaad kunnen dat de hoofdrol speler de schrijfster is.... Bedankt voor je bericht. En je hebt helemaal gelijk. Gewoon naiif en beinvloerbaar.. Hoop binnenkort weer een update te plaatsen.. En aan het eind van het verhaal zal ik ook nog een korte samenvatting neerzetten, over waarom ik dit dagboek ben begonnen... :D

Sunshinemimi
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
SunShineMimi
Mest analist Mest analist

@ iedereen!
Ik ga ervoor zorgen dat er deze week een update komt! Ik heb het nog steeds erg druk met school maar hoop dat ik deze week weer een spannende update kan plaatsen!!

In de volgende update kun je zien hoe het verder gaat met Mimi en Sordan, het plan dat ze hebben bedacht is wreed, spannend, en toch wel een beetje zielig. Het is allemaal zo goed in elkaar gezet en waterdicht. De adrenaline stroomde door me lijf..!!
Zie het allemaal in de volgende update!!
SunShineMimi.

Laatst gewijzigd door SunShineMimi op za 04 dec 2010, 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie