Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

23 berichten • Pagina 1 van 2

Wybertje
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
13
Lid geworden op:
vr 08 okt 2010, 13:12

I'm addicted to you [UPDATE 2]

EPISODE 02 ONLINE!

Hi!

Ik ben begonnen aan mijn allereerste Sims 3 dagboek.
Ik ga niet teveel verklappen. Nieuwsgierig geworden?

KLIK HIER!

Laat weten wat je ervan vind!
xxxx.

Laatst gewijzigd door Wybertje op di 26 okt 2010, 20:50, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: I'm addicted to you [NEW]

Ziet er leuk uit! Alleen zou ik het lettertype proberen te veranderen, want bij mij is het zo nogal chaotisch om het te lezen!

Zelf had ik dit idee ook, maar dat laat ik nu vallen !:P

Ben benieuwd naar meer!
Luc

Re: I'm addicted to you [NEW]

Geweldig vooral voor de eerste keer dit ga ik zeker volgen!!!



Ps. Wil je A.U.B een tablad op je site maken waar op staat waar je downloads vandaan hebt?


En je Huizen zijn ook heel vet ! Zijn die te downloaden


Maar.
Ga zeker zo door geweldig ik ben enthousaist!!
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: I'm addicted to you [NEW]

ik ben ook erg enthousiast! Je manier van schrijven is prachtig. Ben je niet stiekem een professionele schrijver? Want naar mijn idee lijkt dat wel zo.

Prachtige eerste upload, prachtige downloads, prachtige huizen. Kortom: Perfect! :D
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: I'm addicted to you [NEW]

LeuLeukLeuk Je hebt een fijne schrijfstijle en ook lekker orgineel. en prachtige downloads. Kortom: I love you! No I love your Story!
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: I'm addicted to you [NEW]

Ga je binnenkort weer uppen?? Het is zo'n mooi dagboek (A).
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Edwin
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
159
Lid geworden op:
zo 05 jul 2009, 11:53

Re: I'm addicted to you [NEW]

Hey,

Je schrijft erg goed :D Ik wil je nog wel een paar tips geven.

De eerste tip is dat ik dit stukje erg onzinnig vond: De ene keer was het Monica, de andere keer Amber of Kelly of Lisa. Soms was het Carmen of Heather of Wendy. Een enkele keer was het Lauren of Whitney. Als lezer weet je niet wie dat zijn en volgens mij doet dat er ook niet toe, dus dan kun je dat er beter uit laten ;)

Ook zie ik dat je als alwetende verteller schrijft. Daar is natuurlijk niets mis mee, want dat is gewoon een manier van schrijven, maar voor de spanning in het verhaal is het niet altijd leuk. Je schrijft eerst vanuit Alison (is dat trouwens niet een brood? :P), maar later schrijf je bijvoorbeeld ook dat Chloë liegt. Als je het verhaal vanuit Alison schrijft, kon ze niet weten dat Chloë liegt, dus daar moet ze dan later zelf achter komen. Aan de andere kant kun je door deze schrijfstijl wel goed vertellen wat er overal gebeurt, want Alison hoeft niet per se te zien of horen wat Jessica en Sam op straat doen om het in je verhaal te kunnen vertellen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: I'm addicted to you [NEW]

Edwin dat stuk met De ene keer was het Monica, de andere keer Amber of Kelly of Lisa. Soms was het Carmen of Heather of Wendy. Een enkele keer was het Lauren of Whitney. Is toch wel duidelijk? Dat zijn de meisjes waarmee Sam iets heeft gedaan. Dat vind ik dan juist wel duidelijk. Maarja het is jou mening.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Wybertje
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
13
Lid geworden op:
vr 08 okt 2010, 13:12

Re: I'm addicted to you [NEW]

Wat een leuke & lieve reacties! Heel erg bedankt voor de tips en complimenten!

Ik ga z.s.m. updaten alleen mijn sims is de laatste tijd een beetje traag. Ik zal ook de downloads erop zetten, als ik tenminste nog weet waar alles vandaan komt. xD

@ Edwin: Haha, ik heb nog nooit van een brood gehoord dat Alison heet. xD Wat betreft dat ik schrijf als alwetende verteller heb je wel gelijk. Ik zal er in het vervolg op letten, bedankt voor de tips!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie