Dit ben ik Lina Janson. Ik ben 22 Jaar en zit in de 5e van de middelbare. Toen ik een jaartje op de middelbare zat werd ik verliefd op een jongen Brick. Ik Ben met hem naar bed gegaan en ben toen zwanger geworden van een tweeling. We zijn direct verloofd en leven nu in een groot huis. Ik had toen net mijn eerste boek verkocht. Dat was een groot succes. Hierdoor hebben we ons bouwvalletje omgetoverd tot een luxe huis. We hebben dus twee dochtertjes. Zitten allebij op een particuliere school. We hebben een butler. Lijkt allemaal perfect maar er is een klein probleempje. We zitten in een soort geldnood.

Voorzichtig breng ik de buidelrat naar mijn lippen en geef hem een kusje. het is een lieve Rat. En Kas zorgt goed voor hem. Onze Butler zorgt eigenlijk overal goed voor. Ik zet Panda terug in zijn hokje en doe het deurtje op slot. Ik wandel naar benden om achter de computer te kruipen zodat ik nog even verder kan schrijven aan mijn roman.

Langzaam kruip ik weer achter de computer om mijn roman af te schrijven. "Het leven van mijn gezin." Ik steek mijn handen in mijn krullen en denk na. "Waarmee moet mijn zoveelste hoofdstuk beginnen?" Mijn handen trillen boven het toetsenbord. Ik grijp een van mijn boeken over kalmte en bekijk een van de zinnen nog eens. "De sleutel tot kalmte en rust ligt in jezelf" Die zin maakt me altijd rustig en vol zelvertrouwen tik ik verder. Ik hoop snel een goede uitgever te vinden dan kan ik weer wat geld verdienen. dat doet een van mijn dochters,Liana ook al met haar schitterende schilderijen. maar toch geld in het laatje kan nooit kwaad?

Ineens zweefde het hoofd van Amalia voor me.
Het gemeenste meisje dat ik ken. We waren allebei verliefd op Brick. Toen ik met hem verloofde heeft ze me dagenlang getreiterd.Op een dag stond ze ineens voor mijn deur toen ik opendeed sloeg ze me een bloedneus.

Ik was toen zo kwaad dat ik haar het gebouw uit achterna rende en haar in elkaar sloeg.
Ik kreeg toen wat problemen met de Meester want die zag het gebeuren. maar toch. het voelde fijn. Ik knakte mijn knokkels.

Dan zie ik Brick voor mijn ogen. Hij is nu boodschappen doen.
Ik heb Amalia al drie keer in onze buurt gezien. Ze steelt altijd onze kranten. Een keer heeft ze (hoe kinderachtig) Een zak Brandende honden stront voor onze deur gezet.

Ik klik op een foto die in mijn mailbox verschijnt.
Dan zie ik een foto van mijzelf toen ik zwanger was.Daaronder staat. Al vet aan het verliezen varkentje Knor Knor. Snel schrijf ik terug. Jep De kleine zijn er al. Maar komop ben je nou echt zo Jaren Nul Amalia?
Laatst gewijzigd door Emma op zo 17 okt 2010, 22:15, 3 keer totaal gewijzigd.