Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Noaschat
Snackventer Snackventer
Berichten:
50
Lid geworden op:
do 04 nov 2010, 17:54

Half verbrande babies, stokbabies, onzichtbare babies...

Ik weet niet of ik het hier goed plaats maar ik heb 2 problemen.

Probleem 1: Ik wou Showtime Katy Perry installeren maar mijn C schijf zit vol (dit wordt waarschinlijk al opgelost door paps) en ik kan geen dingen weggooien.

Probleem 2: Ik gebruik downloads anders vind ik mijn sims zo lelijk maar als ik dan kinderen krijg dan zijn ze half verbrand, onzichtbaar, of soms zelfs een stok? Ik zie genoeg mensen die met downloads spelen maar dit niet hebben, als ik mijn downloads wil verwijderen kan dat niet want ik zie ze niet in het startscherm staan?
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Half verbrande babies, stokbabies, onzichtbare babies...

waarschijnlijk zijn het dan geen officiele downloads van de sims3 zelf.. denk dat je dat plaatje met dat aapje heb.. beetje vaag.. ojaa het heet monkeyhelper die die downloads instaleerd..
je kan het best naar je map toe gaan waar al je downloads in staan en allemaal eruit halen en dan kijken of de sims nog steeds raar doet. wat je ook kan doen... is hier ergens op het forum te vinden. ben de naaam even kwijt en dan kun je met een programma je foute downloads eruit halen.. dat proggie spoort ze op.

En over je C schijf... Heb je alleen een C schijf of ook nog een andere grotere schijf.
Het kan namelijk geen kwaad om andere spellen op een andere schijf te instaleren.. heb ik zelf ook gehad toendertijd met wereldavonturen dacht ik, die was ook te groot dus die kwam bij mij op me E schijf en totaal geen problemen gehad.
Heb je maar 1 hardeschijf in je computer dan raad ik je aan om een extra schijf erbij te kopen.. bij ons in de buurt bij 'computeridee' heb je al een schijf van 500GB voor 50 euro.. dus dat valt reuze mee.
ik hoop dat je hier wat aan heb.
het is een beetje laat en ik type niet meer zo duidelijk..

Goodluck!
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
Luque
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
249
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 19:00

Re: Half verbrande babies, stokbabies, onzichtbare babies...

Dat met die babies en zo had ik ook, het waren bij mij downloads die ook bij babies als kleding kwamen op de een of andere manier, maar dat hoort eigenlijk niet bij babies te komen. Die downloads moet je dus opzoeken en verwijderen. Als ze niet via startprogramma van sims er bij staan, moet je ze anders opzoeken bij Mods, anders moeten ze daar bij staan. (:
Afbeelding
idk hoi

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie