Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Tja, hoe download je poses?

Nou, de titel zegt het al. :sweatdrop Ik heb nu eindelijk de poseplayer in mijn spel, maar ik krijg die poses nog niet werkende... Ik heb een paar poses uitgepakt en in mod EN download map gegooid, maar nee hoor. Ik kan alleen een pose met je armen over elkaar, die ik daarvoor ook al kon met een code. ):

Even een printscreen:

Afbeelding
excuses voor de vaagheid -.-
kan iemand mij helpen? :)
Just be kind.
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Tja, hoe download je poses?

Probeer het is door je downloads gewoon in de download map te zetten in mijn documenten, zonder de afbeeldingen. Alleen de packages/sims3packs.

V Gewoon naar Mijn Documenten/ Electronic Arts/ Sims 3/ Downloads

by the way: Je hoeft de poseboxflaregenerator niet te hebben. Die is alleen voor de posemakers. Je moet alleen de poseplayer zelf hebben.

Laatst gewijzigd door ChanCake op vr 13 apr 2012, 18:11, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Tja, hoe download je poses?

De foto's, winrar bestandjes en alles wat geen package bestand is verwijderen uit de map, en natuurlijk heb je de pose player ook nodig, maar ik neem aan dat je die al hebt (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Tja, hoe download je poses?

Jah, dan moet je hem wel eerst op nieuw opstarten, anders doet ie het sowieso niet. ;)

Of had je dat gedaan? :o
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Tja, hoe download je poses?

Ik weet trouwens niet of jij daar last van zal gaan hebben, maar als de downloads enzo nog niet werken, moet je de Rescource.cfg in de Sims 3 map zetten (dus waar je de foto hebt gemaakt en dan 2 mappen terug). (;
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: Tja, hoe download je poses?

Electronica Arts/: Sims3/:Mods /:Packages en daar het uitgepakte bestand, en als je het erin zet als sims is opgestart, zie je het pas de volgende keer. (ook als je eerst naar hoofdmenu gaat en dan weer je familie aanklikt)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie