Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Vraagje

Ik wil graag een deel van mijn downloads (objecten) verwijderen. Eigenlijk wil ik ze bijna allemaal verwijderen maar het is echt een raadsel om erachter te komen wat wat is. Heeft iemand hier een oplossing die niet heel je spel naar de Filistijnen helpt, I would like that (:

En dan nog iets, als ik bijv. in een safegame mijn sims heb slapen in een gedownload bed, en ik verwijder dat bed, gaat dat dan problemen opleveren?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Vraagje

Ik zou niet weten hoe je kunt weten welke download weg mogen, maar als je een gedownload bed verwijdert waar ze in slapen, word dat gewoon vervangen door een bed in de game. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Vraagje

Ja, Leonie, kan wel, maar is niet 100% te garanderen. Niet overal wordt nl. een plaatje van getoond. MAAR daar is de Custom Launcher V2 nu juist voor bedoeld. Waar een plaatje (thumbnail) van wordt getoond is handig en kun je op basis daarvan beslissen of je iets wil verwijderen. In het programma kun je d.m.v. een vinkje aangeven of je een download wil uitschakelen dan wel helemaal wil verwijderen.

Voor meer info over de werking van het programma kun je mijn blog bekijken. Heb daar een uitgebreide tutorial over de Custom Launcher V2 staan.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie