Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

36 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
Simandcool
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
45
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 17:08

Re: Speel in de stad van Beestenbende met je DEMO van CAP

Ik krijg hem niet werkend. Ik heb het volgende: Documenten/Electronic Arts/De Sims 3/Mods/Packages
In de mods map zit dus één mapje die "Packages" heet en het bestandje Resource.cfg . In het mapje 'Packages' zit de mod. Als ik dan De Sims 3 Beestenbende Creëer een huisdier Demo opstart, krijg ik de demo launcher, start het spel en na het laden komt hij toch weer in "Huishouden Creëren" terug :(
bas944
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
113
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 18:00

Re: Speel in de stad van Beestenbende met je DEMO van CAP

Luc schreef:heeft iemand een echte duidelijke nederlandse uitleg waar je het precies moet plaatsen enzo ?? dat zou handig zijn
Je moet het plaatsen in dezelfde map als iedere andere mod. Verwijder wel je oude mods om conflicten te voorkomen.
Simandcool schreef:Ik krijg hem niet werkend. Ik heb het volgende: Documenten/Electronic Arts/De Sims 3/Mods/Packages
In de mods map zit dus één mapje die "Packages" heet en het bestandje Resource.cfg . In het mapje 'Packages' zit de mod. Als ik dan De Sims 3 Beestenbende Creëer een huisdier Demo opstart, krijg ik de demo launcher, start het spel en na het laden komt hij toch weer in "Huishouden Creëren" terug :(
Open Resource.cfg eens met kladblok en post de inhoud even. Je moet zorgen dat de tekst in Resource.cfg verwijst naar de goede map waar de mod inzit.
Gebruikersavatar
Simandcool
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
45
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 17:08

Re: Speel in de stad van Beestenbende met je DEMO van CAP

Ja hij werkt! :lol

Je moet de mod op de nieuwe manier installeren. Je moet de .zip van deze website downloaden: http://simswiki.info/wiki.php?title=Gam ... _and_Files Daarin zit een 'Mods' map de je moet plakken in Documenten/De Sims 3 . Als je al een mods mapje hebt staan met mods erin, deze even ergens anders naartoe kopiëren en de nieuwe plakken. Als je dat geplakt hebt, moet je in de map 'Mods' gaan en dan in de map 'Packages' . Daar staan al twee mods, deze ff verwijderen omdat de creëer een huisdier Demo mod alleen werkt zonder andere mods. Als je deze verwijderd het, de andere creëer een huisdier Demo mod hier plakken en dan de demo opstarten.

Laatst gewijzigd door Simandcool op zo 25 sep 2011, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simandcool
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
45
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 17:08

Re: Speel in de stad van Beestenbende met je DEMO van CAP

Heb ff snel gespeelt. Heb 3 video's geupload maar zonder geluid :) Bij mij zijn sims zichtbaar en ze kunnen met elkaar communiceren. Sims kunnen niets met huisdieren doen en andersom. Huisdieren kunnen wel dingen met elkaar kunnen zoals spelen maar dat zie je alleen niet. Huisdieren kunnen wel zelf dingen doen.

Deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=8JlTVX_z_y0
Deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=US6CIAtedgs
Deel 3: http://www.youtube.com/watch?v=pPlu9ilxu3U

Objecten lijken ook te werken in de demo en er worden ook nieuwe functies zichtbaar :D

Laatst gewijzigd door Simandcool op zo 25 sep 2011, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Speel in de stad van Beestenbende met je DEMO van CAP

^ Nee, Het basisspel heb je niet nodig.

Ik heb de Demo in het engels, Dus het heeft zich geïnstalleerd op de 'The sims 3' map, En mijn EIGEN sims staat op 'De sims 3'
Het heeft zichzelf dus zonder basisspel gebruikt.

Nu kan ik het spelen en importeer ik langzamerhand al die spullen uit de accesoire-pakketten
En nu heb ik ook al Sunset valley ipv die test wereld :woot

Heel leuk om met die mod te knutselen :swing
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Speel in de stad van Beestenbende met je DEMO van CAP

Luc schreef:waarom lukt het dan bij mij niet ?? wat doe ik fout ?
kan iemand niet gewoon CaP + de mod ,die werkt als een download online zetten , sorry als ik dom ben ;p
Je moet Het mod bestandje in Mijn documenten > Electronic Arts > De Sims 3 > Mods > Packages
Derest van die packages daarin die moet je verwijderen
In het mapje Mods moet je wel een werkende Resource.cfg hebben.
Afbeelding
Gebruikersavatar
gusty
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
435
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:22

Re: Speel in de stad van Beestenbende met je DEMO van CAP

Simandcool schreef:Ja als je sims wilt kun je dingen uit je basisspel naar je demo kopiëren. Moet je wel het basisspel geïnstalleerd hebben ;) . Maar je hoeft dit niet perse te doen volgens mij.

En ik weet niet of je het basisspel nodig hebt als je de mod wilt gebruiken :|
Wat moet je precies kopiëren voor sims?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie