Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

36 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Simandcool
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
45
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 17:08

Speel in de stad van Beestenbende met je DEMO van CAP

Ik heb het nog niet getest en weet niet of dit eerder gemeld is maar wilde dit graag even delen.

Met deze mod kun je in edit town spelen in je Create A Pet DEMO :thumbup . Sommige beweren dat je ook het spel bijna helemaal speelbaar kan spelen Echter betwijfel ik dit omdat er veel uit deze DEMO is weggelaten.

Link hier: http://www.the-isz.com/nraas/index.php? ... jailbreak/

edit: Je speelt volgens mij niet in de originele stad die wordt meegeleverd met Beestenbende maar je kunt wel met je huisdieren spelen ;)
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Speel in de stad van Beestenbende met je DEMO van CAP

Maar eens even kijken of hij het doet!
Hoe CAP in elkaar zit:

CAP is eigenlijk gewoon een ingeknipte versie van Beestenbende zelf,
Beestenbende zit eigenlijk gewoon in de CAP maar de CAP verwijst je naar De Creeër een Huisdier/Sim in het spel.

Dus wat deze mod gewoon doet, Is dat hij je verwijst naar "Stad Bewerken"

Hopelijk helpt dit voor mensen die het niet vertrouwens
WEES WEL ZEKER DAT JE BACKUPT voordat je dit doet.

Zelf ga ik em zo proberen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simandcool
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
45
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 17:08

Re: Speel in de stad van Beestenbende met je DEMO van CAP

Ben zelf ook een beetje in de war. Ze zeggen niet in je basegame map plakken maar de CAP gebruikt wel wat data van je normale sims 3 launcher. Simprograms heeft een paar screenshots gespost met de mod en zeggen dat je het in de sims 3 map van mijn documenten moet zetten. http://www.simprograms.com/35022/create ... /#comments



CatCarow:

Oh ok now it works. So I’ll repeat my question :/
Does someone know, where to put the file into?
I know it has to be in a subfolder of the demo, but I dont know which one, and so I put a copy of the mod in almost every subfolder of CAP but still dont work, or am i too blind to see the button in CAP to switch into the testing-neighbourhood? sry for my english :)


You put it in the same place you put other mods. Documents>TheSims3>Mods>Packages. There should be a packages folder in the mods folder, if not create it and put the mod in it.
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Speel in de stad van Beestenbende met je DEMO van CAP

Ik heb ook gelezen dat ze binnenkort een mod maken dat je met Alle opties kan spelen, Op het moment heb ik De basis game er in gezet, dus ik heb alle spullen van de base game erin! :D

Afbeelding

En hierbij weet ik ook dat wilde paarden in elke stad voorkomen! ik zag er zojuist een :D

Laatst gewijzigd door Shevens op zo 25 sep 2011, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simandcool
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
45
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 17:08

Re: Speel in de stad van Beestenbende met je DEMO van CAP

^ Sims zijn weggelaten uit de demo, je kan ze ook niet maken met CAP dus sims zijn helemaal weggelaten. Je hebt ze alleen nodig om je huisdieren ergens te laten wonen, dus het is normaal dat sims raar doen.

Basisspullen moeten zo: It's simple. Everybody can do it.
First of all you gonna need this MOD, then navigate to your "The Sims 3 Pets Create a Pet Demo\GameData\Shared\Packages" folder and rename the FullBuil0.package FullBuild1.package FullBuild2.package to DeltaBuild0.package DeltaBuild1.package DeltaBuild2.package. Them navigate to your "GameData\Shared\Packages" of your base game, COPY the FullBuild0.package FullBuild1.package FullBuild1.package to your "The Sims 3 Pets Create a Pet Demo\GameData\Shared\Packages". Start the DEMO and enjoy!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie