Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

8 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2176
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 12:23

.package bestanden?

Ik krijg de .package bestanden niet meer in het spel, eerst deed ik dat eerst met dat monkey ding maar die download is weg van mts dus ik snap niet hoe ik het nou in m'n spel moet krijgen
help?
Afbeelding
bas944
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
113
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 18:00

Re: .package bestanden?

Ik denk dat iedereen er een beetje zat van is om alles steeds weer opnieuw te moeten uitleggen. Misschien moet je een beetje zoeken op de site.
Of er moet iemand toch zo behulpzaam zijn en het je vertellen.
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: .package bestanden?

Welke uitleg? Deze:viewtopic.php?f=33&t=5183?

Ik ben het eens met voorgaande reactie: de uitleg is gewoon aanwezig en zelf zou ik niet weten hoe ik het beter moest uitleggen dan ik al heb gedaan in de tutorial.

Mijn tip is: copieer de tekst en foto's in een wordbestand en print het uit. Volg dan stap voor stap de tutorial.

Met "ik heb dit al 3x gedaan" kan ik niets, het is niet specifiek genoeg. Dan zou ik willen weten bij welke stap het mis gaat, welke foutmelding je krijgt, wat er op dat moment gebeurt etc. en welke tutorial (er zijn er meer op het forum) je hebt gevolgd.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: .package bestanden?

Welke uitbreidingen heb je allemaal? Als je Na Middernacht hebt dan zul je een aantal dingen niet kunnen downloaden wanneer je ze in je Program Files map stopt.

Vanaf Na Middernacht moeten je bestanden in deze map: Mijn documenten > Electronic Arts > Sims 3 > Mods > Packages

In deze Mijn documenten > Electronic Arts > Sims 3 > Mods map, moet het bestandje <b>resource.cfg</b> zitten. Die je los kunt downloaden vanaf hier: viewtopic.php?f=52&t=2493

Heb je Na Middernacht niet? Dan moet je dat even zeggen en dan kijk ik of ik je verder kan helpen ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: .package bestanden?

Beter dan de uitleg die je hier krijgt op het forum zal het echt niet worden :) Je hoeft het niet persee op de nieuwe manier te doen, maar het kan nog steeds op de ouwe manier!

Neems eens een kijkje in een paar topics terug, en als je dan nog niet snapt dan weet ik het ook niet meer. Maar voorlopig doe ik hier een slotje op. Aangezien je ook niet echt geduld hebt om te wachten (begrijpelijk, maar niet nodig om na een uur al een bericht onder je post te zetten)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten