Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

93 berichten • Pagina 4 van 5

Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

"Basis" downloads

Hallo,

Ik heb eindelijk de Sims 3 weer aan de gang incl. uitbreidingspakketten tot Huisdieren. :)
Nu zoek ik nog zo'n standaard dingetjes als een nudepatch en non-default skin mod (zodat je meerdere skins hebt).

Volgens mij vergeet ik ook nog wat dingen, dus aanvullen mag ook! :)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Algemene Mod-Hack Vragen topic

^ Haha, ik las je vraag even niet goed! Ik dacht dat je bedoelde een mod waardoor tiener huisdieren zwanger konden worden xD En ik denk: Huh? Huisdieren kunnen toch helemaal geen tieners worden? xD

Anyway, ik heb ook al gezocht naar een teen pregnancy mod die werkt met Pets, maar heb hem nog niet kunnen vinden :(
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Algemene Mod-Hack Vragen topic

^
Van alles, volgens mij zorgt ie er sowieso voor dat je meer dan 8 sims in je huishouden kan hebben, maar dat weet ik niet zeker (;
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Algemene Mod-Hack Vragen topic

^
Here it is; http://www.moreawesomethanyou.com/smf/i ... ic=15442.0
Je moet gewoon het bestandje downloaden en uitpakken, en daar komen dan vier bestandjes uit, waarvan je er een moet kiezen, en dus ook maar een moet uitpakken (dus die van 12 uur dan (;)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie