Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

93 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
Snooki
Mest analist Mest analist
Berichten:
551
Lid geworden op:
ma 14 feb 2011, 20:48

Sims 3 tiener zwanger

Haii,
ik had ooit gehoord dat er een hack/mod was zodat je tieners zwanger kon maken. Heeft iemand hier daar een download van? Want dat zou ik zelf fantastisch vinden als mijn tiener zwanger kon raken. :D
Dus uuhm, als iemand hem heeft of er van gehoord heeft..? ik zou het fijn vinden als je hem hier dan zou willen plaatsen! (A)

Greetz Mara
''Forever and Always''
Afbeelding
Gebruikersavatar
Distel
Snackventer Snackventer
Berichten:
56
Lid geworden op:
ma 07 jun 2010, 14:54

Re: Sims 3 tiener zwanger

Mara schreef:Haii,
ik had ooit gehoord dat er een hack/mod was zodat je tieners zwanger kon maken. Heeft iemand hier daar een download van? Want dat zou ik zelf fantastisch vinden als mijn tiener zwanger kon raken. :D
Dus uuhm, als iemand hem heeft of er van gehoord heeft..? ik zou het fijn vinden als je hem hier dan zou willen plaatsen! (A)

Greetz Mara
Ik weet niet waar je dat gehoord hebt, ik heb er namelijk nog nooit van gehoord en heb t ook nog nooit voor elkaar gekregen om een tiener zwanger te krijgen.
maar als je een hack/mod vind moet je t maar es laten weten. ben benieuwd :swing
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims 3 tiener zwanger

Volgens mij op MTS ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Sims 3 tiener zwanger

^Ja volgensmij ook, op MTS en dan moet je zoeken Teen pregnancy ofz. naja, iig het bestaat. :p
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Sims 3 tiener zwanger

Is er ook een voor de sims 3 dan?

Voor de sims 2 was er wel een..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Algemene Mod-Hack Vragen topic

Aangezien ik hier steeds meer topics begin te vinden met vragen over MODS en hacks etc!
Dacht ik : Waarom niet 1 topic met daar in alle vragen, waardoor iedereen het rustig op zijn/haar gemak terug kan lezen.

Dus simpel gezegd: Stel voortaan hier je vragen over MODS & Hacks voor De Sims 3

Waar je al informatie kan vinden:

NRaas Forum
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Algemene Mod-Hack Vragen topic

Vraag van LuckySims

Ik heb net wat zitten lezen op het forum over Pose player...
verder kwam ik Chaos mod tegen, maar nu heb ik enkele vraagjes erover...
Eigenlijk heb ik het niet zo voor mods maar euhm ...Ben wel geïntreseerd in deze 8-)
(Maar wil natuurlijk geen schade aan mijn game :glare )

Als ik het goed begrijp is pose player om poses op comando uit te voeren met je sims.
Kan je dit ook gebruiken om filmpjes te maken of enkel voor screenshots ?
Waarvoor gebruik jij het? Hoe gaat het in z'n werk ?

En Chaos mod ...? Het lijkt wel wat op pose player maar...
dan met emoties op comando te laten uitvoeren met je sims als ik het goed begrepen heb?
(vb. sim laten huilen...etc.)

En even over dat verplaatsen van de map 'mods'. het wordt aangeraden het te verplaatsen naar documenten. (Waarom?)
Het mijne staat namelijk hierzo: Computer>System(C:)>Program Files>Electronic arts>De sims 3>Mods (en dan heb je nog '>packages' waar de downloads staan)
Is het nodig deze te verplaatsen? :huh
Het 'resource.cfg' bestandje staat namelijk in de map 'de sims 3' waar je ook de andere mapjes hebt van 'Game, gamedata, mods,...' Alle downloads werken. Heb de pose player en/of Chaos mod nog niet geïnstalleerd maar even ter informatie :|

Antwoord:

1. je sim blijft in 1 pose staan.Dus meer voor foto's
2. Choas mod werkt niet met late night.
3. Bij mij moest het op de nieuwe manier.



Vraag van Marit:

Ik heb een probleem met de Teen Pregnancy MOD. Als ik deze installeer zijn opeens al mijn interacties weg van sim op sim en dat is heel irritant. Weet iemand waar dit aan ligt?


Antwoord:

-Nog niet echt een antwoord gehad, discussie hier over kan hier verder -


Vraag van Maxime

Hoi allemaal.
Ik weet niet zeker of dit het juiste forum is, zeg maar, waar ik deze vraag op stel.
Mijn vragen zijn:
*Hoe download je NRaas?
*Is NRaas het zelfde als de poseplayer, wat doe hij precies?
*Hoe gebruik je NRaas?
*Waar kan ik NRaas vinden?
*Werkt NRaas als 'Na Middernacht' Je laatst geïnstalleerde uitbreidingspakket is?


Duidelijk antwoord van Jepske:

*Hoe download je NRaas? - klik op deze> http://www.the-isz.com/nraas/index.php? ... 09#msg1109 site, onderaan de eerste post op Nraas_animator_v3.zip, dan opent hij een winrar file, verder weet ik niet precies hoe het werkt

*Is NRaas het zelfde als de poseplayer, wat doe hij precies? - Nee, met de poseplayer kun je poses downloaden en 'afspelen' die nog niet in het spel zaten (sommige wel, maar die zag je dan nooit in het spel) met de nraas animator kun je animaties afspelen die soms al in het spel voorkwamen

*Hoe gebruik je NRaas? - door op een sim te klikken en te kiezen: Nraas en dan één van de opties te kiezen

*Waar kan ik NRaas vinden? - Op de site die ik hier boven neer heb gezet ;)

*Werkt NRaas als 'Na Middernacht' Je laatst geïnstalleerde uitbreidingspakket is? - Ja

ik hoop dat je er iets aan hebt ;)

Vraag van Suspicious:

kan iemand mij misschien wat beter uitleggen wat de NRaas nou precies doet, want wat er op die site staat, daar wordt ik niet heel erg duidelijk van ;9

Antwoord van Maxime:


Die NRaas Mod is bijna hetzelfde als de poseplayer alleen met de poseplayer kun je ook onbestaande poses die nog niet in de Sims 3 zitten gebruiken en met die NRaas Mod kan je alleen bestaande emoties/bewegingen gebruiken.
Je Download hem hetzelfde als de poseplayer, de link staat in het bericht van Jepske, zal de link zometeen hier ook even neerzetten.
Je gebruikt hem door op de sims te klikken en dan op NRaas, derest spreekt voor zich. Je moet een beetje uit wat er staat halen wat de beweging nou is.
Op een of andere manier moet je met die NRaas Mod ook bewegingen van de poseplayer kunnen afspelen...

Hier downloaden, je moet naar beneden scrollen in het bericht en dan de laatste download pakken de eerste is een leesmij bestand ofzo. http://www.the-isz.com/nraas/index.php? ... 09#msg1109



Vraag van Lievemax:

Is het mogelijk om in Sims 3 meer dan 8 sims op één kavel te laten wonen? Via een mod bijvoorbeeld? Waar kan ik die dan vinden?


Antwoord van Mich:

Volgens mij kan dat wel met de AwesomeMod en met Nraas Debugenabler.. Die laatste gebruik ik zelf.. Ik had eens een familie met al 8 sims en ik wilde er een toevoegen, maar het probleem is dat een van je Sims dan niet meer bestuurbaar is... Omdat je niet op het plaatje kan klikken om de Sim te selecteren.. Tenminste, daar had ik last van en ik vond het echt vervelend... Misschien werkt dat met de AwesomeMod anders.. maar dat moet je dan maar even bekijken.. Hier kun je de AwesomeMod vinden: http://www.moreawesomethanyou.com/smf/i ... 185.0.html
En de Nraas DebugEnabler kun je hier vinden: http://ts3.tscexchange.com/index.php?topic=4677.0



Vraag van Marit:

Hoi ik heb een probleem, de NRaas mod en pose mod doen het bij mij niet.

NRaas:
Ik heb NRaas gewoon zo gedownload als de chaos mod, maar hij doet het niet.

Pose MOD:
Ik heb de pose mod gewoon als altijd gedownload, hij staat in C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Mods\Packages net zoals mijn andere downloads. Dat is toch goed? Als ik in het spel kom heb ik dat filmding wel, maar er staat 'Er zijn geen interacties mogelijk'.

Wat heb ik dan fout gedaan bij die dingen en hoe kan ik het verhelpen?

Antwoord:

Franniewannie: Hoi Marit, Ik weet niet welke versie en welke van de uitbreidingspakketten je hebt. Maar het is in ieder geval zo dat je bij de basisgame alles in C:\Program Files\Electronic Arts etc moest zetten en nu (na WA en LN) gebruik je Mijn Documenten\Electronic Arts\De Sims3\Mods\Packages. (dat had tot voordeel dat je geen administrator rechten op de pc nodig meer had om in Program Files te komen)
Als je nu de NRaas mod en Pose mod in Mijn Documenten (en volg verder de boomstructuur) zet, dan werkt het hopelijk wel.

Reply van Bas944 op Franniewannie:

Dat klopt niet helemaal. Voor alle versies (ook alleen het basisspel) horen de mods nu in Documenten\Electronic Arts\De Sims 3\Mods geplaatst te worden.
That is, sinds de spelupdate die tegelijk met Ambities uitkwam. Maar die heb je waarschijnlijk wel, anders werken die mods sowieso niet

En er is geen 'de' NRaas-mod. Er zijn meerdere mods van NRaas.
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Algemene Mod-Hack Vragen topic

AnsjJ2 schreef:Vraag van Marit:

Ik heb een probleem met de Teen Pregnancy MOD. Als ik deze installeer zijn opeens al mijn interacties weg van sim op sim en dat is heel irritant. Weet iemand waar dit aan ligt?


Antwoord:

-Nog niet echt een antwoord gehad, discussie hier over kan hier verder -
Ik denk dat dit wel eens kan liggen aan een verouderde versie... ik had hetzelfde met een te oude versie van de NoMosaic Mod en ik heb het opgelost door de nieuwe versie te installeren... misschien moet je even kijken wat voor versie je gedownload hebt en of die wel werkt voor jou spel... misschien heb je NM en werkt de mod niet met NM?
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Algemene Mod-Hack Vragen topic

Goede vraag AnsjJ2. Nog geen antwoord, maar ik zou de info bij MTS in de gaten houden. Het lijkt me zo dat jij niet de enige zult zijn met dit 'probleem'.

even een update:
Heb net even gekeken bij MTS. Gisteren is er een nieuwere versie van de Poseplayer verschenen en ik heb jou vraag ook maar even gesteld aan het einde van de thread. Nu maar wachten op het antwoord.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
bas944
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
113
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 18:00

Re: Algemene Mod-Hack Vragen topic

Mods en hacks moeten altijd worden geupdatet wanneer er een nieuwe patch of uitbreiding uitkomt. Als je je mod dus wilt blijven gebruiken, moet je hem tijdelijk verwijderen uit je spel of wachten met het installeren van de patch/uitbreiding.
Met kleren, skintones en plastic barbiepopharen is dit (meestal!) niet zo en die kun je vaak gewoon blijven gebruiken.

PS: De links in de gekopieerde vragen werken niet ;)
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Algemene Mod-Hack Vragen topic

^Ik vraag het alleen omdat er voor choasmod des tijds of nog geen update was met Na middernacht. Plus ik weet dat ze geupdate moeten worden of iets, maar daar wordt je niet echt goed van op de hoogte gehouden :fluit

@Franniewannie: Moet je weer op dezelfde manier installeren of wat? :bored
bas944
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
113
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 18:00

Re: Algemene Mod-Hack Vragen topic

Meestal staat dat wel op de modpagina op MTS of in de reacties daarop.
Onbekende prutmodjes (ik zeg niet dat de Chaos Mod een prutmod is, integendeel) worden inderdaad niet echt vaak geupdatet, omdat ze gemaakt worden door modmakers die stoppen met De Sims 3 spelen zonder dat ze dat aankondigen of iets dergelijks.
Dat is ook het gevaar van mods: naïeve Simmers downloaden alles wat ze leuk lijkt zonder te kijken met welke patch de mod werkt.
Mods waarvan de makers wel toegewijd zijn (zoals AwesomeMod of de NRaas-mods) worden wel vaak geupdatet, soms nog op de dag dat de patch uitkomt.
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Algemene Mod-Hack Vragen topic

@Bas944: het lijkt me de verantwoordelijkheid van de gebruiker van de mod om te kijken hoe het zit met de compatabiliteit met spelpatches of uitbreidingen. Je kan van een modder toch niet verwachten dat hij/zij eeuwig blijft updaten - en dat gezien in het licht van de grote hoeveelheid patches en uitbreidingen.

Verder blijft het lezen van een instructie natuurlijk veel te veel werk, het is veel gemakkelijker om snel te downloaden en dan als je er problemen mee hebt snel een vraag stellen aan het forum. Sorry jongens, sarcastisch, maar het irriteert me (betreft niet dit item hoor) dat mensen zo gemakkelijk hun problemen en vragen over het spel over de schutting gooien, terwijl als je even zoekt, er al heel veel informatie is te vinden. Dus ja: even googlelen, zoeken op het forum en lezen die instructie, tutorial of uitleg.
Zo, dat is eruit, doe er je voordeel mee.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
bas944
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
113
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 18:00

Re: Algemene Mod-Hack Vragen topic

franniewee schreef:Verder blijft het lezen van een instructie natuurlijk veel te veel werk, het is veel gemakkelijker om snel te downloaden en dan als je er problemen mee hebt snel een vraag stellen aan het forum. Sorry jongens, sarcastisch, maar het irriteert me (betreft niet dit item hoor) dat mensen zo gemakkelijk hun problemen en vragen over het spel over de schutting gooien, terwijl als je even zoekt, er al heel veel informatie is te vinden. Dus ja: even googlelen, zoeken op het forum en lezen die instructie, tutorial of uitleg.<br style="text-shadow: none;">Zo, dat is eruit, doe er je voordeel mee.
Exact! Er zijn fora waar men gewoon zegt 'zoek en vind, het staat overal', maar op dit forum is dat (helaas?) niet zo en blijven mensen maar topics aanmaken terwijl er soms zelfs de vorige dag (!) al een topic is aangemaakt over PRECIES datzelfde onderwerp. Daarbij voelen veel leden zich ook nog verplicht om te antwoorden, terwijl ze eigenlijk geen idee hebben waar ze over praten, waardoor het nogal een rommeltje wordt met 'oplossingen' die toch niet helpen. Plus de wij-doen-alle-topics-op-slot-houding waardoor niemand meer kan reageren op een al opgelost topic waardoor ze gedwongen worden een nieuw aan te maken (natuurlijk is het ook om bumpen tegen te gaan, wat ik ook wel begrijp).
Goed, dat waren een beetje off-topic puntjes van kritiek.
franniewee schreef:@Bas944: het lijkt me de verantwoordelijkheid van de gebruiker van de mod om te kijken hoe het zit met de compatabiliteit met spelpatches of uitbreidingen. Je kan van een modder toch niet verwachten dat hij/zij eeuwig blijft updaten - en dat gezien in het licht van de grote hoeveelheid patches en uitbreidingen.
Ik heb niet gezegd dat het niet de verantwoordelijkheid van de gebruiker was. De gebruiker moet natuurlijk kijken naar de compatibiliteit (wat ik ook zei: het is vaak te lezen op de modpagina en vooral in de reacties op MTS) en niet zomaar achteloos alles downloaden. En inderdaad: instructies lezen. Als je dat niet kunt, of er het geduld niet voor hebt, gebruik dan geen mods en blijf bij je barbiepopharen die je installeert met het afgrijselijke geval dat het Startprogramma heet. Punt.

Toch kunnen modmakers het minstens aankondigen dat ze stoppen met spelen en dat hun mod niet meer wordt geupdatet. Dat laten ze vaak nog achterwege waardoor naievelingen (die niet naar uploaddatums of reacties kijken) ze zomaar downloaden en installeren en hun spel om zeep helpen. En vervolgens hier een topic aanmaken, niet te vergeten.
Uiteindelijk is het, zoals je zei, de verantwoordelijkheid van de eindgebruiker.
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Algemene Mod-Hack Vragen topic

Bas: met die topics-op-slot heb je een punt. Ik bezoek heel veel fora, maar m.n. die van MTS, MATY, en nog enige andere en zie daar dat de topics meestal gewoon openblijven. Komt er iemand met een 'stomme' vraag - dan wordt die persoon even luchtig gewezen op de eerdere meldingen in dat topic, met de tip die te lezen. Dus moderators van dit forum: misschien iets om over na te denken.
Zo en nu stop ik met het off-topic gedoe, al hoewel het misschien niet zo off-topic is in tweede instantie.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Algemene Mod-Hack Vragen topic

Als ik het goed heb begrepen is de chaos mod niet meer te downloaden na Na Middernacht, klopt dat? Ik kan de juiste informatie nergens vinden. En in plaats hiervan is het dan een aanrader om Nraas te gebruiken? (voor dagboek etc.)?

Ik kan dit niet zo goed vinden dus ik zou het fijn vinden als iemand het me kon vertellen :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie