Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

93 berichten • Pagina 5 van 5

Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Re: Algemene Mod-Hack Vragen topic

Hoe zit dat met die Story Progression Mod van Nraas?
Want ik heb gehoord dat die meer 'leven' in je stad geeft. Hoe bedoelen ze dat precies en wat doet die allemaal? Want als ik te lang speel in een stad, dan sterft het uit :glare

En nu zeggen jullie waarschijnlijk: Kijk op de site!
Maar het is Engels, en dit is m'n eerste jaar Engels dat ik doe. Ik kan wel wat, maar ik ken mezelf :fluit

En welke problemen kan hij veroorzaken? En hoe download je hem goed, zodat hij ook goed in de game komt? Ik heb nog nooit met mods gewerkt dus...

Ik weet nog niet zeker of ik hem download. Dus daarom die vragen...

waarschijnlijk download ik hem niet, behalve als het me een erg goede/leuke mod lijkt

v Okee, maar wat zijn al die verschillende 'module's' eigenlijk? Waarschijnlijk ga ik de base nemen, maar ik zou graag willen weten wat die andere zouden zijn...

Laatst gewijzigd door SimsDreams op ma 08 apr 2013, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Algemene Mod-Hack Vragen topic

Een mod instal je zoals een package, eigenlijk conflict hij (volgens mij) alleen met de awesome mod, ik weet het niet echt. Ik heb hem in ieder geval wel zelf in mijn spel en het is een stuk prettiger, want baby's blijven worden geboren en sims trouwen en scheiden ook, en verhuizen verder ook nog :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Algemene Mod-Hack Vragen topic

Volgens mij zijn die er niet. Ik denk dat ze dat niet doen omdat het spel anders in een klap naar 18+ gaat.
V, o ja dat is waar. XD Al deden ze in america moeilijk over het feit dat er een no mozaik mod was.

Laatst gewijzigd door charlotte op do 21 aug 2014, 14:27, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie