Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

895 berichten • Pagina 38 van 45

Shaan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2252
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 11:50

Re: Download Aanvraag Topic

@ sanne-babyy: Dat bestaat volgens mij niet, want de meshes voor kleding/haar bij mannen en vrouwen zijn verschillend. Wel kun je van sommige kapsels een conversion vinden. ;)

Ik zoek 2 dingen die ik pas ben kwijt geraakt.

Afbeelding
Een set met glazen en opgestapelde borden, er zitten ook enkele glazen bij
Afbeelding
Deze boeken, ik denk dat het geconvert is van ts2
Simsertjefan
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
di 26 jun 2012, 19:44

Re: Download Aanvraag Topic

Ik zoek leuk kort krullen haar, misschien net tot op de schouders (iets korter mag ook). Eigenlijk precies 't haar zoals het meisje op Loungefan zijn/haar screen, waar koop of download je die op de store?
En, bij sommige dagboeken of screens hebben de meeste sims een lichte huidskleur, die ik niet vind bij 't normale spel. Is dit een download, zoja, tell me! :D
Simsertjefan
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
di 26 jun 2012, 19:44

Re: Download Aanvraag Topic

Loungefan schreef:^ link naar dat haar (is een retexture van newsea) http://lestudio4522.blogspot.nl/2012/06 ... ummer.html

En voor lichte skins: S-Club Privée en Lemon Leafs


bedankt! :thumbsup Maar ehm, over het haar, 't is toch 100% veilig om het te downloaden niet waar? Ik heb al heel vaak last gehad van vervelende virussen, dus ik download niet snel iets zomaar, hehe.. :sweatdrop



Edit: bij dat haar, heb je ook 't strikje en de kleur wat er staat? :$
Simsertjefan
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
di 26 jun 2012, 19:44

Re: Download Aanvraag Topic

Ik kom weer om iets te vragen, hoor. Maar ehm, over het haar wat ik gisteren had gevraagd, lukt het niet. Ik heb namelijk een Mac computer, en ik heb op sites gevonden dat ik een .Sims3pack nodig heb om het te downloaden, in plaats van .pack(age) wat ik nu dus heb. Daarom: Iemand die toevallig een andere link voor dat haar heeft, en of iemand dat dat haar op de sims 3 Uitwisseling heeft gezien? dat zou het aller handigste zijn natuurlijk :P
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Download Aanvraag Topic

'T is een beetje apart, maar ik zoek een fluit. Het liefst te bespelen, maar alleen als decoratie is ook goed. Deze ga ik waarschijnlijk gebruiken voor mijn nieuwe machinima
Afbeelding
Lolatjelol
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
do 28 jun 2012, 18:31

Re: Download Aanvraag Topic

weet iemand waar je peuterhaar kunt downloaden, maar dan wel gratis want op alle sites die ik vind moet je ervoor betalen, en dat wil ik dus niet.. dus: iemand leuk, gratis, peuterhaar gezien? :)
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Download Aanvraag Topic

^ Ja, en die lampjes op het plafond waar komen die vandan, of zitten die in Diesel?



Waar is die mod dat er meer dan 8 personen in een gezin kunnen?
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Download Aanvraag Topic

Die lampjes komen volgens mij inderdaad uit diesel. Ik heb ze nog niet. Ook heb ik die op prereleasescreens van dieselaccessoires gezien die lampen. Ik zoek eigenlijk als accessoires de evenstarketting van Arwen deze dus: Afbeeldingen tiara's.

Laatst gewijzigd door charlotte op zo 22 jul 2012, 21:43, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie