Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

895 berichten • Pagina 44 van 45

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Download Aanvraag Topic

charlotte schreef:
gitte2001 schreef:Weet iemand waar je deze jurk kan vinden?
Afbeelding

De sim staat in de uitwisseling maar dan krijg je meteen alle brol mee die de sim nog heeft en dat wil ik niet...
Ik heb die jurk ook en ik dacht dat hij van TSR was.
Heb hem ondertussen al, even voor de duidelijkheid ;) was het hier vergeten bij te zetten.
Gebruikersavatar
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
814
Lid geworden op:
di 12 jan 2010, 19:35

Re: Download Aanvraag Topic

Links voor mooie muren en vloeren? Ik hou van felle kleuren voor de binnenkant, nouja, van alles wat! Ik kan zelf niet echt iets vinden, of ik kijk op de verkeerde site's ...
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Download Aanvraag Topic

Ik ben op zoek naar Hobbitkleding van Bilbo Baggins gespeeld door Martin Freeman uit the Hobbit 1 & 2, zowel wat hij aan had als hij de deur uit rent, als hij in de loneley mountain is.

voorbeeld voor Laketown zie pijl: Afbeelding

voorbeeld in Ereborzie pijl: Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Download Aanvraag Topic

@ RyaNne, maak hem anders zelf een? En je kan hem in de store kopen en dan downloaden.

Dat kapsel warik om vroeg had ik per ongeluk in het mods en hacks vragen topic gepost in plaats van dit topic. inmiddels al gevonden. ging om dit kapsel.
charlotte schreef:Waar komt dit kapsel ook al weer vandaan?

Afbeelding
Al gevonden. Was van Anubis under the sun. EN zie ineens dat ik het in het verkeerde topic had geplaatst.
JewelpetPrincess
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
di 28 apr 2015, 13:50

Re: Download Aanvraag Topic

Ik heb ooit een filmpje gezien met hele leuke buitenkleding gezien voor kinderen (meisjes). Ik denk dat de kleding uit de Sims 3 Store komt maar ik kan het niet vinden. Als iemand de link weet, zet het dan even in een reactie. Dit is de link van het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=oT_nnGKJ ... z&index=18
Skip naar 8:30, dan zie je de buitenkleding.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Download Aanvraag Topic

Ik krijg het ook niet gevonden in de store (ook niet in die van de VS). Misschien dat het helpt als je een comment op die video achterlaat met dezelfde vraag. Lifesimmer zal het wel weten, maar ik vraag me af of ze je vraag ziet en zal reageren. Als niemand anders het hier weet, lijkt me dat toch de enige optie. :)
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Download Aanvraag Topic

JewelpetPrincess schreef:Ik heb geen Youtube Kanaal, dus ik heb maar haar Sims 3 Spelersprofiel opgezocht. Nu maar hopen dat ze reageert. Ik hoop niet dat die kleding uit de Sims 3 Store is verwijderd.
Om iets te kunnen doen op youtube (en dus ook berichten achterlaten) moet je gewoon een googleaccount hebben, en daar dan mee inloggen op youtube. Waarom maak je dan geen account op google? Is erg handig ;)

Laatst gewijzigd door gitte2001 op do 28 mei 2015, 19:32, 2 keer totaal gewijzigd.

JewelpetPrincess
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
di 28 apr 2015, 13:50

Re: Download Aanvraag Topic

Dat wil ik niet. Ik wil dat Lieke mij de link geeft. En als zij die niet heeft heb ik nog wel een ander idee. Stap 1: Laadt de eerste versie van het huishouden Rake. Stap 2: voer testingcheats in, klik met shift op Evy en kies 'Sim aanpassen in sim creëren'. Stap 3: Klik op Evy's plaatje. Kies 'deze sim delen' en zet haar op de uitwisseling. Stap 4: Zet het linkje hier neer. Zo, en nou maar hopen dat Lieke het huishouden nog heeft.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie