Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

14 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Maxime.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
vr 29 apr 2011, 15:46

NRaas.

Hoi allemaal.
Ik weet niet zeker of dit het juiste forum is, zeg maar, waar ik deze vraag op stel.
Mijn vragen zijn:
*Hoe download je NRaas?
*Is NRaas het zelfde als de poseplayer, wat doe hij precies?
*Hoe gebruik je NRaas?
*Waar kan ik NRaas vinden?
*Werkt NRaas als 'Na Middernacht' Je laatst geïnstalleerde uitbreidingspakket is?

Groetjes.
bas944
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
113
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 18:00

Re: NRaas.

- Op het NRaas-forum.
- Nee. De functies zijn wel ongeveer hetzelfde.
- Dat staat in de handleiding / op het forum.
- Op het NRaas-forum.
- Dat staat ook in de handleiding / op het forum.

Link naar het NRaas-forum

Trouwens, er is geen 'de' NRaas. NRaas heeft meerdere mods die allemaal iets doen. Je moet dus nog wel de goede vinden. Dat is geloof ik de Animator.
Gebruikersavatar
Maxime.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
vr 29 apr 2011, 15:46

Re: NRaas.

Ik ben niet zo goed in Engels, misschien handig als er hier ook een topic komt over de NRaas mod hoe je hem installeerd in het nederlands hier op Simsnieuws. 8-).
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: NRaas.

^ Je installeerd hem hetzelfde als de Chaos mod. :3
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: NRaas.

*Hoe download je NRaas? - klik op deze> http://www.the-isz.com/nraas/index.php? ... 09#msg1109 site, onderaan de eerste post op Nraas_animator_v3.zip, dan opent hij een winrar file, verder weet ik niet precies hoe het werkt

*Is NRaas het zelfde als de poseplayer, wat doe hij precies? - Nee, met de poseplayer kun je poses downloaden en 'afspelen' die nog niet in het spel zaten (sommige wel, maar die zag je dan nooit in het spel) met de nraas animator kun je animaties afspelen die soms al in het spel voorkwamen

*Hoe gebruik je NRaas? - door op een sim te klikken en te kiezen: Nraas en dan één van de opties te kiezen

*Waar kan ik NRaas vinden? - Op de site die ik hier boven neer heb gezet ;)

*Werkt NRaas als 'Na Middernacht' Je laatst geïnstalleerde uitbreidingspakket is? - Ja

ik hoop dat je er iets aan hebt ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: NRaas.

nu heb ik ook ff een vraagje over Nraas:

wat is iedere mod precies (welke heb jij?)

ik vind het er zoveel en heb geen zin om ze allemaal te downloaden :?

V als er tussen jouw post en nog een post van jou 2 berichtjes zitten, is het geen PP
maar bij eerdere posts van jou, zat er 1 berichtje tussen Dat is Powerposten ;)

Laatst gewijzigd door pipapanda13 op di 03 mei 2011, 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: NRaas.

pipapanda13 schreef:
V als er tussen jouw post en nog een post van jou 2 berichtjes zitten, is het geen PP
maar bij eerdere posts van jou, zat er 1 berichtje tussen Dat is Powerposten ;)
Maar 1 wel, en er zat 1 tussen. ;)

En bas, als je de regels leest weet je beter.. ;p


Maar zelf heb ik NRAAS, en hij werkt goed.. Download hem gwn als de chaos mod en je download hem goed.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: NRaas.

kan iemand mij misschien wat beter uitleggen wat de NRaas nou precies doet, want wat er op die site staat, daar wordt ik niet heel erg duidelijk van ;9
Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: NRaas.

dat bedoelde ik dus :$
ik snap er ook geen reet van

@ liza: dat bedoelde ik te zeggen met die 2e regel (srry dat ik altijd zo onduidelijk ben :sweatdrop )
V ik snap de andere Nraas mods ook niet :$
veelsteveel leeswerk :P

Laatst gewijzigd door pipapanda13 op do 05 mei 2011, 00:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Maxime.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
vr 29 apr 2011, 15:46

Re: NRaas.

Die NRaas Mod is bijna hetzelfde als de poseplayer alleen met de poseplayer kun je ook onbestaande poses die nog niet in de Sims 3 zitten gebruiken en met die NRaas Mod kan je alleen bestaande emoties/bewegingen gebruiken.
Je Download hem hetzelfde als de poseplayer, de link staat in het bericht van Jepske, zal de link zometeen hier ook even neerzetten.
Je gebruikt hem door op de sims te klikken en dan op NRaas, derest spreekt voor zich. Je moet een beetje uit wat er staat halen wat de beweging nou is.
Op een of andere manier moet je met die NRaas Mod ook bewegingen van de poseplayer kunnen afspelen...

Hier downloaden, je moet naar beneden scrollen in het bericht en dan de laatste download pakken de eerste is een leesmij bestand ofzo. http://www.the-isz.com/nraas/index.php? ... 09#msg1109

Weergave- en sorteeropties

Gesloten