Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

NRaas en posemod

Hoi ik heb een probleem, de NRaas mod en pose mod doen het bij mij niet.

NRaas:
Ik heb NRaas gewoon zo gedownload als de chaos mod, maar hij doet het niet.

Pose MOD:
Ik heb de pose mod gewoon als altijd gedownload, hij staat in C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Mods\Packages net zoals mijn andere downloads. Dat is toch goed? Als ik in het spel kom heb ik dat filmding wel, maar er staat 'Er zijn geen interacties mogelijk'.

Wat heb ik dan fout gedaan bij die dingen en hoe kan ik het verhelpen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: NRaas en posemod

Hoi Marit, Ik weet niet welke versie en welke van de uitbreidingspakketten je hebt. Maar het is in ieder geval zo dat je bij de basisgame alles in C:\Program Files\Electronic Arts etc moest zetten en nu (na WA en LN) gebruik je Mijn Documenten\Electronic Arts\De Sims3\Mods\Packages. (dat had tot voordeel dat je geen administrator rechten op de pc nodig meer had om in Program Files te komen)
Als je nu de NRaas mod en Pose mod in Mijn Documenten (en volg verder de boomstructuur) zet, dan werkt het hopelijk wel.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
bas944
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
113
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 18:00

Re: NRaas en posemod

Dat klopt niet helemaal. Voor alle versies (ook alleen het basisspel) horen de mods nu in Documenten\Electronic Arts\De Sims 3\Mods geplaatst te worden.
That is, sinds de spelupdate die tegelijk met Ambities uitkwam. Maar die heb je waarschijnlijk wel, anders werken die mods sowieso niet ;)

En er is geen 'de' NRaas-mod. Er zijn meerdere mods van NRaas.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: NRaas en posemod

^
Idd, er zijn meerdere versies van de NRaas mod. Ik had eerst de oude en toen de nieuwe kwam, heb ik die gedownload en de oude weggegooid. Toen deed ie het niet meer. Pas toen ik de oude weer had geinstalleerd deed de nieuwe versie het..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: NRaas en posemod

Ik heb NRaas en de posemod naar mijn documenten verplaatst (Natuurlijk wel in desims3/mods/packages), maar nu doen ze het allebei niet en dat ding van de posemod is zelfs verdwenen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: NRaas en posemod

Bij mij doet hij het ook niet :) Kan iemand mij DUIDELIJK uitleggen wat je nou moet doen?
Want je wordt serieus van kastje tot kastje gebracht :)! Ik heb de uitleg van kitty gevolgd over de choas mod en de uitleg op modthesims maar het werkt nog niet 8-)

Alvast bedankt!
Luc

Re: NRaas en posemod

nraas doet het bij mij ook niet , en poseboz hep ik nog niet gedownload ;p

maar ,, hebben julie ook al de oude manier geprobeerd die kitty had vermeld in het chaos mod topic ?
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: NRaas en posemod

Door die manier om 'm in documenten te plaatsen deden mijn packages het niet.
Ik ze dus terug geplaatst. Alleen werkt bij mij, de NRaas & posebox niet. Iig wel jammer ;(
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten