Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

212 berichten • Pagina 8 van 11

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims 3 Pose Player (Posebox!) & Animation Player

Hij werkt bij mij :swing
Happyness :swing

Ben helemaal blij ;d
Nu nog uitvinden hoe je poses moet downloaden :3


Thnx!
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op zo 12 jun 2011, 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims 3 Pose Player (Posebox!) & Animation Player

^
Dat kan je beter hier of hier vragen ;)
Evelieen schreef:@Sanne
Heb je iets speciaals gedaan, dat ie nu wel werkt? Want dat wil ik dan ook wel weten :3
Hem op mijn computer gezet. Daarvan is de harde schijf nog zo'n beetje leeg (heb zowiezo nog 800GB over, naja, iets meer)

Ik heb even een vraagje over die Animation Player. Hij geeft bij mij hetzelfde aan als bij de Pose Player (dus dat je de naam inmoet vullen). Moet ik 'm dan op een andere manier installeren..?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims 3 Pose Player (Posebox!) & Animation Player

Heb je 'm installeerd net zoals de Choas Mod? Dus ook met het juiste framework?

Nieuwe poses gevonden
(de foto werkte niet ;s)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Sims 3 Pose Player (Posebox!) & Animation Player

Ik probeer al een tijdje pose player te dowloaden maar dan komt er te staan dat ik op het internet met een progamma moet gaan dowloaden ;s maar misschien werkt die nu wel omdat bij de meeste pose player wel werkt nu ze levensweg hebben :) btw ik heb geen flauw idee hoe je die pose dingen moet opslaan in zo 'n lijstje XD
Afbeelding
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Sims 3 Pose Player (Posebox!) & Animation Player

Rita: het is niet helemaal duidelijk wat je bedoelt, maar ik gok er maar op dat het dit is.
Als je de poseplayer download van MTS dan is dat bestandje ingepakt (kleiner gemaakt) als winzip of winrar bestand. Waarschijnlijk dubbelklik jij dan op het bestand en als je geen winrar of winzip hebt, kun je ook niets met dat bestand doen. Je krijgt dan de melding of er een programma gedownload (en geinstalleerd) moet worden. Ja dus. Je hebt Winrar nodig. Dit is gratis of liever Nagware wat wil zeggen dat het progamma zeurt om het te kopen, maar je kunt het gewoon blijven gebruiken. Ik zal zo ff voor je zoeken waar je Winrar kunt downloaden.
Heb ik nog een vraagje voor je: werk je met Sims3Pack of met Packages?
Als je Winrar nl. geïnstalleerd hebt, moet je het pakketje uitpakken, door rechtsklik en kiezen voor openen met en kies dan voor Winrar.
Verder is het handig als je een aantal tutorials bestudeert over Packagebeheer b.v. en over het aanmaken van een Mods/Packages Map in Mijn documenten/Electronic Arts/De Sims 3/... Meer hierover vind je op MTS.
Tutorial: viewtopic.php?f=33&t=5183&hilit=+tutorial
MTS: https://www.modthesims.info/wiki.php?ti ... om_Content
Winrar: http://www.winrar.nl/ Kies de bovenste voor Nederlands.
Succes!
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims 3 Pose Player (Posebox!) & Animation Player

^
Je moet alt & moveObjects gebruiken om de sims dicht op elkaar te zetten, en over die kinderen, dan zijn dat geen poses voor hun. Je hebt speciale poses voor kinderen, volgens mij ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Re: Sims 3 Pose Player (Posebox!) & Animation Player

oke ehm.. kan iemand me instapjes uitleggen hoe je dit uberhaupt moet installeren?! ik heb echt alles geprobeerd wat op MTS / Google staat maar het werkt gewoon niet? :S of mis ik een bepaalde framework ofzo? en ook graag iemand die een mac heeft die me daarbij kan helpen want die heb ik namelijk ook.. :P

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie