Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

212 berichten • Pagina 9 van 11

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims 3 Pose Player (Posebox!) & Animation Player

Dat heb ik soms ook ;)
Dan moet je de pose weer 'opnieuw instellen' zeg maar. Dat je sim weer die opdracht krijgt ;)
En ook een tip is om te zorgen dat je sim dicht bij de pose player is.
Ik hoop dat het geholpen heeft (:


EDIT;

Misschien heeft iemand hier wat aan? Iig ik vind 'm een aanrader!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: Sims 3 Pose Player (Posebox!) & Animation Player

Ik had het al een keertje gepost hier, maar niet echt een antwoord gekregen. Daarom post ik het nog maar een keer.
Sinds dat ik Pose Player heb gedownload is mijn spel echt onwijs traag geworden, daarom wil ik hem graag verwijderen. Weet iemand hoe je Pose Player moet verwijderen?
Ik heb de package al uit mijn map gehaald, maar ik kan hem nog steeds kopen in 'Kopen'.
Help iemand?!
Afbeelding
DIRECTIONER.
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Sims 3 Pose Player (Posebox!) & Animation Player

Ik heb een vraagje: ik heb poses gedownload waarbij twee sims zijn betrokken, maar ik krijg ze niet goed "bij elkaar". Ik heb zeg maar twee sims die een hartje maken, maar ik krijg het hartje niet goed. Of ze staan in elkaar, of weer te ver van elkaar vandaan. Ik wordt er echt een beetje gek van >.<
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Sims 3 Pose Player (Posebox!) & Animation Player

Ik vroeg me af hoe jullie dat nou steeds doen.. ik vindt het zo enorm onhandig om ten eerste elke keer die poses te zoeken en te downloaden en dan ook nog eens elke keer die code's in te toetse.. ik vindt het niet echt overzichtelijk.. is daar ook een tip voor..?

En wat maakt die posemod nou beter dan de nraas vraag ik me af? Heb net weer de nraas gedownload dus ben wel benieuwd:)

\/ okee dankje wel:)
ik heb nu een aantal poses gedownload en de poseplayer + die update ding dus hopen dat het werkt:):D
Ty

Laatst gewijzigd door SunShineMimi op za 13 aug 2011, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Sims 3 Pose Player (Posebox!) & Animation Player

Nou met de update is dat intikken verholpen, en kun je gewoon van een lijstje met foto's van de poses bekijken en de geschikte aanklikken. De posemod vindt ik beter dan nraas omdat de sims gewoon stil staan zodat je de tijd hebt om verschillende mensen in de juiste houding te zetten :). Maar op zich heeft dat ook met je eigen smaak te maken :)

( Sorry voor de pp maar ik wilde toch de vraag in een aparte post beantwoorden ;) )
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims 3 Pose Player (Posebox!) & Animation Player

Weet iemand of deze poses gaan met de pose lijst?

En kan iemand mij niet een uitleg maken wat je allemaal nodig hebt op zelf poses te maken? Want ik weet dat niet ;x
Iig, alvast bedankt voor de antwoorden!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims 3 Pose Player (Posebox!) & Animation Player

Gewoon in de map waar je ook je normale packages zet :)
En als het goed is krijg je op de Pose Player "Select a Pose" (ofzoiets) te zien, daar klik je dan op, en dna zie je de foto met de pose erbij ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims 3 Pose Player (Posebox!) & Animation Player

als je een cheat invoert (CTRL+SHIFT+C) en dan "help" intypt verschijnt hij ook.
Als het goed is is het deze cheat:
"MoviemakerCheatsEnabled true

Zemm schreef:Ik weet niet of het helemaal het zelfde is, maar je kan sinds de Levensweg-patch ook animaties met je sim uitvoeren zonder mod. Hiervoor moet je eerst "testingcheatsenabeld true" in je cheatvenster invoeren en daarna "MoviemakerCheatsEnabled true". Als je dan met shift op je sim klikt, staat daar Animatie oid bij. ;)
:)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie