Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

189 berichten • Pagina 9 van 10

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Chaos Mod (Info + Installeren)

^En hoe werkt de DebugEnabler? :$ xD

EDIT: Ik heb nu alles van NRaas en de chaos MOD verwijdert, behalve die nieuwe van NRaas en als ik op mijn sim klik, komt er geen NRaas te staan. Ik snap niet waarom die niet bij mij werkt. Is echt vervelend :S
Afbeelding
Gebruikersavatar
yanyo111
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
332
Lid geworden op:
za 22 mei 2010, 20:41

Re: Chaos Mod (Info + Installeren)

eindelijk weet ik weer hoe ik hacks moet instaleren (wist het eert en toen ben ik het vergeten en toen kon ik nergens meer vinden hoe ik ze moest instaleren totdat ik dit topic vond :D)
Na 5 jaar weer terug op het forum :D al lid sinds 2010 (H)
Upload af en toe leuke dingen in de Sims community (yanyo111)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Chaos Mod (Info + Installeren)

Zo iemand iets willen maken hoe je het framework installeert. Daardoor kon ik supersnelle niet meer op de disk spelen zeg maar ;s
Het is dus hoe je het uitpakt, dat is het enige ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Maschaa47
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
wo 02 feb 2011, 17:23

Re: Chaos Mod (Info + Installeren)

In Mods plaats je de volgende file ... ik kan niet die file downlode want dan zegt ie via internet zoeken en dat lukt ook niet..?
Dol op de sims, zoow verslavend!

Alle delen van de sims 1
Alle delen van de sims 3
Bijna alle delen van de sims 4
SimmertjeM
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
394
Lid geworden op:
za 29 mei 2010, 15:13

Re: Chaos Mod (Info + Installeren)

Kittycattylion schreef:
A&LBestiessForever. schreef:Dankje! Nu nog eens proberen dan.

Ik krijg dit dan..

Afbeelding
ik snap het probleem, maar de enige momenten dat ik dit kreeg was wanneer mijn Chaos Mod niet overeen kwam met de laatste uitbreiding van mijn game..
Ik krijg ook dat schilderij :S maar ik kan het zelfs niet eens kopen, als ik er op klik valt het spel uit en moet ik het helemaal opnieuw opstarten... Zou dat iets te maken hebben met dat 'framework'-ding? Ik heb wel 'resource' in mijn map 'mods' staan dus heb ik dat dan wel nodig?
SimmertjeM
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
394
Lid geworden op:
za 29 mei 2010, 15:13

Re: Chaos Mod (Info + Installeren)

oesje daarom dus dat hij het bij mij ook niet doet, hoe stom :thumbdn ...

dan zal ik maar eens proberen NRaas te downloaden hopelijk lukt dat wel en komt er snel een versie van de Chaos Mod voor NM

EDIT: @Wonderway, hier onder me: met Nraas kun je je sims ook die poses laten doen als je ze download, heb ik gelezen, zelf heb ik het nog niet getest maar ben het wel van plan ;D

Laatst gewijzigd door SimmertjeM op do 28 apr 2011, 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.

SimmertjeM
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
394
Lid geworden op:
za 29 mei 2010, 15:13

Re: Chaos Mod (Info + Installeren)

Als je de download vanboven neemt 'The Animator...' download je die 2 die vanonder staan allebei tegelijk, maar dat eerste is gewoon een readme bestand dus eigenlijk moet je dat niet downloaden, ik heb gewoon het eerste gepakt... ik weet wel nog niet of die het doet ik heb nog geen tijd gehad om te simsen :p

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie