Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

jo-oost
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
185
Lid geworden op:
za 01 aug 2009, 21:32

Chaos Mod Painting

Chaos Mod Painting

Algemeen
Een paar Notities:

- Alles werkt Automatisch behalve als het indien anders is aangegeven
- Alle interacties met het schilderij hebben een hoge prioriteit
- Alle interacties kunnen worden gebruikt tijdens een brand, geboorte etc.

Waarschuwing
Gebruik dit niet bij je belangrijke Sims, gebruik dit alleen als je weet wat het een beetje doet. Maak eerst een test buurt en test familie aan om te kijken hoe het werkt.

De Menu’s

Animate

Cas – Test- Animations: Niet erg nuttig, Laat een paar Animaties zien.
Play - Specefic- Animations: Alleen nuttig om achter reacties te komen; Het laat bijvoorbeeld Sociale interacties zien Gezichtsreacties??
Play – specefic – Looping – Animations: Het zelfde als hierboven alleen gaat het door totdat je de actie annuleert.

Notitie:
Alle animatie interacties worden in een rij gevormd. Al het andere wat je Sims aan het doen zijn word uit de to-do-list ( je weet wel wat boven in het scherm staat ) verwijderd

Lot Chaos


Deflagerate Lot: Deze optie steekt je hele kavel in brand.

Notitie:
Waarschuwing
Deze optie word niet zoals in bovengenoemde situaties in een rij gevormd. Zodra je klikt is er geen weg meer terug. Behalve niet opslaan natuurlijk.

Object Chaos

Waarschuwing
Net als hier boven genoemd zullen al deze opties niet in een rij gevormd worden. Zodra je klikt is er geen weg meer terug. Behalve niet oslaan.

Start Fire: Steekt om het even/willekeurig voorwerp in brand
- Voorwerpen zoals Douches, toilletten en koelkasten zullen nooit vlam vatten. Ook als je er voor kiest de hele kavel in de fik te steken
- Speciale objecten ( geen idee wat hier mee word bedoeld ) Zullen in de rij verschijnen
- Als je de Plumblob in de fik steekt zal de sim en de tegel waar op je staat in de fik vliegen.
- De speciale objecten hebben op het spel van de maker nog geen effect gehad als je het in brand steekt.

Even een quote van de maker over de stukjes met de “speciale objecten”
Special" objects will often appear in the list, the most common being the Plumbob and an object called "SHOULD NOT APPEAR IN GAME".
So far, choosing to ignite any of these special objects hasn't had any negative reprocussions on my game, but I still don't know what most of them are for. My guess is some are "jig" objects, which prevent routing when a sim is lying on the floor and other stuff like that.
However, there is still no telling what these objects are, what purpose they serve, and whether or not the game replaces them when they're destroyed. IGNITE THEM AT YOUR OWN RISK
Als iemand meer weet over de “speciale objecten” dit graag melden zodat ik het kan aanpassen.

Start Flood: Begin met een overstroming die snel groter word op basis van het voorwerp dat je kiest

- Op een openbaar kavel kan dit tot maximaal 100 tegels groot groeien
- De overstroming word met elke sim minuut vergroot met een tegel

Gebruik dit op eigen Risico

Remove Flood: Dit zou de overstroming moeten verwijderen. Gebruik dit op eigen risico

Voodoo

Max Motives: Iedereen herinnert zich deze code van des sims 2 nog wel denk ik  Voor de zekerheid: Het zet de behoefte balkjes vol op groen.

Kill Dat vind je waarschijnlijk wel intersant klinken hé 
Ja kan iedereen vermoorden op je kavel met:
Verbranden
Verdrinken
Elektrocuteren
Ouderdom
Verhongering
NOTA: Verkeerd geklikt? Geen probleem ze stapelen zich op in de wachtrij.
NOTA: Je kan echt iedereen vermoorden die je maar wil. Van geesten tot, NPC’s en van Zwangere sims tot Magere Hein.
WAARSCHUWING: Met zwangere vrouwen is dit niet getest.

Torture: Je kan je Sims op verschillende manieren martelen
- Ignite: Je steekt ze in de fik
- Piddle: Iedereen op de kavel begint spontaan te plassen, of je keuze
- Pass Out: Je sims zullen uitgeput zijn.

Mortality: Alles in verband met spoken. Voor als je geen zin of tijd hebt om naar het lab te gaan of als je de Machima gebruikt

- Ghostify: Iedereen die je selecteert zullen onmiddellijk speelbare geesten woorden.
- DeGhostify: Elke geselecteerde speelbare geest zal weer een Sim worden
- Set Dead Style: Kies de manier hoe je geesten zijn dood gegaan.
- Spawn Ghost: Kijk welke urnen, grafstenen er op je kavel staan met inzittende geesten.
- MakeGhostPlayable: Selecteer niet speelbare geesten en ze zullen speelbaar worden

NOTA:
- Alle bovengenoemde interacties worden niet in de wachtrij geplaatst
- Ook dit is niet op een zwangere sim getest


Aging

- Disable Aging. Dit zorgt ervoor dat de geselcteerde sims niet ouder worden
- Enable Aging: IEDEREEN die je selecteert kan ouder worden

NOTA
Dit vormt zich niet in een wachtrij
Dit is niet door de maker getest

Household
NOTA: Niets wat hier onder genoemd is zal in een rij gevormd worden

Change Household

Ga naar een ander huis zonder over te schakelen via bewerken
- Selecteer een niet speelbare sim op je lot.
- Selecteer een niet speelbare sim

NOTA:
Door een fout zal dit alleen maar zichtbaar zijn als een niet speelbare sim op je kavel is
Het overschakelen naar een NPC is gevaarlijk, doen op eigen risico
Spoken op het kerkhof zitten ‘s nachts in het “Huishouden” NPC
ANNULEER de Acties van een NPC NIET. Dan zullen ze automatisch verdwijnen.
Nog een keer. Dit is NIET getest.

Remove Sim From Household & Add to
Voeg een sim toe aan je huishouden of verwijder ere en.

Add sim from Neighbourhood to Household
Voeg een sim uit de buurt aan je huishouden toe.

Add sim on Lot te Household
Voeg een sim op je kavel toe aan je huishouden


Force Selectability
Ik heb geen idee wat dit doet.
This interaction used to forcibly select sims on the lot, both in your household and not in it, that would normally be unselectable under all circumstances, such as dying sims. If the sim is in your household, it selects them, and if they aren't, it selects them and switches to their household.
NOTA
Dit gedeelte is nog in de testfase

Miscellaneous

Display Test: Toon een vakje voor een berichtdialoog
View: Staat U sim toe om dit schilderij als kunstvoorwerp te zien.
About Chaos Mod Painting Extensions Ook dit is een eenvoudig vakje


Instaleren.
- Ik ben niet verantwoordelijk voor problemen die kunnen komen
- Monkey Installer kan hierbij helpen

Link: https://www.modthesims.info/download.php?t=356513

Ik probeer de opmaak een beetje mooi te maken maar het werkt niet echt mee aangezien dat elke keer dat ik iets typ ofzo hij naar boven scrollt dus dat komt later :razz
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Chaos Mod Painting

Handig dat je dit vertaalt heb :)

Gebruik hem zelf ook voor de animaties.

En over die force selectabiltiy is volgens mij (nog nooit gebruikt) dat je een sim evengoed kan selecteren ook al is die zoals in dat voorbeeld aan het sterven of lid van een ander huishouden. Als de sims een lid van een ander huishouden, switch je daar ook meteen naartoe.
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Chaos Mod Painting

ik dacht eerst waar HEB je het over maar nu weet ik het en thanks voor de vertaling(dat was het toch?) zelf zal ik het niet installeren omdat die het dan waarschijnlijk toch niet doet XD
tog nog thanks
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Chaos Mod Painting

Hoe ziet dat schilderij eruit? In dat MTS topic zie ik namelijk 2 screens: 1 met een vrouwenkop op het schilderije en 1 met een vlinder ofzo op het schilderij.

O wacht als ik screens groter maak zie ik alleen vlinder erop: dat klopt he?

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
jo-oost
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
185
Lid geworden op:
za 01 aug 2009, 21:32

Re: Chaos Mod Painting

Als het schilderij uit de testfase is ga ik hem zelf nog helemaal uitleggen. Want ik a dit met meer mods doen. ( Als dat goed is :) ) En ik ga niet alles zomaar eerst gebruiken.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Chaos Mod Painting

Ja soms moet je oppassen omdat ze zo in het spel gaan rommelen: als er dan iets mis is kun je je spel weer opnieuw installeren. Gelukkig testen ze de mods zelf ook wel goed.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Chaos Mod Painting

hiki schreef:video gemaakt met behulp van deze Chaos Mod Painting
En dit is niet de enige ;) Iedere film waar veel emoties en speciale animaties in voor komen zijn daar eigenlijk wel mee gemaakt.

Echt een heel handig schilderij voor dat soort dingen dus.
Afbeelding
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Chaos Mod Painting

Echt? Ik heb eigenlijk geen idee... nadat m'n spel helemaal verkloot was omdat ik dat schilderij zo zo zo enorm graag wilde laten werken deden m'n hacks en skins het niet meer. Ik moet nu nog even kijken of m'n skins het weer doen, van m'n hacks doen alleen die borstenbodyslider, die computer en awesome mod het, geloof ik... :S hij werkt alecht niet sinds het begin, nooit gewerkt
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie