Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Lietje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
vr 25 apr 2014, 13:39

Wie kan me helpen?

Hallo,

Ik ben nog helemaal niet bekend met het downloaden van spullen van bijv de uitwisseling, heb al wel het 1 en ander doorgelezen op deze site, maar zit met nog een aantal vragen :P

Mijn broer heeft 2 weken terug ofzo, de Sims 3 weer werkend gekregen op mijn laptop en met origin staat die ook gekoppeld aan zijn "account" (of hoe je het ook wil noemen :P).

Nu wil ik graag spullen downloaden van de uitwisseling en heb ik daar een account voor nodig en die heb ik nog wel van toen ik ooit de sims kocht.

Maar volgens mij is het serrienummer van mijn account anders dan het serrienummer dat mijn broer gebruikt heeft om het weer werkend te krijgen.....

Dus kan ik nu wel spullen downloaden en aan de game toevoegen en zo ja, hoe?

Ik hoor graag,
Groetjes :)

Owwh jaah, me broer wil de inlog codes van account niet geven.... :(
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wie kan me helpen?

Als je een account aanmaakt op de officiele site, moet je een op de site ongebruikt serienummer hebben, anders kan je geen spullen daarvandaan downloaden. Een serienummer van iemand anders en daarmee je game installeren kan wel, maar als die persoon dat serienummer heeft gebruikt op de site, kan jij die niet meer gebruiken.

Van de uitwisseling downloaden raadt ik je af (sims downloaden) je krijgt ontzettend veel troep en dingen die je game laten buggen in het spel.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wie kan me helpen?

TSR heeft vaak wel leuke spullen, maar vaak bij sims en huizen waar al downloads inzitten geven troep. Mod theSims is een veilige site, en MySims3Blog (die geeft elke dag updates van nieuwe downloads) komen ook leuke dingen. Als het bestandje een .package is, kan je het op de bovenstaande manier doen, een .sims3package gaat in de Downloads folder. Dingen die uit de "echte" Simsstore komen zijn wek gewoon veilig hoor :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie