Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

23 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Update voor Chaos Mod Painting (werkt met Luxe)

Ik zag net dat er sinds gisteren een update beschikbaar is voor de Chaos mod painting:
http://www.modthesims.info/download.php?t=356513

Aangezien een redelijk aantal mensen deze download gebruikt om machinima's en screenshots mee te maken, leek het mij wel even handig dit even te melden. Ik ben in ieder geval weer erg blij :D
:applaus
inally, after an extremely long wait, the much overdue update is here!
I apologize for it taking so long, but all I can say is that college is a monster that consumes free time like a super massive black hole. However, I have pushed myself extra hard to ensure that this update has new features for you machinima artists that make it more than worth the wait.

HEL Fixes/New Features:
FIX: Having Remains purchased from Debug Buy Mode on the lot will no longer cause the painting to break.
Machinima Overhaul - Advanced loop and wait time controls through tones with live updating stages to the interactions!
Tunability - Chaos Mod Painting now has working tunable constants that you can adjust to suite your individual needs
Injected Object Interactions - With tunability, also comes the ability to inject interactions to every object in the game, which can be found under the new Chaos Mod Painting... menu on each interaction.
Customizable Machinima Interactions - The package now includes "ChaosObjStData" and "ChaosLookAtData" XMLs that allow you to make custom machinima interactions! Details are explained below for the interactions.
NO MORE REVERSE COMPATIBILITY - This mod is no longer compatible with patches 1.4.6 and before (ALL GAME VERSIONS BEFORE WORLD ADVENTURES).
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Update voor Chaos Mod Painting (werkt met Luxe)

Vampsessed schreef:Ik zie het schilderij in mijn spel, heb de nieuwste patches, en heb d3dx9_31.dll op de juiste plek staan. Maar er staat, geen interacties beschikbaar als ik erop klik.
Dat had ik ook. Heb je die d3dx9_31.dl in alle 3 de mappen staan? Dus die van de De Sims 3, De Sims 3 Wereldavonturen en De Sims 3 Luxe? Bij mij was het probleem namelijk weg toen het gewoon allemaal goed stond. Of je hebt een oude versie gedownload, dat kan ook? ^^
Afbeelding
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: Update voor Chaos Mod Painting (werkt met Luxe)

Xelles schreef:
Vampsessed schreef:Ik zie het schilderij in mijn spel, heb de nieuwste patches, en heb d3dx9_31.dll op de juiste plek staan. Maar er staat, geen interacties beschikbaar als ik erop klik.
Dat had ik ook. Heb je die d3dx9_31.dl in alle 3 de mappen staan? Dus die van de De Sims 3, De Sims 3 Wereldavonturen en De Sims 3 Luxe? Bij mij was het probleem namelijk weg toen het gewoon allemaal goed stond. Of je hebt een oude versie gedownload, dat kan ook? ^^
Ik heb Luxe niet, en heb die d3dx9_31.dll in alletwee de mappen staan, dus in Bin van Sims 3 en WA en nee heb de nieuwste versie (HEL) gedownload maar hij doet het nog steeds niet :cry
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Update voor Chaos Mod Painting (werkt met Luxe)

Dat is wel erg vervelend dan ja :(

De Wereldavonturen versie deed het wel? Deze nieuwe versie heeft wel meer functionaliteiten, maar als die niet werkt moet je denk ik maar terug naar de wereldavonturen versie. Of chaos moet je probleem op kunnen lossen nog :) Wat gaf hij trouwens voor oplossingen?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie