Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Lolatjelol
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
do 28 jun 2012, 18:31

AwesomeMod of NRaas MasterController?

Ik heb in mijn game een heel grote familie van 8 sims, maar nu zit ik met het probleem dat mijn vrouwelijke sims niet meer zwanger kunnen worden omdat 8 het maximale aantal bestuurbare sims in je huishouden is, toen ben ik wat gaan googlen over meer dan 8 sims in je huishouden en ik heb twee mods gevonden: de AwesomeMod en de NRaas MasterController. Over beide heb ik wat meer opgezocht maar ik kwam vooral over de AwesomeMod heel veel negatieve commentaar tegen dat de game raar doet of zelfs definitief kapot blijft zelfs na het verwijderen van die mod en dat wil ik ook niet. :? Nu is mijn vraag dus, aangezien ik de AwesomeMod niet meer vertrouw na al die negatieve commentaren: is de NRaas Mastercontroller wél veilig? ik heb al meerdere keren mijn game moeten herinstalleren door foute downloads en ik wil niet dat het weer vastloopt namelijk. :S maar ik wil ook niet bv. iemand laten verhuizen zodat ik weer plaats heb, aangezien ik dan met die sims niet meer kan spelen enzo.. Iemand die me kan helpen?
Gebruikersavatar
Lena
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
do 29 sep 2011, 19:20

Re: AwesomeMod of NRaas MasterController?

Ik heb de mastercontroller geinstaleerd, ik heb er nog geen problemen mee gehad, wel moet je updaten als er een nieuwe uitbreiding of patch uitkomt.
Het is ook handig om de nraas portret panel de instaleren die het mogelijk maakt om " twee rijtjes" sims in het speel menu te hebben, dus dan kan je in plaats van 8, 16 simmen hebben.
Afbeelding
Lolatjelol
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
do 28 jun 2012, 18:31

Re: AwesomeMod of NRaas MasterController?

oke, bedankt voor de hulp! :laugh Mijn enige vraag is nog: hoe weet je wanneer je moet updaten? en als je dan de mod verwijdert om de nieuwe 'geupdate' versie erop te zetten, flipt de game dan niet doordat er meer dan 8 sims in mijn huishouden zaten en ik plots de mod verwijder of? :? En moet de portrait Panel ook geupdate worden of alleen de Mastercontroller?
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: AwesomeMod of NRaas MasterController?

Beide moeten geupdate worden, wanneer er nieuwe patches zijn. De maker van de mod is altijd erg snel met updaten. Het beste wat je kunt doen, is updaten wanneer de mod ook geupdate is, zodat je geen problemen ondervindt. Je moet de oude mod vervangen voor de nieuwe en als je De Sims vervolgens weer opstart, is er niets mis :).

Ik gebruik overigens beide mods. Geen problemen mee. (Awesome mod en mastercontroller). Portrait Panel is een must.
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Lolatjelol
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
do 28 jun 2012, 18:31

Mastercontroller werkt niet

Sorry voor de bump en de PP.
Ik heb dus de Mastercontroller en Portrait Panel gedownload, beide mods werken want ik zie ze staan bij aangepast scenario als ik de game opstart, maar als ik in het huishouden met de 8 Sims mijn vrouw een kind wil laten krijgen staat er dat het niet kan omdat er teveel Sims in het huishouden zitten? Moet ik nog iets aanpassen of intellen, want ik weet zeker dat beide mods geinstalleerd zijn. Ook lukt het niet om in een huishouden met meer dan 8 Sims nieuwe sims toe te voegen via Stad Bewerken.. Iemand help? :S

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie