Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Downloads organiseren

Ik wil eigenlijk al mijn downloads uit mijn spel gaan gooien en dan weer opnieuw beginnen (mijn smaak is veranderd en mijn spel is sloom geworden) maar er zijn ook downloads die ik wel wil bewaren. Nu vroeg ik me af of dat stuk voor stuk bekijken hoe de dingen heten en ze dan niet weggooien de enige manier is om dit te doen.

Of heeft iemand een andere manier/programma om dit georganiseerd te kunnen doen?

En dan nog een vraagje, hoe organiseren jullie je downloads? Of maken jullie er net zoals ik één grote boel van waar je later spijt van hebt?

Thanks in advance! : )

Ehm, ik geloof dat zo'n topic er nog niet was, maar als dit verkeerd staat of zo, moet je het maar even zeggen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Downloads organiseren

Hey,
Ik ben precies zoals jou. Bij mij ligt alles ook op een hoopje en ik wil eigenlijk ook opnieuw beginnen maar dan alleen met store items en een paar echt leuke gedownloade dingen, maar ik kan er eigenlijk geen afstand van doen XD.
Alleen ik zal denk ik wel een keertje in een weekend moeten kijken naar mijn downloads het zijn er te veel en mijn spel is ook erg lang bezig met laden.
Ik gebruik nu zelf cc magic, maar op de een of andere manier crasht hij als ik alle downloads door wil gaan en er een paar wil verwijderen. En als je echt heel veel downloads hebt is dat programmaatje ook niet alles. Het duurt namelijk wel eventjes voor je erdoorheen bent.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie