Ik zoek een kathedraal/kasteel ^.^ eigenlijk zoek ik zo'n soort kathedraal wat Maarten A op dit forum ook neer heeft gezet, hij heeft het alleen niet online gezet en volgens mij is ie nu op vakantie? Dus nu moet ik een ander kathedraal/kasteel vinden....
Simmielove schreef: @Simmie99
Het haar waarvan ik het kan herkennen is van MTS, Peggyzone en Newsea, een foto zou het wel even duidelijker maken over welke haarstylen je het hebt
op de homepage staat een plaatje en daarvan zijn de kapsels(van links naar rechts): MTS(Mod The Sims), Peggyzone, Peggyzone, Newsea en Peggyzone
ik heb nu ff geen links
grote aquariums die niet standaard in het spel zitten.
Tattoo's (misschien iemand die ze op verzoek kan maken of een makkelijk programma waar ik het zelf mee kan, ik ben niet zo goed in die dingen)
Schilderijen modern (Of net als sims 2 een mogelijkheid ze zelf makkelijk in het spel te krijgen)
Misschien ben ik blind, maar ik kan de codes voor deze poses niet vinden: http://the-sims2.blog.cz/1112/poses-by- ... -of-terror
Weet iemand ze toevallig? Als je ze download, krijg je namelijk alleen het .package bestand..
Laatst gewijzigd door Evelieen op zo 26 feb 2012, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zoek een doorzichtige vloer, of glazen vloer. Iniedergeval waar je door heen kunt kijken. Heb al gezocht op transparant floor en Glass Floor maar kan niks vinden
| Bedankt!
v
Dankje Hij doet het :3
|
V
V
Laatst gewijzigd door Demikoeliejoelie op ma 27 feb 2012, 15:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Voor iedereen een grote tip, je kan op google ook gewoon Sims 3 *** intypen, en dan op de sterretjes het gene wat je zoekt in het engels, dan kom je vanzelf op goede sites
@Evelien
Ik heb ze gedownload, en bij mij verschijnen ze wel gewoon in de pose player, mss zoals Jer al zei je pose player updaten.
Ik wil eigenlijk vanaf het begin dat sims 3 uit is deze patroon hebben. Op screens zie je die, maar waar kan je hem krijgen?
ik bedoel die van de tuniek van het meisje met het dienblad.