Hoe krijg je het ook al weer voor elkaar dat je sim een foto neemt met een camera, zeg maar dat je de camera zelf ziet? Met een bepaalde animatie of zo?
Het plaatje komt idd van TSR. Maar daar ging het om de schilderijen die je kon downloaden.
Ik heb al op metal e.d. gezocht. maar daar kan ik niks mee vinden..
^ Ik heb even een bericht naar ziggy28 gestuurd, dus ik zal je waarschijnlijk morgen kunnen vertellen waar je hem vandaan kunt halen
Edit:
Ze waren waarschijnlijk van toenmalig Featured Artist 'MB creations', maar ze kon er geen link meer van vinden. MB Creations is denk ik gestopt bij TSR.
Laatst gewijzigd door Caitlin op za 04 feb 2012, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
AnsjJ2 schreef:Snel voordat ze over gaat tot de actie nemen van een foto maken. Of wachten tot ze er klaar mee is en snel op pauze??
Dat heb ik al geprobeerd, maar dan 'verdwijnt' de sim zeg maar, en als ie klaar is verschijnt ie weer.. misschien een hoger vaardigheids niveau? Iig bedankt (:
O ja de kleding van napoleon voor de sims die in de finds van weet niet meer wnaneer ergens in september geloof ik heb ik gevonden het was een store item.