Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Peggy sims (ik weet niet waar ik em moet plaatsen..)

Hoi. :)

Sinds Sims 2 ben ik al van Peggysims haar spullen, maar nu bij Sims 3 kan ik die site niet op met Safari, dan krijg ik een witte pagina en als ik naar beneden scroll de helft van de pagina die ik moet hebben, nou heb ik volgens mij hier ergens gelezen dat je dan een andere browser moet gebruiken, dus ik ga op de laptop en gebruik Internet Explorer, daar doettie het wel op, maar als ik op een download klik, dan staat er wel de hele site maar er zijn geen plaatjes meer van haar of kleding of dergelijke, en dan druk ik dus bij iets op download doettie niks.. :S

Wie weet met wat PeggySims het wel doet, en dat je gewoon kan downloaden?

Sorry voorverkeerd topic, maar ik weet niet waar ik hem anders moest plaatsen. :s
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Peggy sims (ik weet niet waar ik em moet plaatsen..)

Ik heb het ook, waarschijnlijk heeft Peggy een of andere update geplaatst, probeer het anders eens via Chrome.. Mss dat dat helpt... Verder heb ik echt geen idee, sorry :x
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Peggy sims (ik weet niet waar ik em moet plaatsen..)

Raar.. Heb net ff gekeken met Internet Explores, daar draait de site wel goed op..

Die links mogen hier niet geplaatst worden ;)
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op za 10 dec 2011, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Peggy sims (ik weet niet waar ik em moet plaatsen..)

^
Ik weet niet of je het echt specifiek van de Peggysite hebben wil, maar je kunt peggyhaar ook gratis ****

Je moet dan gewoon zoeken bij peggy en dan op het plaatje klikken, dan download ie vanzelf

Laatst gewijzigd door Zemm op za 10 dec 2011, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Reden: Geen links naar illegale downloads/site :)

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Peggy sims (ik weet niet waar ik em moet plaatsen..)

Bij mij werkt de site nu weer wel, op Internet Explorer kwam ik erwel op, maar ik kon niks downloaden.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie