Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

2 berichten • Pagina 1 van 1

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

poseplayer downloaden?

vordat ik begin meot je neit dneken, lees het forum goed door, want dat heb ik gedaan!


mijn probleem is, ik heb alle stappen gevolgd die jullie zeiden,(ik had zelf al geen mods.package bij de sims omdat ik die een jaar geleden al wou downloaden) ik heb dus alles gedaan wat er stond maar ik heb hem niet tussen deco staan! weet iemand hoe je dit probleem moet oplossen?
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: poseplayer downloaden?

Ben je bij het doorlezen van het forum ook deze tutorial tegengekomen. Deze gaat helemaal alleen over de poseplayer en hoe je hem precies moet installeren. ;)

Als je dat al gedaan hebt, probeer eens een ander .package in je spel te zetten. Bijvoorbeeld wat make-up of wat leuke meubels van MTS (ik noem gewoon maar wat). Als dit niet in het spel te vinden is, heb je wat verkeerds gedaan met je mappen en het resource.cfg bestandje. Zie je dit wel in het spel dan zal het ergens anders aan liggen. Misschien heb je er overheen gekeken. Hij staat bij misc decor (dat is die met die drie stippen) en staat als een van de eerste (het is niet zoveel simoleons namelijk)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. :)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"

Weergave- en sorteeropties

Gesloten