Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

15 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Machinima's voor school, filmpje 4

Hey,

Ik moet voor school nu een machinima maken op de sims 3, en ik ben volop aan het oefenen en testen. Ik heb nu 2 testfilmpjes gemaakt, en ik wilde vragen wat jullie ervan vinden en of jullie nog tips hebben.

[youtube]q8IMYmUZJK4&feature=plcp[/youtube]


Edit: Hier zijn de links van de eerste 2, het lukte me niet om het filmpje hier te krijgen :$

Laatst gewijzigd door siepie op vr 08 jun 2012, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Machinima's voor school

Filmpjes goed gedaan, je moet alles wat achter v= tussen de youtube kopjes in zetten ;)

Alles verloopt vrij schokkerig, moet ik eerlijk zeggen. Probeer anders wat meer machinima's te kijken ook voor inspiratie. Of baseer het op een bepaalde serie.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Lena
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
do 29 sep 2011, 19:20

Re: Machinima's voor school

wat leuk dat je dat voor school moet doen!! ik vind ze best leuk, alleen kan het misschien leuk zijn als je er een muziekje achter zet, om het filmpje hier te krijgen moet je niet de hele link maar alleen het rijtje cijfers tussen = en r, maar dan wel tussen "youtube" bij volledige bewerker.
Afbeelding
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Machinima's voor school

Ik heb nog nooit een filmpje gemaakt :huh maar bij de laatste zag ik duidelijk wat verbetering met de 1ste. :D Het verloopt nog wel schokkerig maar de bedoeling kwam wel goed over. xD Ik zou de aankleding van de achtergrond afwisselender maken of feller zodat je shots wat kleurrijker overkomen. :thumbsup
Gebruikersavatar
Lena
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
do 29 sep 2011, 19:20

Re: Machinima's voor school

Hij is zeker beter dan de anderen, en het liedje maakt het prettig om te kijken en te luisteren. om wat minder schokkerig in je filmpje te krijgen kan je misschien dit filmpje kijken voor tips: http://www.youtube.com/watch?v=vf2Z9YI6KvY
verder is het leuk om er misschien meer een verhaal in te doen.
je kan ook poses en animimaties gebruiken met de poseplayer: http://www.modthesims.info/d/438706
veel succes!!!
laat nog wat van je horen ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Machinima's voor school

ik denk niet zozeer dat de schokkerigheid aan de camerabewegingen ligt, aangezien de animaties ook erg schokkerig zijn. Ik zou als ik jou was je downloads even opruimen en je instellingen lager zetten, dat wil wel eens helpen. Een nieuwe grafische kaart raad ik het meeste aan, aangezien de beeldkwaliteit dan ook vaak beter is, maar dan ben je wel gelijk meer geld kwijt. ;)
ik heb nog 1 andere tip: machinima's worden vaak een stuk interessanter als je de omgeving mooi aankleedt. Kleine details maken het vaak ook een stuk leuker. Bij de 100 wn 1 inrichting- en decoratietips worden veel tips gegeven over huizen inrichten in het algemeen, maar de tips die er gegeven worden kunnen ook heel goed gebruikt worden bij het maken van machinima. Het belanrgijkste vind ik toch wel dat je het lekker rommelig mag maken met persoonlijke spulletjes. Dat maakt een ruimte realistischer dan wanneer het brandschoon is. :)

verder vind ik het erg goed gedaan, zeker voor een eerste poging. Ik zie dat je de andere adviezen goed tot je hebt genomen en ik heb vertrouwen in je. :)
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Machinima's voor school

Bedankt voor de tips, ik ga er zeker wat mee doen. Ik ga mijn downloads inderdaad even opruimen en ik ga de inrichtingstips opzoeken. Een nieuwe grafische kaart kan misschien wel, maar ik weet niet of ik daar het geld voor heb. En ik ga de poseplayer ook gebruiken. Echt bedankt!

Edit: Dit is 1 van de 4 sims in mijn eindfilmpje:
Afbeelding
Leuk?

Edit:
http://www.youtube.com/watch?v=fxmS-o2P ... e=youtu.be
Deze stukjes komen in het "eindfilmpje". Zijn ze al beter??
En aan dat schokkerige kan ik niet veel doen, maar ik heb het uitgelegd en dat is geen probleem.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Machinima's voor school, filmpje 4

Ik vind het erg leuk geworden. :) Er zijn hier en daar wat kleine dingetjes, maar ik denk dat als je meer ervaring op gaat doen je daar wel vanzelf achter komt. :) Ik ben ook erg benieuwd naar je cijfer.
Zomaar uit nieuwsgierigheid, wat was eigenlijk precies de opdracht? :)
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Machinima's voor school, filmpje 4

ik zit op een school met allemaal onderzoeken, en ik moest om het jaar af te sluiten nog een creatief onderzoek doen. Toen had ik jou filmpje gezien, en ben ik verder gaan kijken naar machinima's en ik vond het zo gaaf dat ik dat wilde doen. De meester vond het goed, maar ik moest wel eerst laten zien wat de sims was enzo, en toen hij het zag was hij omgekocht :). Verder waren er geen eisen, behalve dat ik hem af en toe op de hoogte hield.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie