Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
desims2
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
ma 05 dec 2011, 00:26

Afleveringen, (elke dag 1 nieuwe aflevering, Meer dan 130!)

Ik heb al eerder een onderwerp geopend met een trailer. Maar vanaf nu post ik hier elke keer een nieuwe aflevering van The savage and the semblance soap. het zijn er in totaal meer dan 130!!. die ik in 2,5 jaar heb gemaakt. Je zult zien dat mijn filmtechniek in de 1e paar afleveringen best slecht zijn maar het word per aflevering steeds verbeterd!!. ik begin bij aflevering 30 (Dat is aflevering 1!!)
Veel plezier :D. Of misschien vind je het helemaal niks, kan ook :).
Het is wel engels!!. Mn engels is slecht, maar per aflevering word dit ook verbeterd :)

het heeft een beetje wat weg van The Bold And The Beautiful, ATWT, en The Young and The restless.
AFLEVERING 5

AFLEVERING 4

AFLEVERING 3

AFLEVERING 2

AFLEVERING 1

Laatst gewijzigd door desims2 op vr 18 mei 2012, 16:23, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Afleveringen, (elke dag 1 nieuwe aflevering, Meer dan 13

Het ziet er al leuk uit, alleen zou ik op een paar dingen letten! Ik zou bijvoorbeeld de cheat 'hideheadlineeffects on' gebruiken om de gedachtewolkjes weg te halen, en ik zou ook letten op de afstanden en belichting. En ook op soepele camerabewegingen. Maar het ziet er al erg leuk uit hoor! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie