Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

protsims
Snackventer Snackventer
Berichten:
72
Lid geworden op:
zo 29 mei 2011, 14:05

BoerenTopic

Hallo, :D

Ik ben vandaag een nieuw spel begonnen en ik heb besloten om een boerenleventje te gaan leiden..., dus werken met een boomgaard,nectar maken,paarden,... en zo je brood verdienen. Maar vroeg ik me af of jullie nog leuke tips, mods, downloads hebben om het boerenleven leuker te maken en boeren jullie soms ook ? foto's zijn altijd welkom :)
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: BoerenTopic

^ Het ligt eraan of de topicstarter hier echt een topic van wil maken met foto's van Sims die een boerenleven hebben of speciaal voor downloads. Als het vooral gaat om het eerste staat het topic wel goed :)
protsims
Snackventer Snackventer
Berichten:
72
Lid geworden op:
zo 29 mei 2011, 14:05

Re: BoerenTopic

Nina schreef:^ Het ligt eraan of de topicstarter hier echt een topic van wil maken met foto's van Sims die een boerenleven hebben of speciaal voor downloads. Als het vooral gaat om het eerste staat het topic wel goed :)
Ja inderdaad , hier kan iedereen foto's posten van zijn 'boeren' :D
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: BoerenTopic

als dit meer een topic is waarbij iedereen foto's kan posten, zal ik het even verplaatsen naar het forum gedeelte dat over beeldmateriaal gaat. ;)
Gebruikersavatar
YumeVampire
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
vr 08 jun 2012, 15:40

Re: BoerenTopic

protsims schreef:Hallo, :D

Ik ben vandaag een nieuw spel begonnen en ik heb besloten om een boerenleventje te gaan leiden..., dus werken met een boomgaard,nectar maken,paarden,... en zo je brood verdienen. Maar vroeg ik me af of jullie nog leuke tips, mods, downloads hebben om het boerenleven leuker te maken en boeren jullie soms ook ? foto's zijn altijd welkom :)
Dat klinkt best leuk. moet ik zelf ook eens gaan proberen! Alleen ben ik heel slecht in het bijhouden van tuintjes... :sweatdrop
Color <3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie