Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3111 berichten • Pagina 129 van 156

Shaan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2252
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 11:50

2013

Een aantal van mijn favoriete plaatjes in een collage gepropt

Afbeelding

Van boven naar beneden

1 Probeer eens een foto van bovenaf te maken, dat geeft weer een ander effect. :)
2 Soms worden sims iets te realistisch in zwart/wit en schrik je je dood tijdens het bewerken. :lol
3 :fluit
4 Ik moest en zou een sim hebben met zo'n hoed op XD

5 Gothic sims ft. eng beeld uit Midnight Hollow XD
6 Dit is een van mijn meest bewerkte screens
7 Er hoort een triest verhaal bij deze screens en dat probeerde ik te combineren met zachte kleuren
8 Rondvliegende cadeautjes en springende sims met kimono aan want dat blijft een van mijn inspiratiebronnen :swing
9 Een groep vriendinnen uit een verhaal dat maar blijft veranderen :sweatdrop
10 Soms maakt het helemaal niet welke sim je gebruikt, het ligt aan de screen die je ervan maakt

11 Rika en op de achtergrond Raven. Een poging om met enkel een bakstenen muur toch een leuk plaatje te maken.
12 Net als bij het vijfde plaatje vind ik het leuker om felgekleurde plaatjes van deze sims te maken in plaats van alleen donkere of enge. En schilderijen kunnen ook voor een mooie achtergrond zorgen. :)
13 Ik was aan het rommelen met poses die niet bij elkaar horen en toen kwam dit eruit.
Ik weet alleen niet meer hoe het is bewerkt. :sweatdrop
14 Hehe, deze sim heet Cookie vanwege zijn blond met roze haar xD
15 Ik ben niet zo van de super schattige dingen maar deze twee :wub


Bedankt voor alle reacties! :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Shaan's Screens[ 2013 in pixels 23-12-13]

Super leuke screens, en die collage is leuk gedaan, 10 vindt ik het mooist c:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Shaan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2252
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 11:50

Re: Shaan's Screens [ 2013 in pixels 23-12-13]

Allison Brown

In mijn verzamling van random verhalen is Allison het buurmeisje van Raven. Ze is is hem vaak tot last omdat ze zo'n bemoeial is xD Anyways, dit zijn vast de meest 'clean' uitziende plaatjes die ik ooit gemaakt heb. Net alsof ze niet uit bergen CC bestaat.

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Shaan's Screens [ Allison/Jack 25-12-13]

Jaaack. Hij is echt gewoon geweldig, sigh. En Allison is ook gaaf, ze heeft een best bijzonder gezicht. Vooral haar ogen zijn echt wow. :')
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie