Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

84 berichten • Pagina 1 van 5

Laurél
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
155
Lid geworden op:
do 16 feb 2012, 17:17

Creative Models: Add yours!

Hooi ik maak sims voor mensen die een dagboek maken ofzo, of filmpjes of gewoon screens, stuur me een berichtje en ik zorg ervoor dat je de sim krijgt.

Dit zijn de eerste: Missy = tiener (roze) ---- Lola = jongvolwassene (blauw)
Het zijn moeder en dochter, ze zijn de opvallenste personen in de buurt :D en worden ook geliefd door de buren, Ze gaan vaak op vakantie naar frankrijk, en dat vinden ze heerlijk:P


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
voor meer foto's kan je altijd vragen! :thumbup



Iedereen mag zijn foto's hier plaatsen :P :thumbup

Laatst gewijzigd door Laurél op zo 20 okt 2013, 19:50, 16 keer totaal gewijzigd.

appel&peer
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 03 jan 2012, 13:55

Re: Creative Models: Berry sims!!

Deze sims zijn super mooi!!!
Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
Laurél
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
155
Lid geworden op:
do 16 feb 2012, 17:17

Re: Creative Models: Berry sims!!

^^ bedankt allemaal :thumbsup
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een paar foto's van mijn mannelijk model in de aanbieding :P

Zijn naam is Thomas, hij woont in bridgeport en zeer actief, Hij is 15 jaar en... het klinkt gek, maar hij is dol op school. Hij gaat het liefst op vakantie naar china:

Thomas = tiener

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
dit waren ze :D
Laurél
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
155
Lid geworden op:
do 16 feb 2012, 17:17

Re: Creative Models: THOMAS!!!

Hooi bedankt voor de reacties: beetje late up... maar ik vier carnaval dus ja... :sweatdrop

Maar hier is mijn nieuwe sim:
Lenette : jongvolwassene

Lenette is een vrolijke dame, ze houd van reizen en is een avonturier. Ze is niet getrouwd, verloofd en heef ook geen vriendje, het meeste houd ze van Egypte en viert daar ook het vaakst vakantie. Ze zit wel eens te denken om een huisje te kopen in Egypte, maar heeft niet genoeg geld. De foto's van haar zijn natuurlijk ook in Egypte gemaakt:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

----------------------------------------------------------------------------------------
als je meer foto's wil moet je dat zeggen dan post ik er meer! ;)
Zelf vind ik de eerste het mooist :P

Laatst gewijzigd door Laurél op zo 19 feb 2012, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Laurél
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
155
Lid geworden op:
do 16 feb 2012, 17:17

Re: Creative Models: Egyptian girl

Deel 2 van de Egyptische meid:

Nu staat ze samen met haar Egyptische vriendin op de foto, ze hebben beide avondkleding aan:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
bedankt voor de reacties: tips zijn ook welkom hoor XD
En wat voor een sims zouden jullie nog willen zien?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie