Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

52 berichten • Pagina 3 van 3

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Simmies van Simsfreak ~ Voorproefje (;

Fuchsia Mae Carter;
Afbeelding

Afbeelding

Voor de mensen die willen, ze is hier te downloaden! :laugh

Ze is geloof ik download vrij, al zal er wel wat store spullen in zitten, en heb ik voor haar huidskleur een speciale skin gebruikt. De ogen en skin zijn gewoon mijn defaults (;
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Simmies van Simsfreak ~ Fuchsia Mae Carter

Sorry voor de bump.. :$

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag een sim voor jullie, een berry genaamd Pastel McDoughall! Ze bevat niet echt CC, haar gekleurde skin komt uit de 1.38 patch. (de skin daaroverheen is mijn default, en ook haar ogen zijn mijn defaults) De enige downloads die in haar zitten zijn haar lipgloss, wenkbrauwen en wimpers, maar ik hoop dat die niet zo héél erg belangrijk zijn, want ik heb geen idee waar ze vandaan komen. Haar kleding en haar komt uit de store.

Downloadlink

Note: het bestandje is een .simfile, dus je moet haar in de map Electronic Arts>Sims 3>SavedSims plaatsen! Als die niet bestaat moet je zelf een mapje maken die zo heet.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie